eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopanePrzeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.klinika.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c67247-3428-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: STG-271-24a/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Jakub Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751226788

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Michał Świst

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361735873

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Sławomir Duda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722267076

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Potaczek ORTO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79012100897

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.