Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295930/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.lukasik@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9186171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-821500e4-009b-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.60.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 50000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (kod: 31-007), przy ul. Karola Olszewskiego 2.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę, transport, wniesienie oraz montaż:
1.1.1 biurka z regulacją – 1 szt.,
1.1.2 biurka – 8 szt.,
1.1.3 stolika kawiarnianego – 15 szt.,
1.1.4 krzesła kawiarnianego – 50 szt.,
1.1.5 krzesła obrotowego – 9 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
39143310-2 - Stoliki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42189,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239394,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46051,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drzewiarz-Bis Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 466-027-00-38
7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46051,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa chodnika przy ul. Zakręt. Realizacja robót budowlanych.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup i dostawa wolnostojącego kriostatu półautomatycznego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.