eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRobota budowlana w zakresie 2 części: Cz. nr 1 - Naprawa obwodnicy oświetlenia terenu w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168; Cz. nr 2 - Remont sieci kablowej nn w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2f.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. nr 1 – Naprawa obwodnicy oświetlenia terenu w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168; Cz. nr 2 - Remont sieci kablowej nn w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2f.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536

1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. nr 1 – Naprawa obwodnicy oświetlenia terenu w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168; Cz. nr 2 - Remont sieci kablowej nn w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2f.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53ec6f86-1224-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Sieć elektroenergetyczna – remont sieci kablowej w kompleksie wojskowym w m. Chełm

1.1.8 Sieć elektroenergetyczna – remont sieci kablowej w kompleksie wojskowym w m. Zamość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/37/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406399,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 – Naprawa obwodnicy oświetlenia terenu w kompleksie wojskowym w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168;
Zakres prac:
 Roboty przygotowawcze i demontażowe:

- odłączenie słupów obwodnicy oświetleniowej od zasilania w energię elektryczną,
- odłączenie przewodów i demontaż tabliczek (złącz) słupowych w słupach,
- odłączenie i demontaż kabli ziemnych ze słupów,
- demontaż słupów i osprzętu

 Roboty instalacyjne i montażowe:
- wytyczenie tras linii kablowych,
- wykonanie i zasypanie wykopów pod kabel i bednarkę uziemiającą,
- wykonanie przepustów ochronnych pod drogami i torami,
- ułożenie rur ochronnych przy wejściach kablowych słupów oświetleniowych,
- ułożenie i zarobienie kabli, montaż głowic termokurczliwych (palczatek),
- montaż słupów wraz z osprzętem, rurami ochronnymi przewodami,
- montaż złącz kablowych we wnękach słupów z podłączeniem kabli zasilających,
- ułożenie bednarki uziemiającej z podłączeniem do istn. sieci uziemienia,
- podłączenie instalacji uziemiającej i zasilania opraw w słupach,
- oznaczenie kabli i ich lokalizacji,
- próby montażowe,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- wyrównywanie powierzchni terenu po wykopach, prace porządkowe,
- wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczą linii kablowych oraz
zamontowanych urządzeń.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:

W zakresie części nr 1:

1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –- stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ.


Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:

1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy
o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania.

3. Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane
w § 2 ust. 2(wzoru umowy) i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w § 2 ust. 1(wzoru umowy).
6. Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.

7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 162496,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 - Remont sieci kablowej nn w kompleksie wojskowym w Zamościu przy ul. Wojska Polskiego 2f
Zakres prac:
a) Roboty przygotowawcze i demontażowe:
Wykopy i Rozbiórka części dróg i chodników
 wytyczenie tras linii kablowych,
 wykonanie wykopów dla kabli, słupów i uziomów
 wykonanie otworów w ścianach i przepustów kablowych
 wykonanie przepustów ochronnych pod drogami.
 Wykonanie rozbiórki nawierzchni dróg z kostki i podbudowy
 ułożenie rur ochronnych przy wejściach kabli do słupów oświetleniowych i złaczy kablowych, oraz dwudzielnych w miejscu skrzyżowań z innymi instalacjami i kablami.
 odłączenie linii kablowych i obwodnicy oświetleniowej od zasilania w energię elektryczną,
- odłączenie kabli i przewodów w złączach kablowych oraz demontaż złącz słupowych
b) Roboty instalacyjne i montażowe:
 ułożenie i zarobienie kabli, montaż głowic termokurczliwych (palczatek),
 oznaczenie kabli i ich lokalizacja ,
 montaż złącz kablowych
 montaż słupów wraz z osprzętem, rurami ochronnymi przewodami,
 montaż złącz kablowych z podłączeniem kabli zasilających i uziomów,
 odtworzenie drogi
 próby montażowe,
 wykonanie pomiarów elektrycznych,
 odtworzenie nawierzchni terenu po wykopach, prace porządkowe,
 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w zakresie umożliwiającym uzupełnienie map w Rejonowym Zarządzie infrastruktury w Lublinie( w ramach oddzielnego zlecenia).

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:

W zakresie części nr 2:

1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) –- stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ.

Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:

1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Informacje takie jak imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy
o pracę oraz zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania.

3. Z tytułu nie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w Umowie. Niezłożenie przez Wykonawcę
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 2 (wzoru umowy) czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Wykonawca na każdym etapie realizacji Umowy zobligowany jest do informowania Zamawiającego o zmianach dotyczących osób wykonujących czynności wskazane
w § 2 ust. 2(wzoru umowy) i składania aktualnego wykazu osób, o którym mowa w § 2 ust. 1(wzoru umowy).
6. Zamawiający nie zabezpiecza zaplecza socjalnego i magazynowego Wykonawcy, jego pracownikom i podwykonawcom.

7. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić pracowników, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przestrzegają wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz CISŁO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632186906

7.3.3) Ulica: Chemiczna nr 15

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021. poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.