eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SadkiBudowa wraz z modernizacją ul. Stawowej w Śmielinie i ul. Spacerowej w Sadkach oraz modernizacja ul. Kasztanowej w Dębowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wraz z modernizacją ul. Stawowej w Śmielinie i ul. Spacerowej w Sadkach oraz modernizacja ul. Kasztanowej w Dębowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11

1.5.2.) Miejscowość: Sadki

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wraz z modernizacją ul. Stawowej w Śmielinie i ul. Spacerowej w Sadkach oraz modernizacja ul. Kasztanowej w Dębowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5895881d-2e2f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051457/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa wraz z modernizacją ul. Stawowej w Śmielinie i ul. Spacerowej w Sadkach oraz modernizacja ul. Kasztanowej w Dębowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sadki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, która jest dostępna pod adresem
https://platformazakupowa.pl
2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetarg@sadki.pl (nie dotyczy
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3) Szczegóły dot. środków komunikacji znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sadki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski
lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/sadki i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego
postepowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą
poczty elektronicznej na adres: przetarg@sadki.pl (nie dotyczy składania ofert). Ofertę wykonawca składa za pośrednictwem
przycisku „Złóż ofertę”. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, określone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, a także
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Wszystkie instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dla wykonawców znajdują się pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. przedmiotowego zakresu zawarto w pkt 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.3.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: budowy wraz z modernizacją ul. Stawowej w Śmielinie i ul. Spacerowej w Sadkach oraz modernizacji ul. Kasztanowej w Dębowie.

Zadanie nr 1 składa się z dwóch odcinków i realizowane bedzie na podstawie oddzielnych dokumentacji projektowych.

Odcinek 1: Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi gminnej 090286C w Śmielinie - ul. Stawowa - gm. Sadki - działka cz.155/2 obręb Śmielin polegająca na przebudowie jezdni i wjazdów na długości 397 mb.
Obszar objęty opracowaniem niniejszej dokumentacji to odcinek pasa drogowego drogi gminnej o średniej szerokości 12 m . Nawierzchnia jezdni tłuczniowa wjazdy indywidualne utwardzone i nie utwardzone. Odwodnienie - powierzchniowe istniejące rowy drogowe.
Istniejąca infrastruktura pod i nad ziemna:
- linie i kable energetyczne (0,4 kV),
- wodociąg,
- oświetlenie terenu,
- wodociąg,
- kanał sanitarny.
Przyjęte parametry projektowe:
- szerokość jezdni – 5,5 m,
- jednostronne SP utwardzone pobocze o szerokości 0,75 m,
- utwardzone są zjazdy o istniejących szerokościach (do granicy pasa drogowego),
- kat ruchu KR 1,
- Vproj – 30 km/h.
Zestawienie projektowanej powierzchni:
- jezdnia (bitumiczna): 2 320 m2,
- wjazdy (kostka betonowa): 187 m2,
- pobocza (kamienna): 305 m2,
Razem: 2 812 m2.

Odcinek 2:
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa drogi gminnej 090286C w Śmielinie - ul. Stawowa odcinek 2 (km 0+397- 0+879) - gm. Sadki polegająca na rozbudowie jezdni i wjazdów na długości 482 mb. Stanowi to odcinek 2 zamierzenia budowlanego budowy w/w ulicy.
Istniejąca infrastruktura pod i nad ziemna:
- linie i kable energetyczne (0,4kV),
- wodociąg,
- wodociąg,
- kanał deszczowy.
Przyjęte parametry projektowe - droga:
- szerokość jezdni – 5,5 m (0+397- 0+505) i 6,0 m (0+515 - KTR),
- jednostronne SP utwardzone pobocze o szerokości 0,75 m (do km 0+536),
- utwardzone zjazdy o istniejących szerokościach (do granicy pasa drogowego),
- kat. ruchu KR-1/ KR-3,
- V proj – 30 km /h,
- kat geotechniczna - G4.
Zakres powierzchniowy zadania:
- jezdnia (bitumiczna): 3 020 m2,
- wjazdy (kostka betonowa): 315 m2,
- pobocza (kamienna): 105 m2,
- wyspa kierująca (kostka kamienna): 23 m2,
Razem: 3 463 m2.

