Og³oszenie z dnia 2024-06-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej, oraz w US w Miko³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej, oraz w US w Miko³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb4b1756-2ee5-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00376211
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00241373/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.20 ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek IAS Katowice oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej, oraz w US w Miko³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb4b1756-2ee5-11ef-b373-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywaæ siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) - zw. dalej Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych”. 3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”, s³u¿±cych do zadawania pytañ, dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia, wystarczaj±ce jest posiadanie na
Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego. 5. Wszystkie wiadomo¶ci wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê widoczne
s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne, dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-
Zamówienia, oraz informacje, dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 9. Szczegó³owy opis sposobu korespondencji zawieraj± Rozdzia³y 14 oraz 19 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO w zwi±zku z art. 13 RODO do zastosowania w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.27.2.2024, ZKP-14/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz Krajowej Informacji Skarbowej, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów
90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie ¿ywop³otów
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Rêczniki papierowe do r±k
33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Us³ugi mycie okien, koszenie trawników, prace porz±dkowe po przeprowadzonych remontach, us³ugi sprz±tania: powierzchni magazynowych, archiwów/sk³adów chronologicznych, gara¿y, serwerowni, kot³owni, wymiennikowni, pomieszczeñ gospodarczych, wed³ug stawki roboczogodziny netto podanej w Formularzu oferty, a tak¿e mo¿liwo¶æ objêcia sprz±taniem dodatkowych pomieszczeñ - 10 %4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynku i na posesji Urzêdu Skarbowego w Miko³owie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów
90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie ¿ywop³otów
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Rêczniki papierowe do r±k
33711900-6 - Myd³o
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Us³ugi mycie okien, koszenie trawników, prace porz±dkowe po przeprowadzonych remontach, us³ugi sprz±tania: powierzchni magazynowych, archiwów/sk³adów chronologicznych, gara¿y, serwerowni, kot³owni, wymiennikowni, pomieszczeñ gospodarczych, wed³ug stawki roboczogodziny netto podanej w Formularzu oferty, a tak¿e mo¿liwo¶æ objêcia sprz±taniem dodatkowych pomieszczeñ - 10 %4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy: posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe do realizacji przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powy¿szego Wykonawca musi wykazaæ wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 us³ugi utrzymania czysto¶ci przez okres co najmniej 6 miesiêcy w obiektach biurowych o powierzchniach nie mniejszych ni¿ ni¿ej okre¶lone dla poszczególnych czê¶ci:dla czê¶ci 1 - 6 000 m2
dla czê¶ci 2 - 1 000 m2
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy za¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej .
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ciach:Czê¶æ 1 - 8 000,00 z³
Czê¶ci 2 - 1 000,00 z³
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Do oferty nale¿y wówczas do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego tre¶ci musi wynikaæ, do której czynno¶ci powo³ano pe³nomocnika – lidera (np.reprezentowanie w postêpowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postêpowania dotyczy. Wszystkie warunki dotycz±ce niepodleganiu wykluczenia musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w tre¶ci Umowy zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz Kodeksem Cywilnym oraz w przypadkach okre¶lonych w § 9 projektu Umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- APARAT DO ZNIECZULANIA DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO ODDZIA£U CHIRURGII SZCZÊKOWO- TWARZOWEJ
- Dostawa profilografometru
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla GIG-PIB
- Zakup samochodów do przewozu osób dializowanych
- Projekt i modernizacja ci±gów komunikacyjnych, o¶wietlenia zewnêtrznego i monitoringu.
- Budowa po³±czenia nowo budowanej ul. Kolonii Amandy z ul. Porcelanow± w zwi±zku z konieczno¶ci± powi±zania wysoko¶ciowego terenów przyleg³ych z nowo powsta³ym uk³adem drogowym
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie przez okres 12 miesiêcy us³ug utrzymania porz±dku i czysto¶ci w nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania pomieszczeñ biurowych, socjalnych, toalet i ci±gów komunikacyjnych S±du Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Koniñskiego - II koszenie
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich ko¶cio³a pw. Narodzenia Naj¶wiêtszej Maryi Panny w ¦wieszynie
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego sprz±tania i utrzymania sta³ej czysto¶ci w czê¶ci budynków wynajmowanych przez Szko³ê G³ówn± Miko³aja Kopernika
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.