Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00331675/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drukowania wraz z dostawą dla WFOŚiGW w Warszawie, w ramach Doradztwa Energetycznego oraz w ramach Kampanii „Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi drukowania wraz z dostawą dla WFOŚiGW w Warszawie, w ramach Doradztwa Energetycznego oraz w ramach Kampanii „Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e50da06-2b2b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00498508/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi drukowania wraz z dostawą dla WFOŚiGW w Warszawie, w ramach Doradztwa Energetycznego oraz w ramach Kampanii „Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część zamówienia jest współfinansowana z projektu "Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE" finansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161045,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest usługa druku wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego kalendarzy na 2024 rok w następującym asortymencie i ilościach:1) Kalendarz książkowy A4 - 150 szt.
2) Kalendarz książkowy A5 - 150 szt.
3) Kalendarz książkowy A6 - 150 szt.
4) Kalendarz trójdzielny - 200 szt.
5) Kalendarz ścienny wieloplanszowy - 450 szt.
6) Podkład na biurko (biuwar) z listwą ochronną - 200 szt.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 9A do SWZ.
1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości sztuk w poszczególnych nakładach kalendarzy w ramach maksymalnej wartości umowy.
1.3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wykonane kalendarze do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7,
00-893 Warszawa na własny koszt, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w umowie stanowiącej załącznik nr 9A do SWZ.
1.5. Dostarczane kalendarze muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, bez wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 35222,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest usługa drukowania wraz z dostawą różnego rodzaju druków, m.in. takich jak: broszury, ulotki, dyplomy, teczki, druki firmowe, wizytówki, torby i inne materiały informacyjno-promocyjne – zwanych dalej „materiałami poligraficznymi” – w następujących ilościach:Część A:
Artykuły WFOŚiGW w Warszawie, w tym w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”
1) Broszura w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” A5 - ok. 8 000 szt.
2) Ulotka w ramach Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” DL - ok. 6 000 szt.
3) Wizytówki imienne - ok. 1 000 szt.
4) Czeki - ok. 200 szt.
5) Dyplomy - ok. 100 szt.
6) Druki firmowe - ok. 100 000 szt.
7) Torby papierowe wym. 32 x 12 x 40 cm - ok. 500 szt.
8) Torby papierowe wym. 26 x 12 x 32 cm - ok. 300 szt.
9) Teczki ofertowe (bez grzbietu) - ok. 300 szt.
10) Teczki ofertowe (z grzbietem) - ok. 1 000 szt.
Część B:
Artykuły w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego:
1) Wizytówki imienne - ok. 700 szt.
Część C:
Artykuły w ramach kampanii Sołtys Ambasadorem Czystego Powietrza:
1) Tabliczki informacyjne - ok. 2 000 szt.
2) Tabliczki informacyjne - ok. 5 500 szt.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 9B do SWZ.
1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości sztuk w poszczególnych nakładach materiałów poligraficznych, w ramach maksymalnej wartości zamówienia podstawowego.
1.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia łącznej wartości zleceń do 80% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego. W takim przypadku Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia od Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych.
1.4. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wykonane materiały poligraficzne do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie przy ul. Ogrodowej 5/7, 00-893 Warszawa na własny koszt, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem we wskazane miejsce.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w umowie stanowiącej załącznik nr 9B do SWZ.
1.6. Dostarczane materiały poligraficzne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, bez wad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 125823,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46168,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46168,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EUREKA PLUS Agencja Reklamy Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690415867
7.3.3) Ulica: 3 Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46168,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110515,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153024,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111807,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 910221283
7.3.3) Ulica: Chocimska 4
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA ŁUCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111807,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Wykonanie usługi druku, kopertowania, dostarczenia do wskazanej przez Zamawiającego placówki operatora pocztowego oraz nadania w imieniu Zamawiającego, spersonalizowanych przesyłek [...]
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wydanie 7 monografii naukowych
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.