Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349664/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
POSIŁKI DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 12
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-35-90
1.5.8.) Numer faksu: 14 670 -50-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mops-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mops-debica.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POSIŁKI DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a023c99f-34dd-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038925/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Posiłki dla uczestników w ramach projektu pt. "Sercem w Seniora"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Sercem w Seniora” w odpowiedzi na konkurs nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-050/20 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349664/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.KP.271-SWS-1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139444,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Posiłki dla uczestników projektu - śniadanie i obiad średnio 20 dni/miesiąc x 30 uczestników. 1 posiłek to śniadanie i obiad dla 1 uczestnika.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) wykonania posiłków dla seniorów, tj. osób powyżej 60 roku życia - śniadanie i obiad (obiad dwudaniowy z kompotem – dania mięsne co najmniej 3 razy w tygodniu), dostarczenia do Ośrodka Wsparcia Dziennego w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 15 i wydawania ich uczestnikom w oparciu o przykładowy jadłospis, będący załącznikiem nr 8 do SWZ.
2) przygotowania śniadań i obiadów porcjowanych, oddzielnie dla każdego uczestnika. Zupa, herbata i kompot dostarczana w termosach.
3) wykonywania posiłków w ramach diety, których cena będzie taka sama jak inne posiłki.
4) przygotowywania posiłków w sposób zróżnicowany (posiłek każdego dnia jest inny) z pełnowartościowych, świeżych i nieprzeterminowanych produktów o właściwej temperaturze do spożycia, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i muszą one odpowiadać: jakościowo, ilościowo, wagowo i pod względem kaloryczności przykładowemu jadłospisowi przez cały okres realizacji zamówienia.
5) podawania posiłków uczestnikom przy wykorzystaniu własnych naczyń, sztućców, talerzy, kubków/szklanek, serwetek (wielokrotnego użytku lub jednorazowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rekomendacjami odpowiednich służb np.: podczas pandemii. Podawanie posiłków powinno odbywać się w sposób estetyczny. W przypadku wykorzystania jednorazowych naczyń, muszą one spełniać obowiązujące normy prawne.
6) zapewnienia posiłków przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), wyłączając dni wolne od pracy Zamawiającego.
7) przygotowywania i dostarczania posiłków w terminach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (śniadanie w godzinach: 930 – 1000, obiad w godz. 1300 - 1330), transportem zapewnionym przez Wykonawcę, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2020 r., poz. 2021 ze zm.), gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Przechowywania próbek wykonanych posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
8) ponoszenia odpowiedzialności za zgodność jakości dostarczanych posiłków z obowiązującymi w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia.
9) zapewnienia transportu posiłków, zgodnie z zasadami sanitarno – epidemiologicznymi przy wykorzystaniu termosów i innych naczyń niezbędnych do tego zamówienia.
10)dostarczania w formie papierowej lub e-mail, osobie wyznaczonej w Ośrodku Wsparcia Dziennego tygodniowych lub miesięcznych jadłospisów zawierających dzień, opis posiłków i ich gramaturę nie później niż na dwa dni przed rozpoczęciem kolejnego tygodnia lub miesiąca.
11)odbioru termosów, naczyń, jednorazowych zużytych pojemników i pozostałości (resztek) posiłków.
12)posprzątania miejsca wydawania posiłków, m. in.: zebranie naczyń, starcie stolików, pozamiatanie, wymycie podłogi.
13)przestrzegania zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
14)posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej niż 100 000zł przez cały okres trwania umowy.
15) cena całkowita jednego posiłku ma uwzględniać wszystkie wymogi opisane w SWZ.
16) w przypadku zmiany miejsca przygotowywania posiłków lub środka transportu Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i przedłożyć decyzję, inspektora sanitarnego, dotyczącą nowego lokalu.
3. Zamawiający zobowiązuje się zgłaszać telefonicznie Wykonawcy każdego dnia do godz. 8:00 liczbę uczestników, którym należy przygotować śniadanie i obiad oraz liczbę posiłków w ramach diety. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę wykorzystanych posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Staf Bogusław Filipek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721030544
7.3.3) Ulica: Metalowców
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Catering Staf Bogusław Filipek w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Catering Staf Bogusław Filipek w spadku
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- USŁUGI W ZAKRESIE ADMINISTROWANIA I BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA CMENTARZY KOMUNALNYCH NA TERENIE MIASTA DĘBICY
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy
- USŁUGA ZAPEWNIENIA POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Przygotowanie, dostarczanie i wydanie posiłku dla dzieci w szkołach i osób dorosłych - uprawnionych przez OPS oraz dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego "Promyk" w Nowogardzie w 2025 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2025
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w okresie od stycznia do sierpnia 2025 r.
- Przygotowanie i dostawa dwudaniowych posiłków dla dorosłych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach w okresie od stycznia 2025r. do grudnia 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.