Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465832/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00465697/01 - Wynik z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków i wybranych wyrobów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ LECZNICTWA PSYCHIATRYCZNEGO W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzlp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków i wybranych wyrobów medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a9bc86-47ea-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030975/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa leków i wybranych wyrobów medycznych 23
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wzlp.logintrade.net/zapytania_email,137819,e7ab9c3c7d946a224b6f36568e88f0fa.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wzlp.logintrade.net/zapytania_email,137819,e7ab9c3c7d946a224b6f36568e88f0fa.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej WZLP w Olsztynie: https://wzlp.logintrade.net/zapytania_email,137819,e7ab9c3c7d946a224b6f36568e88f0fa.html. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej WZLP w Olsztynie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
1. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej WZLP w Olsztynie:
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
Formaty plików dopuszczalne są zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017 poz. 2247 ze zm.).
Plik przesłany do Zamawiającego nie może być większy niż 10,00 Mb. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formie PDF.
W przypadku gdy plik podpisywany jest przez więcej niż jedną osobę, Zamawiający rekomenduje podpisywanie jednym rodzajem podpisu, np. kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych:
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wzlp.logintrade.net/zapytania_email,137819,e7ab9c3c7d946a224b6f36568e88f0fa.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie 10-228 Olsztyn, Al. Wojska Polskiego 35;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Zespole Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie jest Pan Władysław Wiciński, kontakt: w.wicinski@wzlp.pl tel:(89) 678 53 49;
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są w celu / celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Wojewódzkim Zespole Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie;
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie;
c) w pozostałych przypadkach Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani / Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Wojewódzkim Zespołem Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Dyrektor WZLP w Olsztynie.
5) Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Dodatkowe informacje opisane są w Rozdziale nr XXIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2650.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest faktyczne potrzeby Zamawiającego, dysponowanie środkami finansowymi oraz złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Dostawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest faktyczne potrzeby Zamawiającego, dysponowanie środkami finansowymi oraz złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Dostawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków i wybranych wyrobów medycznych - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa leków - Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.2. Informacje ogólne:
1) Rzeczowy zakres zamówienia nazywanego umownie „podstawowym” został określony w Rozdziale IV SWZ oraz w załączniku nr 2 do SWZ- Formularza cenowego.
2) Realizacja prawa opcji polegać będzie na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego zamawianych artykułów max. do 10% w stosunku do wartości brutto umowy.
3) Dostawy objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy (dotyczy to również sytuacji, kiedy strony umowy za pomocą aneksu przedłużą termin realizacji umowy).
4) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w załączniku nr 2 do SWZ (wykaz asortymentu), w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości dostaw.
5) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy.
6) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją są faktyczne potrzeby Zamawiającego oraz dysponowanie środkami finansowymi, przy czym Dostawca jest zobowiązany do jego wykonania.
7) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Dostawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
8) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Dostawcy za dostawy zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości dostaw zrealizowanych w ramach opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty (brutto) 60 pkt
Termin dostaw cząstkowych 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada:
- koncesje, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczącą wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia.
- zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (zakres objęty zezwoleniem musi potwierdzać uprawnienia do sprzedaży produktów leczniczych oraz zobowiązanie do przechowywania i transportu produktów leczniczych, objętych postępowaniem przetargowym, z zachowaniem odpowiednich warunków temperatury);
- zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi (w przypadku, gdy wykonawca przystępuje z ofertą do pakietu, który zawiera leki należące do powyższych grup).
3) W przypadku zmian w powyższych zezwoleniach w okresie trwania umowy, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia aktualnego zezwolenia do siedziby zamawiającego.
4) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że zamawiający posiada aktualne dokumenty wykonawcy lub może pozyskać je samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, które wskaże wykonawca. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców.
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców.
4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Aktualną koncesję, zezwolenia, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dokument musi dotyczyć działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
5) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane towary posiadają świadectwa rejestracji, ważne na czas trwania umowy, oraz o udostępnieniu ich na każde żądanie zamawiającego.
6) Oświadczenie wykonawcy, że posiada:
- zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (zakres objęty zezwoleniem musi potwierdzać uprawnienia do sprzedaży produktów leczniczych oraz zobowiązanie do przechowywania i transportu produktów leczniczych, objętych postępowaniem przetargowym, z zachowaniem odpowiednich warunków temperatury);
- zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi (w przypadku, gdy wykonawca przystępuje z ofertą do pakietu, który zawiera leki należące do powyższych grup)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Ulotki informacyjnej, opisującej wyrób medyczny, która zawiera co najmniej: producenta, właściwości, skład, sposób użycia - dotyczy Pakietu nr 3, pozycji nr 248 (paski testowe do pomiaru cukru)2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. Zamawiający nie będzie honorował oświadczenia Oferenta lub informacji ze strony internetowej Oferenta.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, lub będą one niekompletne, Zamawiający przewiduje wezwanie do ich złożenia lub uzupełnienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Ulotki informacyjnej, opisującej wyrób medyczny, która zawiera co najmniej: producenta, właściwości, skład, sposób użycia - dotyczy Pakietu nr 3, pozycji nr 248 (paski testowe do pomiaru cukru)2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. Zamawiający nie będzie honorował oświadczenia Oferenta lub informacji ze strony internetowej Oferenta.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, lub będą one niekompletne, Zamawiający przewiduje wezwanie do ich złożenia lub uzupełnienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia – załącznik nr 3 oraz 4 do SWZ - składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmianę niniejszej umowy poprzez obniżenie cen nabywanych produktów leczniczych w wypadku:1)obniżenia urzędowej ceny zbytu nabywanego produktu leczniczego w przypadku nabywania od podmiotu innego niż przedsiębiorca prowadzący obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej urzędowej ceny zbytu i nie wymaga aneksu do Umowy.
2)obniżenia wysokości limitu finansowania dla grupy limitowej, do której należy nabywany produkt leczniczy, w przypadku nabywania od podmiotu będącego przedsiębiorcą prowadzącym obrót hurtowy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne. Zmiana ceny obowiązuje od dnia obowiązywania nowej wysokości limitu finansowania i nie wymaga aneksu do Umowy.
2. W trakcie trwania umowy Dostawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o okresowych obniżkach cen leków objętych umową oraz umożliwić Zamawiającemu zakup leku po niższej cenie (np. promocje cenowe, obniżenie ceny przez producenta, itp.).
Szczegółowy opis znajduje się w par. 8 Wzoru umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wzlp.logintrade.net/zapytania_email,137819,e7ab9c3c7d946a224b6f36568e88f0fa.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
Część 10 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowe podstawy wykluczenia: art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.