eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej, oraz w US w Miko³owie



Og³oszenie z dnia 2024-06-20

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej, oraz w US w Miko³owie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej, oraz w US w Miko³owie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb4b1756-2ee5-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00376211

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00241373/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.20 ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek IAS Katowice oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej, oraz w US w Miko³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb4b1756-2ee5-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywaæ siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) - zw. dalej Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych”. 3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”, s³u¿±cych do zadawania pytañ, dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia, wystarczaj±ce jest posiadanie na
Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego. 5. Wszystkie wiadomo¶ci wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê widoczne
s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne, dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-
Zamówienia, oraz informacje, dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. 9. Szczegó³owy opis sposobu korespondencji zawieraj± Rozdzia³y 14 oraz 19 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO w zwi±zku z art. 13 RODO do zastosowania w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.27.2.2024, ZKP-14/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynkach i na posesjach jednostek Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz Krajowej Informacji Skarbowej, zlokalizowanych w Bielsku-Bia³ej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów

90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie ¿ywop³otów

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Rêczniki papierowe do r±k

33711900-6 - Myd³o

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Us³ugi mycie okien, koszenie trawników, prace porz±dkowe po przeprowadzonych remontach, us³ugi sprz±tania: powierzchni magazynowych, archiwów/sk³adów chronologicznych, gara¿y, serwerowni, kot³owni, wymiennikowni, pomieszczeñ gospodarczych, wed³ug stawki roboczogodziny netto podanej w Formularzu oferty, a tak¿e mo¿liwo¶æ objêcia sprz±taniem dodatkowych pomieszczeñ - 10 %

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug w zakresie sprz±tania w budynku i na posesji Urzêdu Skarbowego w Miko³owie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien

90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

90914000-7 - Us³ugi sprz±tania parkingów

90921000-9 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie ¿ywop³otów

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Rêczniki papierowe do r±k

33711900-6 - Myd³o

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Us³ugi mycie okien, koszenie trawników, prace porz±dkowe po przeprowadzonych remontach, us³ugi sprz±tania: powierzchni magazynowych, archiwów/sk³adów chronologicznych, gara¿y, serwerowni, kot³owni, wymiennikowni, pomieszczeñ gospodarczych, wed³ug stawki roboczogodziny netto podanej w Formularzu oferty, a tak¿e mo¿liwo¶æ objêcia sprz±taniem dodatkowych pomieszczeñ - 10 %

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy: posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe do realizacji przedmiotu zamówienia – na potwierdzenie powy¿szego Wykonawca musi wykazaæ wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 us³ugi utrzymania czysto¶ci przez okres co najmniej 6 miesiêcy w obiektach biurowych o powierzchniach nie mniejszych ni¿ ni¿ej okre¶lone dla poszczególnych czê¶ci:
dla czê¶ci 1 - 6 000 m2
dla czê¶ci 2 - 1 000 m2

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy za¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej .

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ciach:
Czê¶æ 1 - 8 000,00 z³
Czê¶ci 2 - 1 000,00 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Do oferty nale¿y wówczas do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego tre¶ci musi wynikaæ, do której czynno¶ci powo³ano pe³nomocnika – lidera (np.
reprezentowanie w postêpowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postêpowania dotyczy. Wszystkie warunki dotycz±ce niepodleganiu wykluczenia musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w tre¶ci Umowy zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz Kodeksem Cywilnym oraz w przypadkach okre¶lonych w § 9 projektu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.