eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszanicaWykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszanica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszanica 81

1.5.2.) Miejscowość: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olszanica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0118835-2400-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0118835-2400-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070671/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Gminie Olszanica w 2024 r.
4.2 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania ścinki oraz zrywki na składy przejściowe na odległość 1,0-2,0 km drewna liściastego i iglastego z lasów mienia gminy Olszanica w łącznej ilości około 1300 m3 oraz utrzymanie w dobrym stanie istniejącej infrastruktury leśnej.
Zamawiający, na podstawie art. 433 pkt.4) ustawy Pzp wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia wynosi 900 m3.
4.3 Drewno wielkowymiarowe stanowić będzie około 70% masy przeznaczonej do pozyskania a drewno stosowe stanowić będzie około 30% masy przeznaczonej do pozyskania.
4.4 Zakres usług obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie drewna, w tym:
- przygotowanie stanowiska, ścinka, obalanie, okrzesywanie drzew wskazanych (oznakowanych) przez zleceniodawcę,
- wymanipulowanie sortymentów wskazanych przez zleceniodawcę, w celu zapewnienia jak najlepszej jakości,
- uporządkowanie zrębu – poprzecinanie gałęzi, a w razie potrzeby zrzucanie ich w stosy nieregularne w celu zapewnienia bezpieczeństwa przy poruszaniu się po powierzchni zrębu ludzi i sprzętu mechanicznego, zrzucanie gałęzi w stosy nieregularne w sposób wskazany przez zleceniodawcę na powierzchniach przeznaczonych do odnowienia, odrzucenie gałęzi z istniejących odnowień, dróg,
- przygotowanie drewna do odbiórki na składzie oraz pomoc przy odbiórce.

2) zrywka drewna, w tym:
- przemieszczenie sprzętem mechanicznym drewna z miejsca ścinki na wskazany skład przejściowy, wskazanymi szlakami zrywkowymi,
- przygotowanie drewna do odbiórki na składzie oraz pomoc przy odbiórce,
- ułożenie drewna wielkowymiarowego na składzie przejściowym w jednogatunkowe mygły na dwóch legarach z tego samego gatunku i sortymentu, wyrównanie czół i nabiegów korzeniowych tak, aby widoczne były oba czoła każdej sztuki,
- ułożenie drewna średniowymiarowego w stosy regularne o wysokości do 2.05m, o długości nie mniejszej niż 1mb, na legarach z tego samego sortymentu. Końce stosów mają być równe, zakończone stosem krzyżowym lub stabilizowane jarzmami
- sposób rozmieszczenia drewna na składach określa zleceniodawca
- utrzymanie w dobrym stanie infrastruktury leśnej

4.5 Na wykonawcy spoczywa obowiązek dbania o należyte utrzymanie szlaku zrywkowego, w szczególności:
- utrzymywania na bieżąco drożności wodopustów,
- dbania o stan i drożność przepustów, rowów przydrożnych, przez które prowadzona jest zrywka,
- usuwania nadmiaru ziemi nawleczonej na składy,
- przywrócenie szlaku zrywkowego do stanu sprzed rozpoczęcia prac (niepogorszenie jego stanu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.