eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceModernizacja dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/f171b11f-dfbe-4975-ae8f-240078dca159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bd3b6ec-1efb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/68/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1505761,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- frezowanie istniejącej nawierzchni (profilowanie) oraz wykonanie nowego pakietu warstw
bitumicznych,
- uzupełnieniu istniejących poboczy,
- czyszczeniu i profilowaniu rowów oraz skarp,
- wykonaniu ścianek czołowych przepustu drogowego
- montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- korekta (cięcia pielęgnacyjne) zieleni kolidującej i ograniczającej widoczność,
- remont nawierzchni na zjazdach,
- remont przepustów pod zjazdami.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 dla Części 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 816681,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- frezowanie istniejącej nawierzchni (profilowanie) oraz wykonanie nowego pakietu warstw
bitumicznych,
- uzupełnieniu istniejących poboczy,
- czyszczeniu i profilowaniu rowów oraz skarp,
- wykonaniu ścianek czołowych przepustu drogowego
- montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- korekta (cięcia pielęgnacyjne) zieleni kolidującej i ograniczającej widoczność,
- remont nawierzchni na zjazdach,
- remont przepustów pod zjazdami.
Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 dla Części 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 186820,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia. Dalsze prowadzenie postępowania byłoby niezasadne, gdyż koniecznym stała się potrzeba rozszerzenia zakresu zamówienia oraz skorygowania zakresów remontowanej drogi w Części 1 oraz konieczność rezygnacji z Częścią nr 2 z uwagi na brak środków finansowych

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia. Dalsze prowadzenie postępowania byłoby niezasadne, gdyż koniecznym stała się potrzeba rozszerzenia zakresu zamówienia oraz skorygowania zakresów remontowanej drogi w Części 1 oraz konieczność rezygnacji z Częścią nr 2 z uwagi na brak środków finansowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.