Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346100/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00352262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00354206/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ładowarki kołowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a250abf7-1cec-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ładowarki kołowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a250abf7-1cec-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/03/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ładowarki kołowej
1. Ogólne:
1) Ładowarka kołowa,
2) Maszyna fabrycznie nowa,
3) Produkowana seryjnie (nie dopuszcza się prototypu),
4) Rok produkcji nie starszy niż 2024,
5) Maszyna dopuszczona do użytkowania na terenie Unii Europejskiej,
6) Maszyna zgodna z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP, ppoż.,
7) Deklaracja zgodności CE.
2. Silnik:
1) Silnik wysokoprężny, spełniający aktualnie wymagane normy emisji spalin
minimum TIER V,
2) 6 cylindrowy z turbodoładowaniem, sterowany elektronicznie, o pojemności skokowej w przedziale od 6,5 l do 7,5l,
3) O mocy netto min 150 kW (wg normy ISO 9249), maksymalny moment obrotowy: 990 Nm przy 1300 obr/min,
4) Chłodnica wodna i olejowa, chłodzona za pomocą wentylatora z możliwością odwrócenia kierunku pracy silnika wentylatora włączana za pomocą przełącznika w kabinie lub automatycznie (samoczynne czyszczenie chłodnic),
5) Wentylator wychylny, zamocowany na zawiasach, w celu szybkiego dostępu do chłodnic lub wentylator umieszczony za chłodnicami,
3. Skrzynia biegów:
1) Automatyczna,
2) Minimum 4 biegi do przodu i 3 do tyłu lub umożliwiająca wybór kilku trybów automatycznych pracy przód-tył,
3) Sterowanie skrzynią biegów – zintegrowany pojedynczy joystick sterujący z funkcją FNR – zmiana kierunku jazdy i Kick-down lub skrzynia biegów typu POWERSHIFT posiadająca tryb pracy automatycznej
4) Zmiana biegów pod obciążeniem z możliwością przełączenia na tryb manualny lub zmiana biegów pod obciążeniem dostosowana automatycznie,
4. Most napędowy:
1) Most przedni mocowany na sztywno do ramy,
2) Most tylny mocowany wahliwie,
3) Standardowe mosty z TPD,
4) Rama przegubowa, układ kierowniczy, hydrostatyczny, zapewniający płynne sterowanie maszyną przy każdej prędkości obrotowej silnika,
5) Hamulce na 4 koła sterowane hydraulicznie, wielotarczowe typu mokrego,
6) Hamulec postojowy hydrauliczny lub elektryczny włączany w kabinie operatora,
5. Hydraulika:
1) Układ hydrauliczny wyposażony we wziernik i filtr wstępny na ssaniu, pompa wielotłoczkowa osiowa w układzie loadsensing, układ roboczy wydatek przy 2200 obr./min min. 275 l/min, ciśnienie 274 bar,
2) Sterowanie przepływem linii hydraulicznej zintegrowane w joysticku,
3) Ładowarka dopasowana do obsługi łyżki wysokiego wysypu,
4) Wydajność układu umożliwiająca obsługę wszystkich funkcji hydraulicznych jednocześnie,
5) Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka.
6. Układ kierowniczy:
1) Kolumna kierownicza regulowana,
2) Awaryjny układ skrętu,
3) Automatyczne poziomowanie łyżki,
4) Układ amortyzacji łyżki,
7. Opony i felgi:
1) Opony typu L3, rozmiar 23.5 R25,
2) Dostosowane do pracy w recyklingu odpadów na halach i placach o powierzchni w większości betonowych,
8. Wyposażenie elektryczne:
1) 4 światła robocze przednie,
2) 4 światła robocze tylne,
3) Światła drogowe 2 z przodu i 2 z tyłu,
4) Światła stop, cofania i kierunkowskazy,
5) Światła spełniające warunki ruchu drogowego,
6) Gniazdo 24V,
7) Światło ostrzegawcze obrotowe (migowe) „kogut”.
