eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceBudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 893000369

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e59f310-0e83-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e59f310-0e83-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011454/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bartoszyce z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 880461,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 534053,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w BRZOSTKOWIE
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi:
1. Zlokalizowana na dz. nr ew. 405, 457 obręb 0042 Minty, gmina Bartoszyce ( działka nr 405, obręb 0042 Minty, na której zaprojektowano szafkę i latarnię jest działką niezabudowaną, jest to droga gminna. Na dz. nr 457, obręb Minty projektowane jest przyłącze):
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 49 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 49mb,
 montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
2. Zlokalizowanych na dz. nr ew. 406, obręb 0042 Minty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 63 metry.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 63 mb,
 montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 47791,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w CIEMNEJ WOLI
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 16/51, 16/52, 16/59, obręb 0010 Ciemna Wola, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 180 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 180mb,
 montaż 3 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 47316,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Rozbudowa oświetlenia drogowego w FALCZEWIE
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 74/1 obręb 0017 Falczewo, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 125 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 125mb,
 montaż 3 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 43663,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w GALINACH – dz. nr 388
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci i przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na dz. nr ew. 51/1, 388 obręb 0018 Galiny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 375 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o długości ok 375mb,
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet,
 wykonanie przyłącza kablowego nN 0,4kV, składającego się z 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED, na odcinku około 46mb oraz sieci kablowej z 4 słupami
z oprawą oświetleniową typu LED o długości około 371 metrów,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 56394,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 5: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w PLĘSACH ETAP I
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 122 obręb 0053 Plęsy, gmina Bartoszyce.
Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy. Niniejsze zadanie dotyczy Etapu I – obwód 01
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 623 metry.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafek pomiarowo-sterujących ZKP + SO
 wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około mb,
 montaż 12 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15378646 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 6: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w SZWARUNACH
Inwestycja obejmująca swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej w msc. Szwaruny zlokalizowanej na dz. nr ew. 385, obręb Minty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 298 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet,
 wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o długości około 298mb,
 montaż 6 słupów z oprawami oświetleniowych typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 72710,60 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 7: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w WAWRZYNACH
Inwestycja obejmująca swoim zakresem budowę przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 104, 104/2 obręb 0072 Wawrzyny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła 97 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 97mb,
 montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
oraz dz. nr ew. 58/5 oraz 59/1, 59/2 obręb 0072 Wawrzyny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 94 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie dwóch przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości 50mb oraz 44mb,
 montaż 2 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 40360,46 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 8: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w WIRWILTACH
Inwestycja obejmująca swoim zakresem budowę sieci i przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi z lokalizowanych na dz. nr ew. 118/8, 140/1 obręb 0075 Wirwilty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 320 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o łącznej długości 320mb,
 wykonanie szafki pomiarowo-licznikowej,
 wykonanie przyłączy kablowych nN 0,4kV,
 montaż 5 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).


Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 72030,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33480,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33480,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33480,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33480,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33510,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33510,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33510,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33510,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32630,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32630,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32630,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32630,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52107,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52107,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52107,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52107,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144318,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144318,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144318,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144318,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68534,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68534,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68534,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68534,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29755,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29755,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29755,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29755,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58132,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58132,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58132,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280388659

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58132,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.