Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00301695/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu przy ul. Tuwima
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parkingu przy ul. Tuwima2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe98813-1f05-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051545/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Budowa parkingu przy ul. Tuwima
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 447000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów działek przy Wspólnotach Mieszkaniowych ul. Tuwima 14-20 oraz ul. Tuwima 22-28 w Zgorzelcu w zakresie budowy parkingów dla samochodów osobowych wraz z drogą wewnętrzną stanowiącą dojazd i plac manewrowy przy garażach znajdujących się w obrębie ww. Wspólnot i ciągów pieszych,
2)wykonanie I etapu robót budowlanych, na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 1 niniejszego ustępu,w zakresie budowy parkingu przy ul. Tuwima 14-20 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, tj. drogą dojazdową oraz chodnikiem znajdującym się bezpośrednio przy ww. Wspólnocie,
3)sprawowanie nadzoru autorskiego.
2.Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, została podzielona na trzy etapy:
1)Etap I „zaprojektuj” – w ramach którego należy opracować dokumentację projektową na podstawie Programu funkcjonalno- użytkowego, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, uzyskać decyzję pozwolenia na budowę wraz ze wszystkimi niezbędnymi decyzjami, uzgodnieniami i opiniami, zwany
w dalszej części SWZ „dokumentacją”
2)Etap II „wybuduj” – w ramach którego należy wykonać I etap robót budowlanych na podstawie dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia w zakresie budowy parkingu przy ul. Tuwima 14-20 w Zgorzelcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
3)Etap III „nadzór autorski” – w ramach którego należy sprawować nadzór autorski, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
3.W ramach przedmiotowego zadania zostaną wykonane wszystkie prace niezbędne do wykonania oraz prawidłowego funkcjonowania parkingu, ciągów pieszych i dróg dojazdowo-manewrowych, obejmujące w szczególności odwodnienie przedmiotowych terenów, zaprojektowanie możliwie jak największą ilość miejsc parkingowych na samochody osobowe, zmodernizowanie istniejących oraz doprojektowanie nowych ciągów pieszych, które w całości będą się łączyć z już istniejącymi, tj. połączenie skrótu przy garażach w stronę ul. Traugutta oraz w stronę ul. Poniatowskiego, a także w stronę parku im. I. Paderewskiego u szczytu bloku nr 57-63 oraz wykonanie I etapu robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji obejmujące budowę parkingu przy ul. Tuwima 14-20
w Zgorzelcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
4.Inwestycja zostanie zrealizowana w granicach działek nr:
- część działek: 199/15 (Obr. V, AM-2), 199/21 (Obr. V, AM-2) – będących własnością Gminy Miejskiej Zgorzelec, sklasyfikowanych w ewidencji gruntów jako tereny mieszkaniowe,
- 199/14 (Obr. V, AM-2) – będąca własnością Gminy Miejskiej Zgorzelec, sklasyfikowanej w ewidencji gruntów jako działka drogowa,
- 233 (Obr. V, AM-2) – będącą współwłasnością Gminy Miejskiej Zgorzelec i Skarbu Państwa, którego organem władającym jest Starosta Powiatu Zgorzeleckiego, sklasyfikowaną w ewidencji gruntów jako inne tereny zabudowane.
5.Przy opracowaniu dokumentacji (Etap I) należy zaprojektować rozwiązania uwzględniające dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
6.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
7.Jeżeli w PFU powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonywane i zadane roboty, wówczas obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów.
8. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały i urządzenia.
2) Bieg terminu gwarancji, o której mowa w pkt 1, rozpoczyna się
z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego (Etapu II)
z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały oraz urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte
w Rozdziale XX SWZ.
5) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 36 -miesięcznego okresu gwarancji na opracowaną dokumentację projektową.
6) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM ZGORZELEC Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 615 204 33 43
7.3.4) Miejscowość: Jędrzychowice 113
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABM ZGORZELEC I SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ABM ZGORZELEC I SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Nadzór autorski, serwis oprogramowania systemów informatycznych Infomedica/AMMS.
- Dostawa samochodu osobowego dla Urzędu Miasta Zgorzelec w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Wykonanie usługi polegającej na rozbudowie systemu wspomagającego zarządzanie kryzysowe w Powiecie Zgorzeleckim w ramach współpracy polsko-czeskiej wraz z dostawą komputerów przenośnych oraz tabletów
- Rozbiórka zabudowy przy ul. Daszyńskiego 91
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum administracyjno-społecznego.
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.