eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkREMONT DACHU Z WYMIANĄ POSZYCIA, REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ DACHU ORAZ REMONT I OCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 PRZY UL. MAŁECKICH 1 W EŁKU



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DACHU Z WYMIANĄ POSZYCIA, REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ DACHU
ORAZ REMONT I OCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
PRZY UL. MAŁECKICH 1 W EŁKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a941c136-e6b2-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DACHU Z WYMIANĄ POSZYCIA, REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ DACHU
ORAZ REMONT I OCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2
PRZY UL. MAŁECKICH 1 W EŁKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a941c136-e6b2-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017045/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dachu z wymianą poszycia, remont konstrukcji drewnianej dachu oraz remont i ocielenie stropu w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Małeckich w Ełku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3534268,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu z wymianą poszycia, remont konstrukcji drewnianej dachu oraz remont i ocieplenie stropu w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Małeckich 1 w Ełku. Inwestycja jest dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze wstępną promesą Nr edycja 6PGR/2023/2603/PolskiLad.
Inwestycja zlokalizowana jest w centrum Ełku, a powyższy teren znajduje się w strefie ochrony konserwatora zabytków. Obiekt objęty zamówieniem jest zabytkiem. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe wraz z odwozem i utylizacją,
b) wymiana zdegradowanych elementów stropu i więźby dachowej wraz z ołaceniem i deskowaniem pełnym,
c) impregnacja biologiczna i przeciwpożarowa konstrukcji dachowej i stropowej,
d) przemurowanie ścian ponad dachem oraz gzymsów okapowych,
e) wymiana pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
f) montaż barierek śniegowych i komunikacji na dachu,
g) wymiana okien dachowych połaciowych oraz okien lukarn i poddasza nieużytkowego,
h) wymiana i montaż drzwi przeciwpożarowych,
i) wykonanie ścian oddzielenia pożarowego oraz wypraw wykończeniowych ścian poddasza,
j) wykonanie termomodernizacji dachu i stropu,
k) przebudowa kominów wraz z udrożnieniem i wykonaniem przewodów wentylacyjnych,
l) usunięcie zasypek i polep ze stropu oraz wykonanie podłogi na poddaszu,
m) odtworzenie do stanu pierwotnego wykończenia podłóg, ścian i sufitów po prowadzonych pracach budowlanych,
n) wymiana instalacji odgromowej,
o) wykonanie instalacji gniazdkowej i oświetlenia poddasza.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
1) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych,
2) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
3) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt Remont dachu wraz z wymianą poszycia, remont konstrukcji drewnianej dachu oraz remont i ocieplenie stropu między strychem a 3 kondygnacją Szkoły Podstawowej nr 2 w Ełku przy ul. Małeckich 1, STWiOR.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. Załączone przedmiary są przykładowe i nie stanową podstawy do dalszych rozliczeń z Wykonawcą.
1.1. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
1.1.1. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
1.1.2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
1.1.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
1.1.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo Budowlane” oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. „O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami”.

2. GWARANCJA
Minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3186000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4359213,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4236918,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KULBACKI KRZYSZTOF ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. Kamil Kulbacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675996

7.3.3) Ulica: ul. Piękna 2A lokal 18

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4236918,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.