Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO – HOTELARSKICH W TORUNIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-HOTELARSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osikowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 657 37 77
1.5.8.) Numer faksu: 56 657 37 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgh.edu.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgh.edu.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88af4fac-05fd-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO – HOTELARSKICH W TORUNIU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88af4fac-05fd-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSGH.261/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji łazienki z WC na III piętrze i wymianie instalacji wodno- kanalizacyjnej (wymiana poziomów oraz pionów na III piętrze) oraz instalacji wodnej w piwnicy (wymiana poziomów ) w budynku Internatu Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu, z siedzibą przy ul. Osikowej 17 ,w szczególności następujący zakres prac:
1) zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich;
2) dostarczenie urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy;
3)wymianę poziomów ciepłej wody i cyrkulacji usytuowanych w piwnicy budynku. Poziom będzie wymieniany począwszy od węzła głównego do zaworów podpionowych (4 podejścia);
a) demontaż dotychczasowej instalacji stalowej;
b) wykonanie nowej instalacji z rur PP na trasie zdemontowanej z zachowaniem istniejących wewnętrznych średnic rur lub przeprojektowanie zgodnie z obecnymi wymogami (dopuszcza się przeprojektowanie przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane- sporządzenie projektu technicznego);
c) wymianę zaworów odcinających piony ;
d)wykonanie próby szczelności wraz ze sporządzeniem protokołu przez osobę uprawnioną;
e)izolację termiczną rur zgodnie z przepisami.
4) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej tzn. nowych poziomów instalacji kanalizacji z osobnym rozprowadzeniem pod 3 kabiny prysznicowe, 5 umywalek w łazience; 1 zlew gospodarczy; 3 WC, 2 pisuary i 1 umywalka w toaletach;
5) wymianę 4 pionów wodnych i kanalizacyjnych (od stropu II piętra do III piętra ); zakres prac obejmuje:
a) demontaż dotychczasowej instalacji;
b) przesunięcie pionu po stronie natrysków ze środka podłogi do ściany przy kominach wentylacyjnych; wykonanie nowej instalacji z rur PP na trasie zdemontowanej z zachowaniem istniejących wewnętrznych średnic rur lub przeprojektowanie zgodnie z obecnymi wymogami (dopuszcza się przeprojektowanie przez osobę posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane, sporządzenie projektu technicznego);
c) wymiana zaworów odcinających przed licznikami i odcięcia pionów; wykonanie 2 kratek rewizyjnych
d) wykonanie próby szczelności wraz z sporządzeniem protokołu przez osobę uprawnioną;
e) izolacja termiczna rur zgodzie z przepisami.
6) wymianę i dostosowanie stolarki okiennej ( 4 szt. okien dwuskrzydłowych) na III piętrze;
7) wymianę 4 szt. kaloryferów z rurami doprowadzającymi wodę;
8) demontaż wraz z wymianą 3 drzwi i 3 ościeżnic
9) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pod pokłady betonowe, posadzki, izolacje z płynnej folii;
10)rozprowadzenie instalacji wodnej pod umywalki i armaturę po stronie starych bidetów (3 umywalki) i luksferów (2 umywalki);
11) dostosowanie instalacji wentylacji ;
12) zabudowanie / wykucie ściany pokrytej luksferami;
13) wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowych/ gresowych 20-32cm x 40-61cm, posadzek z płytek gresowych 60x60 w pomieszczeniach sanitarnych;
14) pokrycie sufitu płytami gipsowo-kartonowymi odpornymi na wodę z wyrównaniem, pomalowanie sufitów;
15) montaż 3 systemowych kabin natryskowych z wodoodpornej płyty HPL z brodzikami pod montaż zasłon i przedsionkami ;
16) montaż 3 sztuk kabin WC z wodoodpornej płyty HPL;
17) montaż 2 pisuarów w pomieszczeniu WC;
18) biały montaż (podłączenie umywalek, brodzików, armatury łazienkowej i sanitarnej);
19) montaż osprzętu elektrycznego – lampy LED IP44;
20) ewentualne prace związane z elektryką;
21) wszelakie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące; konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia;
22) roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelakie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia;
23) sporządzenie i uzgodnienie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie jej Zamawiającemu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAWI Sławomir Waliszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562749645
7.3.3) Ulica: Zagajewiczki 17
7.3.4) Miejscowość: Zagajewiczki
7.3.5) Kod pocztowy: 88-133
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-24 do 2024-08-14INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń.
- Badania profilaktyczne dla pracowników Oddziału ZUS w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, OC oraz ubezpieczenia komunikacyjne SP ZOZ w Lublińcu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.