Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00309913/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR KTO
1.3.) Oddział zamawiającego: Instytucja Kultury Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356901227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamoyskiego 50
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-523
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 62 37 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@teatrkto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrkto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fb90607-087b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fb90607-087b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226734/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Hotelarskie usługi noclegowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKO.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110048,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla część 1 jest usługa hotelowa dla 18 gości w dniach 27-29.05.2024 r.2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów ze śniadaniem dla grupy 18 osób w obiekcie o standardzie minimum 3-gwiazdki w terminie 27 – 29 maja 2024 r., w konfiguracji 12 pokoi jednoosobowych oraz 3 pokoje dwuosobowe oraz maksymalnie 4 miejsca parkingowe dla samochodów osobowych przy obiekcie. Wszystkie noclegi winny być zapewnione w jednym obiekcie.
3. Obiekt, w którym będzie świadczona usługa winien być zlokalizowany w odległości do 1,5 km (1500 metrów) od siedziby Teatru KTO mieszczącej się przy ul. Zamoyskiego 50 w Krakowie [odległość mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość mierzona od ul. Zamoyskiego 50 do adresu obiektu tj. numeru lokalu przy ulicy].
4. Obiekt, w którym będzie świadczona usługa na dzień składania ofert winien mieć nadaną przez Marszałka Województwa kategorię co najmniej trzygwiazdkową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1944 z późn. zm.).
5. Zamawiający informuje, że podana powyżej liczba noclegów i miejsc parkingowych jest liczbą maksymalną i Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej puli tych noclegów i miejsc parkingowych oraz możliwość zmiany pomiędzy podaną powyżej konfiguracją pokoi.
6. Zamawiający poda ostateczną liczbę osób i noclegów oraz liczbę miejsc parkingowych do wykorzystania (rozumianą jako termin na potwierdzenie rezerwacji) w terminie do 3 dni od zawarcia umowy.
7. Zamawiający zastrzega, że wykorzysta nocleg dla co najmniej 15 osób w tym 9 noclegów w pokojach jednoosobowych.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1A do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
9. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 9528,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla część 2 jest usługa hotelowa w dniach 3-9 lipca 2024 r. dla zespołów zaproszonych na 37 ULICA Festival.2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów ze śniadaniem w hotelu o standardzie minimum 3-gwiazdki w terminie 3 – 9 lipca 2024 r. dla zespołów przyjeżdżających ze spektaklami gościnnymi prezentowanymi podczas 37.Festiwalu ULICA odbywającego się w dniach 4 – 7 lipca 2024 r. Wszystkie noclegi winny być zapewnione w jednym hotelu.
3. W maksymalnej odległości do 50 metrów od hotelu należy zapewnić do 20 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych i busów do 3,5 t. [odległość mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość mierzona od adresu hotelu tj. numeru lokalu przy ulicy].
4. Szacunkowa (maksymalna) liczba miejsc parkingowych oraz noclegów winna być zapewniona w pokojach jedno i dwuosobowych według konfiguracji podanej w swz.
5. Hotel, w którym będzie świadczona usługa winien być zlokalizowany w odległości do 2 km (2000 metrów) od adresu Kraków Plac Mariacki 1 [odległość mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość mierzona od Plac Mariacki 1 do adresu hotelu tj. numeru lokalu przy ulicy].
6. Hotel, w którym będzie świadczona usługa na dzień składania ofert winien mieć nadaną przez Marszałka Województwa kategorię co najmniej trzygwiazdkową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1944 z późn. zm.).
7. Zamawiający informuje, że podana powyżej liczba noclegów i miejsc parkingowych jest liczbą maksymalną i Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej puli tych noclegów i miejsc parkingowych oraz możliwość zmiany pomiędzy podaną powyżej konfiguracją pokoi.
8. Zamawiający poda ostateczną liczbę osób i noclegów oraz liczbę miejsc parkingowych do wykorzystania (rozumianą jako termin na potwierdzenie rezerwacji) w terminie nie późniejszym niż do 14 czerwca 2024 r. (lub w innym zgodnym z ofertą wykonawcy).
9. Zamawiający zastrzega, że przez 6 dni wykorzysta co najmniej 150 pokoi jednoosobowych oraz co najmniej 120 pokoi dwuosobowych.
10. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1A do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
11. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 100519,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-27 do 2024-05-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotels by HR Easy Cracow Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751720301
7.3.3) Ulica: Przy Rondzie 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-547
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTELS BY HR EASY CRACOW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOTELS BY HR EASY CRACOW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-03 do 2024-07-09SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wartość umowy w części 2 wynosi 94 740,00 zł brutto, co daje 87 722,22 zł netto.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- usługa hotelarska ze śniadaniem
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.