eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńPRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO - HOTELARSKICH W TORUNIU



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO – HOTELARSKICH W TORUNIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-HOTELARSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Osikowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 657 37 77

1.5.8.) Numer faksu: 56 657 37 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgh.edu.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgh.edu.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88af4fac-05fd-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO – HOTELARSKICH W TORUNIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88af4fac-05fd-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSGH.261/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji łazienki z WC na III piętrze i wymianie instalacji wodno- kanalizacyjnej (wymiana poziomów oraz pionów na III piętrze) oraz instalacji wodnej w piwnicy (wymiana poziomów ) w budynku Internatu Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu, z siedzibą przy ul. Osikowej 17 ,w szczególności następujący zakres prac:
1) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich;
2) dostarczenie urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy;
3)wymianę poziomów ciepłej wody i cyrkulacji usytuowanych w piwnicy budynku. Poziom będzie wymieniany począwszy od węzła głównego do zaworów podpionowych (4 podejścia);
a) demontaż dotychczasowej instalacji stalowej;
b) wykonanie nowej instalacji z rur PP na trasie zdemontowanej z zachowaniem istniejących wewnętrznych średnic rur lub przeprojektowanie zgodnie z obecnymi wymogami (dopuszcza się przeprojektowanie przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane- sporządzenie projektu technicznego);
c) wymianę zaworów odcinających piony ;
d)wykonanie próby szczelności wraz ze sporządzeniem protokołu przez osobę uprawnioną;
e)izolację termiczną rur zgodnie z przepisami.
4) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej tzn. nowych poziomów instalacji kanalizacji z osobnym rozprowadzeniem pod 3 kabiny prysznicowe, 5 umywalek w łazience; 1 zlew gospodarczy; 3 WC, 2 pisuary i 1 umywalka w toaletach;
5) wymianę 4 pionów wodnych i kanalizacyjnych (od stropu II piętra do III piętra ); zakres prac obejmuje:
a) demontaż dotychczasowej instalacji;
b) przesunięcie pionu po stronie natrysków ze środka podłogi do ściany przy kominach wentylacyjnych; wykonanie nowej instalacji z rur PP na trasie zdemontowanej z zachowaniem istniejących wewnętrznych średnic rur lub przeprojektowanie zgodnie z obecnymi wymogami (dopuszcza się przeprojektowanie przez osobę posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane, sporządzenie projektu technicznego);
c) wymiana zaworów odcinających przed licznikami i odcięcia pionów; wykonanie 2 kratek rewizyjnych
d) wykonanie próby szczelności wraz z sporządzeniem protokołu przez osobę uprawnioną;
e) izolacja termiczna rur zgodzie z przepisami.
6) wymianę i dostosowanie stolarki okiennej ( 4 szt. okien dwuskrzydłowych) na III piętrze;
7) wymianę 4 szt. kaloryferów z rurami doprowadzającymi wodę;
8) demontaż wraz z wymianą 3 drzwi i 3 ościeżnic
9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pod pokłady betonowe, posadzki, izolacje z płynnej folii;
10)rozprowadzenie instalacji wodnej pod umywalki i armaturę po stronie starych bidetów (3 umywalki) i luksferów (2 umywalki);
11) dostosowanie instalacji wentylacji ;
12) zabudowanie / wykucie ściany pokrytej luksferami;
13) wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowych/ gresowych 20-32cm x 40-61cm, posadzek z płytek gresowych 60x60 w pomieszczeniach sanitarnych;
14) pokrycie sufitu płytami gipsowo-kartonowymi odpornymi na wodę z wyrównaniem, pomalowanie sufitów;
15) montaż 3 systemowych kabin natryskowych z wodoodpornej płyty HPL z brodzikami pod montaż zasłon i przedsionkami ;
16) montaż 3 sztuk kabin WC z wodoodpornej płyty HPL;
17) montaż 2 pisuarów w pomieszczeniu WC;
18) biały montaż (podłączenie umywalek, brodzików, armatury łazienkowej i sanitarnej);
19) montaż osprzętu elektrycznego – lampy LED IP44;
20) ewentualne prace związane z elektryką;
21) wszelakie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące; konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia;
22) roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelakie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia;
23) sporządzenie i uzgodnienie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie jej Zamawiającemu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAWI Sławomir Waliszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562749645

7.3.3) Ulica: Zagajewiczki 17

7.3.4) Miejscowość: Zagajewiczki

7.3.5) Kod pocztowy: 88-133

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-24 do 2024-08-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.