Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348210/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.klinika.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c67247-3428-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: STG-271-24a/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Jakub Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751226788
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Specjalistyczna praktyka lekarska Jakub Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
Specjalistyczna praktyka lekarska Jakub Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Michał Świst
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361735873
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Indywidualna Praktyka Lekarska Michał Świst
jakie przetargi wygrała firma
Indywidualna Praktyka Lekarska Michał Świst
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Sławomir Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722267076
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Specjalistyczna Praktyka Lekarska Sławomir Duda
jakie przetargi wygrała firma
Specjalistyczna Praktyka Lekarska Sławomir Duda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Potaczek ORTO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79012100897
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.