9. Kabina operatora:
1) Certyfikowana, spełniająca normy FOPS/ROPS,
2) Fotel pneumatyczny podgrzewany z pasami bezpieczeństwa,
3) Filtry przeciwpyłowe kabiny,
4) Klimatyzacja automatyczna
5) Wycieraczki i spryskiwacze szyby,
6) Podgrzewana tylna szyba,
7) Jedno lusterko wsteczne i dwa zewnętrzne lusterka elektrycznie podgrzewane,
8) Światło ostrzegawcze (lampa błyskowa),
9) Radio z portem USB,
10) Osłona przeciwsłoneczna na przedniej szybie,
11) Pulpit sygnalizujący wszystkie monitorowane systemy pracy ładowarki i układu napędowego,
12) Monitor kamery cofania,
13) Podgrzewacz powietrza dolotowego – zimny rozruch,
14) Ładowarka wyposażona w schody oraz poręcze lub schody i uchwyty,
15) Poziom hałasu wewnątrz kabiny LpA (w trybie jazdy) maksimum 70 dB,
16) Poziom hałasu na zewnątrz kabiny LwA (w trybie jazdy) maksimum 110 dB,
10. Inne:
1) Układ roboczy typu Z charakteryzujący się udźwigiem minimum 5200 kg,
2) Standardowa łyżka do załadunku min. 3,5 m3,
3) Wysokość do sworznia łyżki min 4000 mm,
4) Układ centralnego smarowania na smar z elektronicznym sterowaniem,
5) Szerokość łyżki maksimum 3,0 m,
6) Kontrola załadunku – wbudowana waga fabryczna, pomiar ładunku z opcją odczytu w czasie rzeczywistym na monitorze,
7) Sterowanie układem roboczym przy pomocy joysticka z możliwością jednoczesnego sterowania różnymi ruchami osprzętu,
8) Rozdzielacz główny 3-sekcyjny z zaworem bezpieczeństwa, ciśnienie robocze w przedziale 22-32 Mpa,
9) Cylindry podwójnego działania hartowane i chromowane tłoczyska,
10) Pełne błotniki przednie i tylne. Tylne błotniki uchylne,
11) Zewnętrzny odłącznik akumulatorów,
12) Masa eksploatacyjna ładowarki w przedziale 18 500 kg - 20 000 kg (na oponach L3 standard i łyżką 3,5 m3),
13) Zbiornik paliwa o pojemności minimum 250 litrów,
14) Zbiornik AdBlue o pojemności minimum 15 litrów,
15) Rozstaw osi 3,3 m, rozstaw kół 2,1m,
16) Długość maszyny z łyżka opartą o grunt maksimum 8500 mm (z łyżką standard 3,5 m3),
17) Kąt otwarcia łyżki na maksymalnej wysokości minimum 450,
11. Pozostałe:
1) Maszyna dopuszczona do użytkowania na terenie Polski,
2) Komplet narzędzi,
3) Licznik motogodzin,
4) Trójkąt ostrzegawczy,
5) Gaśnica,
6) Lampa błyskowa stroboskopowa,
7) Sygnał cofania,
8) Apteczka,
9) Katalog części zamiennych,
10) Dokumentacja DTR,
11) Transport do siedziby Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144710-8 - Ładowarki jezdne
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.Ich wartość to 941 811,00 zł brutto i 906 756,00 zł brutto.
Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 650 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 799 500,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 906756,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 941811,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty.
Ich wartość to 941 811,00 zł brutto i 906 756,00 zł brutto.
Cena tych ofert, a w szczególności oferta z najniższą ceną przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do 650 000,00 zł netto, a z podatkiem VAT w wysokości 23% kwotę 799 500,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Usługa tłumaczenia z języka polskiego na język angielski publikacji podzielonych na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony dla ZDP w Kozienicach wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego.
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- "Zakup minikoparki w formie leasingu operacyjnego"
- Zakup koparko-ładowarki dla Służb Komunalnych Gminy w Lyskach
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.