Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277511/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00297721/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
- 2023/BZP 00298053/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W MIETKOWIE –
ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mietków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935098
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 35
1.5.2.) Miejscowość: Mietków
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-081
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 316 81 13
1.5.8.) Numer faksu: 71 316 81 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mietkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mietkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7849181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W MIETKOWIE –ETAP I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7df061dd-14d1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061161/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przedszkola publicznego w Mietkowie - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BD.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Budowa przedszkola publicznego w Mietkowie – etap I”
Inwestycja realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej budynku przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
- wybudowanie budynku przedszkola do stanu surowego zamkniętego;
- budowę sieci i przyłączy niezbędnych do funkcjonowania obiektu.
Zamówienie współfinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach:
Wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
Programie funkcjonalnie - użytkowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
Opis przedsięwzięcia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie 6-oddziałowego przedszkola przeznaczonego dla 150 dzieci, bez barier architektonicznych, mieszczącego m.in. 6 sal zajęć dla dzieci, węzeł żywienia w formie pełnej kuchni ze stołówką, hall szatniowy, pomieszczenia administracyjne, socjalne, sanitarne, gospodarcze i techniczne; o zapotrzebowaniu ciepła na poziomie maksymalnym 15 kWh/m2/ rok, uwzględniającego charakter i funkcje opisane w programie funkcjonalno użytkowym, koncepcji funkcjonalno-użytkowej oraz koncepcji technologii kuchni, (załącznik nr 2 do SWZ) wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień i pozwoleń, oraz ostatecznej Decyzji Pozwolenie na Budowę
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5778127,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6989130,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5778127,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAGMA-BUD Sp. z o o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252291265
7.3.3) Ulica: Wólczańska 128/132
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-527
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża sanitarna i elektryczna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5778129,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.