Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00305345/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych podczas międzynarodowych targów inwestycji i nieruchomości EXPO REAL 2022 w Monachium w Niemczech
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU POMORZA SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Oddział zamawiającego: ARP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190044530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 472D
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 32 33 101
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 32 33 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@arp.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://arp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych podczas międzynarodowych targów inwestycji i nieruchomości EXPO REAL 2022 w Monachium w Niemczech2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44d91cac-f6dc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Invest In Pomerania 2020 współfinansowany z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2,5 Inwestorzy zewnętrzni, umowa o dofinansowanie RPPM.02.05.00-22-0001/16-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 460582,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A. podczas międzynarodowych targów inwestycji i nieruchomości EXPO REAL 2022 odbywających się w Monachium w Niemczech, w dniach 4-6 października 2022 r.
2. Poprzez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie przygotowanie, dostarczenie, podawanie posiłków, bieżącą obsługę oraz sprzątanie zastawy i wszelkich innych pozostałości po wykonaniu usług, na terenie całego stoiska Agencji Rozwoju Pomorza S.A. (o powierzchni ok. 51 m kw.).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w OPZ – Załączniku nr 1 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sevilla Ewa i Sławomir Zieleniewscy SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222747860
7.3.3) Ulica: Lazurowa 4 m 124
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEVILLA EWA I SŁAWOMIR ZIELENIEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SEVILLA EWA I SŁAWOMIR ZIELENIEWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Catering z dowozem i obsługą podczas dwóch konferencji na potrzeby realizacji operacji pn. "Dobre praktyki i innowacyjne rozwiązania w sektorze rolnym" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 - KSOW+
- "Organizacja wycieczki na Maltę dla osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Rejonowego w Białogardzie"
- Usługa cateringowa
- Zapewnienie noclegu i wyżywienia podczas wyjazdu szkoleniowego Kompanii Reprezentacyjnej Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Kompleksowa organizacja i obsługa jednodniowego spotkania dotyczącego szkód w środowisku i historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.