Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304322/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
- 2024/BZP 00549664/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gm. Golina poprzez budowę i modernizację sieci wod.- kan., budowę przydom. oczyszczalni ścieków oraz budowę systemu magazynowania wody opadowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Golina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gm. Golina poprzez budowę i modernizację sieci wod.- kan., budowę przydom. oczyszczalni ścieków oraz budowę systemu magazynowania wody opadowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203522ea-2080-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039552/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Uporządkowanie gosp. wod-ściek na terenie gm. Golina poprzez budowę i modern. sieci wodociąg., kanalizacji sanit., budowę przydom. oczyszczalni ścieków oraz budowę systemu magazynowania wody opadowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy Golina" obejmuje w szczególności:1.1. Przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Kraśnica Kolonia, gm. Golina- dz. nr 142, obręb Kraśnica:
a) zaprojektowanie budowy sieci wodociągowej o długości 320 mb z rur PVC-U Ø 110
b) zaprojektowanie niezbędnej armatury wodociągowej
c) wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową sieci wodociągowej
d) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z kompleksowym wykonaniem Przedmiotu Zamówienia, w tym wszelkich kosztów wykonania dokumentacji projektowej, pozwoleń na jej realizację, przeniesienia praw autorskich, pełnienia nadzoru autorskiego, odbiorów, uzgodnień wynikających z przepisów prawa oraz umowy, a koszty wszelkich innych działań wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia są zobowiązaniami Wykonawcy.
1.2. Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kraśnica Kolonia, gm. Golina dz. nr 142, obręb Kraśnica:
a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U Ø 200 SN 8 o łącznej szacunkowej długości 780 mb
b) przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U Ø 160 SN 8- do granicy posesji indywidualnych zakończonych studzienką przyłączeniową
c) przepompownię ścieków z polimerobetonu – 1 szt,
d) zasilanie energetyczne przepompowni poprzez wewnętrzną linię zasilającą (WLZ) wraz z wszelkimi uzgodnieniami z gestorem sieci energetycznej,
e) monitoring i sterowanie z przekazem informacji do dyspozytorni oczyszczalni ścieków w Golinie w uzgodnieniu z zarządcą sieci jakim jest Zakład Usług Wodnych w Koninie,
f) kolektor tłoczny z rur PEHD 100 dn 90 SDR 17 o długości ok. 160 m,
g) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z kompleksowym wykonaniem Przedmiotu Zamówienia, w tym wszelkich kosztów wykonania dokumentacji projektowej, przeniesienia praw autorskich, pełnienia nadzoru autorskiego, odbiorów, uzgodnień wynikających z przepisów prawa oraz umowy, a koszty wszelkich innych działań wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia są zobowiązaniami Wykonawcy.
1.3. Budowę sieci wodociągowej w ulicy Cmentarnej w Golinie dz. nr 377/5, 2115 obręb Golina:
a) zaprojektowanie budowy sieci wodociągowej z rur PCV-U Ø 110 SDR 26 o łącznej szacunkowej długości 620 mb
b) zaprojektowanie niezbędnej armatury wodociągowej
c) wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową sieci wodociągowej
d) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z kompleksowym wykonaniem Przedmiotu Zamówienia, w tym wszelkich kosztów wykonania dokumentacji projektowej, pozwoleń, przeniesienia praw autorskich, pełnienia nadzoru inwestorskiego, odbiorów, uzgodnień wynikających z przepisów prawa oraz umowy, a koszty wszelkich innych działań wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia są zobowiązaniami Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233140-2 - Roboty drogowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 3046281,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II pn. „Wykonanie systemu podziemnego magazynowania wody opadowej na terenie szkoły podstawowej w Przyjmie” obejmuje w szczególności:a) zaprojektowanie dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej o pojemności minimum 50 m3 każdy,
b) zaprojektowanie budowy odcinka kolektora deszczowego dn 200 o długości ok. 15 m wraz z wykonaniem technologicznego połączenia zbiorników
c) zaprojektowanie układu nawadniania składającego się z pompy elektrycznej spełniającej założenia projektowe pod względem wydajności, rurociągu tłocznego i systemu nawadniania powierzchniowego na terenie boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Przyjmie
d) zaprojektowanie i wykonanie zasilania energetycznego ( wewnętrznej linii zasilającej) wraz z automatyczną pompą zatapialną na potrzeby nawadniania terenów zielonych
e) budowę w/w elementów
f) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z kompleksowym wykonaniem Przedmiotu Zamówienia, w tym wszelkich kosztów wykonania dokumentacji projektowej, przeniesienia praw autorskich, pełnienia nadzoru autorskiego, odbiorów, uzgodnień i pozwoleń na ich wykonanie wynikających z przepisów prawa oraz umowy, a koszty wszelkich innych działań wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia są zobowiązaniami Wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno Użytkowy (PFU) załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71352000-0 - Usługi badania podłoża
4.5.5.) Wartość części: 221712,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Golina” obejmuje w szczególności:a) wykonanie badań geotechnicznych gruntu, na których mają być realizowane przydomowe oczyszczalnie ścieków
b) zaprojektowanie i wybudowanie przydomowych oczyszczalni ścieków z podłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynków odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu (jeżeli warunki pozwolą), zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym
c) wykonanie:
• Przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U Ø 160 SN 8,
• Zbiorniki oczyszczalni ścieków – 65 szt. w tym:
Osadnik gnilny o poj. min. 2m3 – 25 szt. dla następujących lokalizacji:
dz. nr. 172 (obręb Bobrowo),
dz. 247/3, 197,179,275,267/2,253 (obręb Myślibórz),
dz. 61,137/2,125,53,88/1,159/13 (obręb Radolina),
dz. 71, 47/1,63/1 (obręb Przyjma),
dz. 54/2,59/2 (obręb Rosocha Kolonia),
dz. 113/4 (obręb Sługocinek),
dz. 74/4 (obręb Adamów Kolonia),
dz. 224/2 (obręb Rosocha),
dz. 262 (obręb Lubiecz),
dz. 117/4 (obręb Golina Kolonia),
dz. 97/1 (obręb Węglewskie Holendry),
dz. 312/1 (obręb Spławie);
Osadnik gnilny o poj. min. 3m3 – 30 szt. dla następujących lokalizacji:
dz. nr. 183, 184/1,38/3,50/3,26/2,95/2,50/2 (obręb Bobrowo),
dz. 256/11,230,180(obręb Myślibórz),
dz. 135/1,148/1,60/1,129,48/1,134/2,111/1,56 (obręb Radolina)
dz. 49/6,46/1,143/2,344 (obręb Przyjma),
dz. 57,53/6 (obręb Rosocha Kolonia),
dz. 51/3 (obręb Sługocinek),
dz. 74/1 (obręb Adamów Kolonia),
dz. 397,318 (obręb Rosocha),
dz. 358 (obręb Golina Kolonia),
dz. 148/1 (obręb Brzeźniak)
Osadnik gnilny o poj. min. 4m3 i max. 5m3 – 10 szt. dla lokalizacji :
dz. nr. 175/1 , 69/1,216/1 obręb Bobrowo),
dz. 251,255 (obręb Myślibórz),
dz.133/3 (obręb Radolina),
dz. 126 (obręb Przyjma),
dz. 106/3, (obręb Rosocha Kolonia),
dz. 81/3 (obręb Kolno),
316 ( obręb Rosocha )
• Drenaży rozsączających z rur PVC perforowanych,
• Pompowni ścieków.
d) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszelkich kosztów związanych z kompleksowym wykonaniem Przedmiotu Zamówienia, w tym wszelkich kosztów wykonania dokumentacji projektowej, przeniesienia praw autorskich, pełnienia nadzoru autorskiego, odbiorów, pozwoleń i uzgodnień na ich wykonanie wynikających z przepisów prawa oraz umowy, a koszty wszelkich innych działań wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia są zobowiązaniami Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niemożliwe na wskazanej działce, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Zamawiający w porozumieniu z Kierownikiem robót wskaże zamienną lokalizację POŚ na terenie gminy Golina.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71352000-0 - Usługi badania podłoża
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
4.5.5.) Wartość części: 2025277,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2134050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2763450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2134050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rawo Infrastruktura Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252111783
7.3.3) Ulica: Targowa 35
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-043
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ECOERGO Usługi Techniczne w Budownictwie Marek Gościaniak,
ul. Jana III Sobieskiego 31, 63-300 Pleszew, w zakresie wykonania dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAWO INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAWO INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2134050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484
7.3.3) Ulica: Śródmiejska 15
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1021761,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2238600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1021761,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H. Centroplast Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691745774
7.3.3) Ulica: Mazury 51
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "CENTROPLAST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "CENTROPLAST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1021761,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.