eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c671905-03b9-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224643/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/ZG.D-3.2421.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje:
• Sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu wymiany urządzenia dylatacyjnego.
• Opracowanie i złożenie do zatwierdzenia projektu organizacji ruchu i wprowadzenia jej na czas wykonywania prac remontowych na obiekcie;
• Rozbiórkę istniejących urządzeń dylatacyjnych w strefie jezdni i chodnika wraz z rozbiórką nawierzchni i przygotowaniem konstrukcji obiektu w zakresie niezbędnym do wykonania montażu modułowego urządzenia dylatacyjnego;
• Inwentaryzację uszkodzeń obiektu;
• Ewentualne naprawy uszkodzeń i ubytków konstrukcji obiektu w obrębie
i bezpośrednim sąsiedztwie szczeliny dylatacyjnej w stopniu zapewniającym szczelność szczeliny dylatacyjnej oraz prawidłową pracę urządzenia dylatacyjnego po jego zamontowaniu;
• Wyprodukowanie modułowego urządzenia dylatacyjnego zgodnie z projektem, transport na plac budowy oraz montaż;
• Odtworzenie izolacji pomostu oraz elementów odwodnienia w sąsiedztwie dylatacji (drenaż podłużny i poprzeczny),
• Odtworzenie warstw konstrukcyjnych jezdni i chodnika z uwzględnieniem przełożenia krawężników,
• Wykonanie prawidłowego uszczelnienia styku urządzenia dylatacyjnego
z nawierzchnią bitumiczną,
• Montaż blach osłonowych na kapach chodnikowych;
• Odtworzenie oznakowania poziomego;
• Odtworzenie powłok antykorozyjnych przyczółka i ustroju nośnego (w strefie urządzenia dylatacyjnego) w przypadku ich zanieczyszczenia lub uszkodzenia;
• Oczyszczenie i uporządkowanie placu budowy oraz wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko Wykonawcy, z utylizacją;
• Przywrócenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót.

Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Realizacja zamówienia przewidziana jest na okres do 5 miesięcy. Dodatkowy podział na części mógłby spowodować zwiększenie cen jednostkowych dla wykonania poszczególnych asortymentów robót przy stałych kosztach ogólnych.

Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać, zastrzeżone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe zadania, tj. :
wymiana istniejących urządzeń dylatacyjnych na dylatacje modułowe wraz z odtworzeniem izolacji pomostu, ewentualnym odtworzeniem elementów odwodnienia izolacji w sąsiedztwie dylatacji i naprawą uszkodzeń konstrukcji obiektu w obrębie i bezpośrednim sąsiedztwie szczeliny dylatacyjnej oraz odtworzeniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, oznakowania poziomego, nawierzchni chodników i przełożeniem krawężników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648990,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 872863,09 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.