Zadanie nr 2: Budowa wraz z modernizacją ul. Stawowej w Śmielinie i ul. Spacerowej w Sadkach oraz modernizacja ul. Kasztanowej w Dębowie – Rozbudowa drogi gminnej – ul. Spacerowej w miejscowości Sadki wraz z budową skrzyżowania z drogą DK10
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa drogi gminnej ul. Spacerowej w Sadkach z budową skrzyżowania z drogą krajową DK 10 polegająca na budowie jezdni, wjazdów i chodnika na długości 700 mb.
Obszar objęty opracowaniem niniejszej dokumentacji to odcinek pasa drogowych drogi gminnej niepublicznej (dz.227) oraz drogi krajowej DK 10 (relacja Szczecin -Toruń). Nawierzchnia jezdni drogi gminnej - tłuczniowa , jezdni drogi krajowej – bitumiczna o szerokości 7,0 m z obustronnymi chodnikami o szerokości 2,0 m
Wjazdy indywidualne drogi gminnej nie utwardzone. Włączenie drogi gminnej do drogi krajowej w km 227+724 poprzez utwardzony wjazd publiczny o nawierzchni z kostki betonowej.
Odwodnienie – droga gminna - powierzchniowe do rowu drogowego, droga krajowa – kanalizacja deszczowa.
Istniejąca infrastruktura pod i nad ziemna:
- linie i kable energetyczne (0,4kV),
- linie i kable telekomunikacyjne,
- wodociąg,
- kanał deszczowy (DK10),
- oświetlenie (DK10).
Przyjęte parametry projektowe:
- klasa drogi L z odcinkowym prawostronnym chodnikiem o szerokości 2,0 m,
- szerokość podstawowa jezdni 5,50 m,
- utwardzone pobocze o szerokości 0,75 m,
- utwardzone zjazdy o istniejących szerokościach (do granicy pasa drogowego),
- kat. ruchu KR-1 (KR 3),
- V proj - 30km /h,
- kat geotechniczna – G1.
Zakres powierzchniowy:
- jezdnia (bitumiczna): 4 415m2,
- wjazdy (kostka betonowa): 178 m2,
- wjazdy (bitumiczne): 260 m2,
- pobocza (kamienna): 900 m2,
- chodniki (kostka kamienna): 208 m2,
- wyspa kierująca (kostka kamienna): 40 m2,
Razem: 6 001 m2
Branża sanitarna: przedmiotem niniejszego opracowania jest projekt przebudowy hydrantu będącego w kolizji z projektowaną rozbudową drogi gminnej ul. Spacerowej w Sadkach oraz wykonanie odwodnienia skrzyżowania ul. Spacerowej z drogą krajową nr 10 w Sadkach w postaci wpustów deszczowych z osadnikami oraz przewodów kanalizacji deszczowej.
W ramach zagospodarowania terenu planuje się przebudowę (relokację) hydrantu nadziemnego poza rozbudowywaną drogę oraz wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i dwóch wpustów deszczowych z osadnikami z włączeniem do projektowanego rowu przydrożnego.
Branża elektryczna: przedmiotem opracowania jest projekt branży elektrycznej doświetlenia przejścia. W zakresie niniejszej dokumentacji znalazły się następujące rozwiązania:
- projekt budowy doświetlenia przejścia dla pieszych;
- projekt zasilania projektowanego oświetlenia.

