Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297977/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00313134/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łapsze Niżne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapsze Niżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 20
1.5.2.) Miejscowość: Łapsze Niżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-442
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 2659310
1.5.8.) Numer faksu: (18) 2659315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lapszenizne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lapsze_nizne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łapsze Niżne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0dc1ae3-f718-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łapsze Niżne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1084390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gmina Łapsze Niżne w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja dziewiąta - Rozświetlamy Polskę przystępuje do realizacji zadania pn.: „Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łapsze Niżne”.
1. Przedmiotem Zamówienia jest modernizacja istniejących opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łapsze Niżne w miejscowościach: Kacwin, Niedzica, Niedzica Zamek, Falsztyn, Frydman, Trybsz, Łapszanka, Łapsze Wyżne, Łapsze Niżne.
2. Planowana modernizacja infrastruktury oświetleniowej nakierowana jest na poprawę efektywności energetycznej, przez obniżenie energochłonności oświetlenia, poprzez redukcję mocy opraw oświetleniowych, jak również zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu życia mieszkańców.
3. Planowana wymiana lamp sodowych ma na celu obniżenie energochłonności, kosztów eksploatacji istniejących opraw oświetleniowych na istniejącej siatce konstrukcji wsporczych, jaką są słupy linii abonenckiej n/n oraz słupy wydzielone oświetlenia ulicznego, poprzez ich wymianę oraz dostosowanie systemu oświetlenia drogowego do zaleceń normy PN – EN 13201:2007 i innych aktów prawnych.
4. Modernizacja istniejącego na terenie gminy oświetlenia, o którym mowa w art. 3 pkt 22 oraz art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy – Prawo energetyczne, polega na wymianie Opraw nieenergooszczędnych na Nowe oprawy LED.
5. Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.
6. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych wynosi co najmniej 60 miesięcy, który to okres może zostać przez Wykonawcę wydłużony o maksymalny punktowany okres 24 miesięcy.7. Zamówienie przewiduje wymianę 702 opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy oświetleniowe LED, w tym 181 szt. opraw typu ALBANY oraz 14 szt. opraw stylizowanych.
8. Użyte przez wykonawcę nowe oprawy oświetleniowe LED, mają być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637103,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1013520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637103,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENLED PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222400394
7.3.3) Ulica: W. Gucewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637103,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.