eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-BorzymyPoprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach



Og³oszenie z dnia 2024-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOBYLIN-BORZYMY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670195

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobylin-Borzymy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-204

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 862743003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.piszczatowski@kobylinborzymy.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-75d557d5-2eec-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00375616

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej pod adresem https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl/ oraz pomocniczo przy u¿yciu poczty elektronicznej pod adresem wojciech.piszczatowski@kobylinborzymy.eu
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia sk³adanie przez Wykonawców pytañ, wniosków lub zawiadomieñ odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, a po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wys³ane".
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Wykonawca mo¿e zwracaæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie wszelkich w±tpliwo¶ci zwi±zanych z SWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli Zamawiaj±cy nie udzieli wyja¶nieñ w terminie, o którym mowa w pkt 5, przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny do zapoznania siê wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyja¶nieniami niezbêdnymi do nale¿ytego przygotowania i z³o¿enia ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
7. W przypadku, gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³yn±³ w terminie, o którym mowa w pkt 5, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz obowi±zku przed³u¿enia terminu sk³adania ofert.
8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. W przypadku, gdy zmiana tre¶ci SWZ jest istotna dla sporz±dzenia oferty lub wymaga od Wykonawców dodatkowego czasu na zapoznanie siê ze zmian± tre¶ci SWZ i przygotowanie ofert, Zamawiaj±cy przed³u¿a termin sk³adania ofert o czas niezbêdny na ich przygotowanie.
9. Dokonane wyja¶nienia i zmiany SWZ Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanym dalej rozporz±dzeniem RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobylin-Borzymy, ul. G³ówna 11, 18-204 Kobylin-Borzymy, tel. 86 274 30 03, e-mail: gmina@kobylinborzymy.eu;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Piotr Czubaty, e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê inwestycji dotycz±cej poprawy efektywno¶ci energetycznej budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach, znak sprawy: ZP.271.6.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporz±dzenia RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 rozporz±dzenia RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
− na podstawie art. 18 rozporz±dzenia RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania, o którym mowa w lit. c;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia RODO;
− na podstawie art. 21 rozporz±dzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szko³y podstawowej w Kobylinie-Borzymach
1. Przedmiotem zamówienia jest:
 wyniesienie i dostosowanie uk³adu pomiaru pó³po¶redniego i TL do potrzeb wynikaj±cych z przebudowy kot³owni zgodnie z opracowaniem ,,HIADA projektowanie instalacji sanitarnych Agnieszka K. Koz³owska", autorstwa mgr in¿. Krzysztofa Kuleszy PDL/0071/POOE/07 pt. ,,MODERNIZACJA SYSTEMU OGRZEWANIA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W KOBYLINIE-BORZYMACH'' opracowanym 28.02.2024 r. (Zamawiaj±cy informuje ¿e w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia równolegle bêd± trwa³y prace zwi±zane z wykonaniem modernizacji systemu ogrzewania na placu szkolnym jak równie¿ w budynku)
 przeciwpo¿arowy wy³±cznik pr±du PWP,
 rozdzielnica ZK1,
 rozdzielnica g³ówna RG,
 rozdzielnica ZK2,
 oprawy o¶wietlenia ogólnego,
 instalacja fotowoltaiczna (szczegó³owe rozwi±zanie objête odrêbnym opracowaniem),
 wykonanie ogrodzenia instalacji fotowoltaicznej p³otem z panela ogrodzeniowego grubo¶æ drutu fi5 o wysoko¶ci 1,53 m na podmurówce systemowej, nale¿y zastosowaæ s³upki systemowe malowane proszkowo w kolorze p³otu, uwzglêdniæ furtkê w ogrodzeniu (ogrodzenie nale¿y wykonaæ z 3 stron ) - d³ugo¶æ ogrodzenia nale¿y dopasowaæ do d³ugo¶ci instalacji fotowoltaicznej). Kolorystyka p³otu zostanie ustalona z zamawiaj±cym przed wykonaniem prac.
 Wykonawca przed³o¿y badania elektryczne instalacji oraz protoko³y z pomiaru natê¿enia o¶wietlenia dla poszczególnych pomieszczeñ.
 Wykonywanie prac nie mo¿e powodowaæ utrudnieñ w dzia³alno¶ci szko³y.
Wszystkie rozwi±zania przyjête w projekcie s± rozwi±zaniami przyk³adowymi, mo¿na zast±piæ je równowa¿nymi spe³niaj±cymi te same warunki, normy.
2. Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna, STWiORB, przedmiary.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-10