Zadanie nr 3: Budowa wraz z modernizacją ul. Stawowej w Śmielinie i ul. Spacerowej w Sadkach oraz modernizacja ul. Kasztanowej w Dębowie – przebudowa drogi gminnej nr 090212C (zmiana nawierzchni z tłuczniowo – gruntowej na nawierzchnię bitumiczną oraz wjazdów i chodnika na kostkę betonową), działkach nr ewid. 180, 181 i 182 przy ul. Kasztanowej w miejscowości Dębowo, gmina Sadki
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowo – ul. Kasztanowa (relacja Dębowo - Wyrza nr 090212C) polegająca na przebudowie jezdni, chodnika i wjazdów na długości 950 mb. Obszar objęty opracowaniem niniejszej dokumentacji to odcinek pasa drogowego drogi gminnej o średniej szerokości 12 m. Nawierzchnia jezdni tłuczniowo – gruntowa. wjazdy indywidualne utwardzone i nie utwardzone.
Odwodnienie - powierzchniowe istniejące odcinkowo rowy drogowe.
Istniejąca infrastruktura pod i nad ziemna:
- linie energetyczne,
- linie i kable telekomunikacyjne,
- kabel telekomunikacyjny,
- wodociąg,
- oświetlenie terenu,
- wodociąg,
- kanał deszczowy.
Przyjęte parametry projektowe:
- Klasa drogi - L,
- szerokość jezdni – 5,5 m,
- obustronne utwardzone pobocza o szerokości 0,75 m,
- utwardzone wjazdy – zjazdy o istniejących szerokościach (do granicy pasa drogowego),
- kat ruchu KR 1.
Zestawienie projektowanej powierzchni:
- jezdnia (bitumiczna): 5 350 m2,
- wjazdy (kostka betonowa): 169 m2,
- pobocza (kamienna): 1 400 m2,
- chodnik (kostka betonowa): 25 m2,
Razem: 6 944 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w pkt 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 zamówień, które swoim zakresem obejmowało roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu nawierzchni bitumicznej o wartości brutto min. 1,5 mln. zł (brutto) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej porównywalnej wartości.
b) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami:
- kierownik budowy - posiadający uprawnienia w zakresie specjalności drogowej bez ograniczeń
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z póżn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 3 robót budowlanej w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu nawierzchni bitumicznej o wartości brutto min. 1,5 mln. zł (brutto) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzieleniu o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, natomiast Podmiot udostępniający zasoby (w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach, zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi Załącznik nr 2A do SWZ. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisek kwalifikowanym.
2) Zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli dotyczy. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;
5) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.
6) Kopię dowodu wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu. Oryginał wadium w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 pzp
7) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

(przedruk z SWZ)
16.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 gr.).
16.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
16.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią, Nr 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010.
W tytule przelewu należy podać numer i nazwę postępowania, tj. RO.271.3.4.2024.
16.5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
16.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Sadki, ul. Strażacka 11, 89-110 Sadki.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
16.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje, iż zmiany umowy zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sadki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Zamawiający przewiduje płatność w dwóch transzach (na podstawie trzech faktur), wg następującego harmonogramu:
- I faktura - w wysokości 10 % wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 5 ust. 1, (co stanowi udział własny Zamawiającego w finansowaniu inwestycji),
- II faktura - w wysokości 40 % wynagrodzenia Wykonawcy.
- III faktura - w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia.
- w przypadku wystąpienia robót dodatkowych zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie aneksu do umowy i odrębnej faktury wystawionej za roboty dodatkowe.
Wystawienie faktur nr I i II dla I transzy powinno nastąpić w terminie do 15. 11. 2024 r., natomiast wystawienie faktury nr III dla II transzy powinno nastąpić po zakończeniu realizacji umowy (nie wcześniej niż po upływie 12 m-cy od daty podpisania umowy).

W związku z faktem, iż budowa kanalizacji deszczowej wzdłuż ul. Stawowej w Śmielinie, dla zakresu drogi objętego przedmiotowym postępowaniem, wykonywana będzie przez inwestora prywatnego, Wykonawca zobowiązuje się ze swojej strony do zapewnienia pełnej współpracy z Zamawiającym oraz inwestorem prywatnym dla prawidłowego wykonania inwestycji. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że Wykonawca w celu realizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego może zostać zobowiązany w pierwszej kolejności do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ul. Spacerowej w Sadkach oraz ul. Kasztanowej w Dębowie.
Termin wejścia na plac budowy dot. ul. Stawowej w Śmielinie będzie uzależniony od stanu zaawansowania prac związanych z budową kanalizacji deszczowej przez inwestora prywatnego.
Zamawiający zapewnia jednocześnie, że wejście inwestora prywatnego na teren budowy w celu realizacji zadania polegającego na budowie kanalizacji deszczowej przy ul. Stawowej w Śmielinie będzie się odbywało każdorazowo w uzgodnieniu z kierownikiem budowy Wykonawcy robót drogowych. Wykonawcy robót drogowych zostaną przekazane protokoły zagęszczeń gruntu po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej przy ul. Stawowej w Śmielinie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.