Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WR-10 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych” – utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2022 i 2023 r. cz. 2 (Rejon II).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273009357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzuimzp@mzuimtg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WR-10 „Bieżące utrzymanie dróg gminnych” – utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2022 i 2023 r. cz. 2 (Rejon II).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10b0367-47d9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013648/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Bieżące utrzymanie dróg gminnych" - utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry 2022 r. – 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 tj, zwanej dalej także „p.z.p.”). Podstawą do przeprowadzenia postępowania jest Ogłoszenie nr 2022/BZP 00485604/01 z dnia 2022-12-08.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUiM.263.23.2023-WR-10
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101228,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przewidzianych prac obejmuje:
• Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową – 20 t
• Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 1000 m2
• Remont cząstkowy nawierzchni gruntowych – uzupełnienie ubytków kruszywem, średnia grubość ubytków – 10 cm – 100 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128781,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128781,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128781,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260667431
7.3.3) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 28
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
jakie przetargi wygrała firma
PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128781,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA LEKÓW II
- BZP.271.9.2025 Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko - Orlik 2012 edycja 2024 przy SP nr 15 przy ul. Litewskiej oraz SP nr 13 przy ul. Armii Krajowej w Tarnowskich Górach
- Remont balkonów w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych w Zabrzu, Knurowie i Lublińcu w podziale na 3 części.
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Chemiczno - Medycznych i Ogólnokształcących w Tarnowskich Górach. Etap 4. Stolarka drewniana i PCV w piwnicy
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 117025N w miejscowości Markajmy i Marków, gmina Lidzbark Warmiński"
- Remont nawierzchni dróg gminnych
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity
- Budowa i rozbudowa infrastruktury turystycznej w Rudawskim Parku Krajobrazowym i jego sąsiedztwie obejmującym gminę Kamienna Góra i gminę Marciszów
- BIEŻĄCA KONSERWACJA I USUWANIE AWARII NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.