Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265259/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00576209/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
- 2023/BZP 00576235/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 893000369
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e59f310-0e83-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e59f310-0e83-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011454/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bartoszyce z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265259
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 880461,88 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 534053,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w BRZOSTKOWIEInwestycja obejmuje swoim zakresem budowę przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi:
1. Zlokalizowana na dz. nr ew. 405, 457 obręb 0042 Minty, gmina Bartoszyce ( działka nr 405, obręb 0042 Minty, na której zaprojektowano szafkę i latarnię jest działką niezabudowaną, jest to droga gminna. Na dz. nr 457, obręb Minty projektowane jest przyłącze):
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 49 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
wykonanie przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 49mb,
montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
2. Zlokalizowanych na dz. nr ew. 406, obręb 0042 Minty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 63 metry.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
wykonanie przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 63 mb,
montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 47791,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w CIEMNEJ WOLIInwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 16/51, 16/52, 16/59, obręb 0010 Ciemna Wola, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 180 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 180mb,
montaż 3 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 47316,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Rozbudowa oświetlenia drogowego w FALCZEWIEInwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 74/1 obręb 0017 Falczewo, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 125 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 125mb,
montaż 3 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 43663,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w GALINACH – dz. nr 388Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci i przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na dz. nr ew. 51/1, 388 obręb 0018 Galiny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 375 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o długości ok 375mb,
wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet,
wykonanie przyłącza kablowego nN 0,4kV, składającego się z 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED, na odcinku około 46mb oraz sieci kablowej z 4 słupami
z oprawą oświetleniową typu LED o długości około 371 metrów,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 56394,81 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 5: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w PLĘSACH ETAP IInwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 122 obręb 0053 Plęsy, gmina Bartoszyce.
Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy. Niniejsze zadanie dotyczy Etapu I – obwód 01
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 623 metry.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie szafek pomiarowo-sterujących ZKP + SO
wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około mb,
montaż 12 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15378646 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 6: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w SZWARUNACHInwestycja obejmująca swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej w msc. Szwaruny zlokalizowanej na dz. nr ew. 385, obręb Minty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 298 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet,
wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o długości około 298mb,
montaż 6 słupów z oprawami oświetleniowych typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72710,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VII. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 7: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w WAWRZYNACHInwestycja obejmująca swoim zakresem budowę przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 104, 104/2 obręb 0072 Wawrzyny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła 97 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 97mb,
montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
oraz dz. nr ew. 58/5 oraz 59/1, 59/2 obręb 0072 Wawrzyny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 94 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie dwóch przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości 50mb oraz 44mb,
montaż 2 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 40360,46 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VIII. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 8: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w WIRWILTACHInwestycja obejmująca swoim zakresem budowę sieci i przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi z lokalizowanych na dz. nr ew. 118/8, 140/1 obręb 0075 Wirwilty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 320 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o łącznej długości 320mb,
wykonanie szafki pomiarowo-licznikowej,
wykonanie przyłączy kablowych nN 0,4kV,
montaż 5 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
projekt budowlany,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72030,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33480,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33480,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33480,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33480,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33510,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33510,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33510,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33510,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32630,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32630,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32630,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32630,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52107,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52107,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52107,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52107,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144318,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144318,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144318,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144318,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68534,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68534,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68534,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68534,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29755,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29755,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29755,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29755,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58132,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58132,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58132,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNE STANISŁAW BUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58132,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bartoszyce.
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
- "2025-Zakup i dostawa paliw płynnych oraz najem zbiornika"
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa ul. Miodowej w zakresie budowy brakującego chodnika w ul. Miodowej we Wrocławiu na odc. od zjazdu na posesję nr 27 do drogi 23KDW/7"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.