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami: A. Cena ofertowa – 60% liczonym wg wzoru: Cmin Cof = x 60 pkt Cof bad gdzie: Cof bad – cena ofertowa brutto badanej oferty, Cmin – najni¿sza zaoferowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. B. Okres oferowanej gwarancji – 40% Zamawiaj±cy oceniaj±c oferty przyzna w przedmiotowym kryterium oceny ofert punkty wg poni¿szego schematu: a) Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania na zainstalowane modu³y fotowoltaiczne minimum 5 – letniej gwarancji. Wykonawcy oferuj±cy wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad 5 lat uzyskaj± za ka¿dy dodatkowy rok 3 punkty, ale maksymalnie 15 punktów (za 10 – letni± i d³u¿sz± gwarancjê). b) Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania na zainstalowane inwertery minimum 5 – letniej gwarancji. Wykonawcy oferuj±cy wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad 5 lat uzyskaj± za ka¿dy dodatkowy rok 3 punkty, ale maksymalnie 15 punktów (za 10 – letni± i d³u¿sz± gwarancjê). c) Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania na lampy o¶wietleniowe i pozosta³e elementy instalacji elektrycznej minimum 3 – letniej gwarancji. Wykonawcy oferuj±cy wyd³u¿enie okresu gwarancji ponad 3 lat uzyskaj± za ka¿dy dodatkowy rok 5 punkty, ale maksymalnie 10 punktów (za 5– letni± i d³u¿sz± gwarancjê). 2. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wska¿e w formularzu ofertowym okresu oferowanej gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e zaoferowa³ minimaln± wymagan± gwarancjê. Tacy Wykonawcy w kryterium oceny ofert „okres oferowanej gwarancji” uzyskaj± 0 punktów. 3. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwy¿sza ilo¶æ punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu, stanowi±ca sumê punktów przyznanych w kryterium oceny ofert „cena ofertowa” oraz kryterium oceny ofert „okres oferowanej gwarancji”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres oferowanej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
1.1 posiadaj± do¶wiadczenie, tj.:
 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na monta¿u instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 30 kWp;
1.2 dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
– minimum jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych, oraz posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadaj±ce tej specjalno¶ci, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia nabyte w innych ni¿ Rzeczpospolita Polska pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstwach cz³onkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. 2024 poz. 725 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. 2023 poz. 334);

1.1 znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej realizacjê zamówienia, tj.:
 s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³otych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2 o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg za³±cznika nr 2b do SWZ];

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1 o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu [wg za³±cznika nr 2a
do SWZ];
1.2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówieñ spe³niaj±cych warunki okre¶lone w rozdziale IV pkt 1.1 SWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane oraz us³ugi zosta³y wykonane [wg za³±cznika nr 3 do SWZ];
1.3 referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których roboty budowlane oraz us³ugi ujête w wykazie wykonanych zamówieñ zosta³y wykonane, okre¶laj±ce, czy roboty i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (o¶wiadczenie Wykonawcy, je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów);
1.4 wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg za³±cznika nr 4 do SWZ];
1.5 dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 500.000,00 z³otych;
1.6 zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg za³±cznika nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 4 500,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. jedn. Dz. U. 2024 poz. 419).
3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 04 8775 0009 0030 0300 0198 0003 z dopiskiem „WADIUM w postêpowaniu ZP.271.6.2024”.
4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b - d, powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej.
5. Gwarancja (porêczenie) musi byæ podpisana przez upowa¿nionego przedstawiciela Gwaranta. Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 05.07.2024 r. do godz. 11:00.
7. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
8. Je¿eli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia (o których mowa w pkt 2 lit. b – d) wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie;
c) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
d) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian opisane s± w § 21 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.