Og³oszenie z dnia 2022-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00433815/01 - Wynik z dnia 2022-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawu laparoskopowego do operacji ginekologicznych i onkologicznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. ¦wiêtej Rodziny
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Specjalistyczny im. ¦wiêtej Rodziny SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012045743
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: A.J. Madaliñskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-544
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalmadalinskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu laparoskopowego do operacji ginekologicznych i onkologicznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. ¦wiêtej Rodziny
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7cb71b2f-43c0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00376427
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00045135/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa zestawu laparoskopowego do operacji ginekologicznych i onkologicznych dla potrzez Szpitala Specjalistycznego im. ¦wiêtej Rodziny
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami: przy u¿yciu Platformy zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl, zak³adki:Korespondencja2.Zg³oszenie do postêpowania: zalogowanie Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.1.Wykonawca po wybraniu opcji„przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.Wykonawca zak³ada konto: podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.2.2.Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.W przypadku w±tpliwo¶ci Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel.+48225768790(infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania dotycz±ce u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej.
1.Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1.1 dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
1.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
2.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2.2. Komputer klasy PC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 8GB Ram, procesor Intel I3, system operacyjny - MS Windows 10;
2.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
2.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
2.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
3.1. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Edge lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
3.2. Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
3.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
3.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
4. Zamawiaj±cy na podstawie § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,odt, ods, docx, xlsx, pptx, csv, 7z, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
5.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê.
8 . Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± pocztyelektronicznej, e-mail: zam.publiczne@szpitalmadalinskiego.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie administratorem danych osobowych osób fizycznych, pozyskanych w trakcie niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególno¶ci danych osobowych:
- wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
- wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
- pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),obowi±zanym do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. ¦wiêtej Rodziny SPZOZ, 02-544 Warszawa, ul. Antoniego Józefa Madaliñskiego 25, tel. 22 4502200, faks 22 4502264, e-mail sekretariat@szpitalmadalinskiego.pl;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Specjalistycznym im. ¦wiêtej Rodziny jest Marta S³oka, tel. 22 4512604, e-mail iod@szpitalmadalinskiego.pl;
- dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie postêpowania podstawowego bez negocjacji;
- odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych wymienionych powy¿ej jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- osoby fizyczne wymienione powy¿ej posiadaj± na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotycz±cych, na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych ich dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- osobom fizycznym wymienionym powy¿ej nie przys³uguje prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z poni¿szym wzorem: „O¶wiadczam, ¿e wype³ni³em obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³em w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18/2022/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa obejmuj±ca sprzeda¿ wraz z dostarczeniem, monta¿em i uruchomieniem u Zamawiaj±cego: zestawu laparoskopowego ze zintegrowanymi kamerami i monitorem oraz system obrazowania fluorescencyjnego w podczerwieni z endoskopami stereoskopowymi, mikroskopem i akcesoriami do operacji ginekologicznych i onkologicznych, wed³ug za³±cznika nr 2 - formularza asortymentowego (do SWZ) i za³±cznika nr 3 - parametrów techniczno-u¿ytkowych (do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33168000-5 - Przyrz±dy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: W³a¶ciwo¶ci techniczno-u¿ytkowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± niezbêdne do wykonania zamówienia;Dla potwierdzenia spe³nienia tego warunku wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali minimum 1 dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia. Za odpowiadaj±ce rodzajem zamawiaj±cy uzna dostawê zestawu laparoskopowego.
Za odpowiadaj±ce warto¶ci± zamawiaj±cy uzna dostawê o warto¶ci nie mniej ni¿: 700 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u i Nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych: w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 Pzp - O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów sankcyjnych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5) ustawy, o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, a oferty zosta³y przygotowane niezale¿nie od siebie.
2. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
- Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi deklaracjê zgodno¶ci UE, a je¿eli w procedurze oceny zgodno¶ci wyrobu powinna braæ udzia³ jednostka notyfikowana – tak¿e odpowiedni certyfikat zgodno¶ci.- Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzaj±cych zg³oszenie wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
- Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi, nie podlegaj±cymi obowi±zkowi zg³oszenia do Prezesa Urzêdu zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium.
- Dla towarów nie bêd±cych wyrobami medycznymi o¶wiadczenia wykonawcy, sporz±dzonego przez wykonawcê w sposób przez niego przyjêty, zawieraj±cego: imiê i nazwisko lub nazwê i adres wykonawcy, nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie czê¶ci zamówienia, w ramach której s± oferowane, tekst o¶wiadczenia, ¿e „Towary te nie s± wyrobami medycznymi”
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
- Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi deklaracjê zgodno¶ci UE, a je¿eli w procedurze oceny zgodno¶ci wyrobu powinna braæ udzia³ jednostka notyfikowana – tak¿e odpowiedni certyfikat zgodno¶ci.- Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzaj±cych zg³oszenie wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
- Dla towarów bêd±cych wyrobami medycznymi, nie podlegaj±cymi obowi±zkowi zg³oszenia do Prezesa Urzêdu zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie powiadomienia o wprowadzeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium.
- Dla towarów nie bêd±cych wyrobami medycznymi o¶wiadczenia wykonawcy, sporz±dzonego przez wykonawcê w sposób przez niego przyjêty, zawieraj±cego: imiê i nazwisko lub nazwê i adres wykonawcy, nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie czê¶ci zamówienia, w ramach której s± oferowane, tekst o¶wiadczenia, ¿e „Towary te nie s± wyrobami medycznymi”
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularza oferty sporz±dzonego wed³ug wzoru podanego w Za³±czniku nr 1 do SWZ.2. Formularza asortymentowego sporz±dzonego wed³ug wzoru podanego w Za³±czniku nr 2 do SWZ.
3. Formularza w³a¶ciwo¶ci techniczno-u¿ytkowych wed³ug wzoru podanego w Za³±czniku nr 3 do SWZ.
2. Pe³nomocnictwa do podpisania oferty, je¿eli jest ona podpisana przez osobê lub osoby niewymienione w dokumencie okre¶laj±cym status prawny wykonawcy, jako uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
3. Dokumentu, w którym wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie.
4. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Je¿eli wymienione dokumenty znajduj± siê w ogólnodostêpnych bazach danych, wykonawca mo¿e wskazaæ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów przez zamawiaj±cego.
5. O¶wiadczenia wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13. lub art. 14. RODO. Za³±cznik nr 5 do SWZ.
6. O¶wiadczenie okre¶lone w art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w SWZ.
7. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli ofertê sk³adaj± wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, to warunek posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej niezbêdnej do wykonania zamówienia musz± spe³niaæ wykonawcy w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, natomiast warunek o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych: w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 Pzp; oraz na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) musi spe³niaæ ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki i ustalenia, które bêd± wprowadzone do umowy oraz przewidywane zmiany w umowie okre¶laj± Projektowane postanowienia umowy przedstawione w Za³±czniku nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowej Marketplanet: https://szpitalmadalinskiego.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-13 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-11
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Us³uga organizacji ¶wiadczeñ z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci (KZN) na okres 12 miesiêcy
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.