eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa badania sprawozdań finansowych komitetów wyborczych zarejestrowanych w wyborach do Sejmu RP i do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 15 października 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa badania sprawozdań finansowych komitetów wyborczych zarejestrowanych w wyborach do Sejmu RP i do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 15 października 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Biuro Wyborcze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010300303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 243 03 00 wew. 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kbw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pkw.gov.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pkw.gov.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Statutowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa badania sprawozdań finansowych komitetów wyborczych zarejestrowanych w wyborach do Sejmu RP i do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 15 października 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d466fac-2e3e-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102517/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa badania sprawozdań finansowych komitetów wyborczych uczestniczących w 2023 r. w wyborach do Sejmu i do Senatu oraz w 2024 r. w wyborach samorządowych i do Parlamentu Europejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb zamówienia z wolnej ręki został wybrany, ponieważ zachodzą przesłanki zawarte w art. 305 pkt 1 oraz art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp, po uwzgl. których Zamawiający może przeprowadzić postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki i udzielić zamówienia publicznego po przeprowadzeniu negocjacji tylko z jednym Wykonawcą, zgodnie z przepisami art. 304 i art. 213 ust. 1 ustawy. Sporządzenie sprawozdania biegłego rewidenta w przedmiotowych sprawach jest konieczne, ponieważ art. 142 § 2-4 Kodeksu wyborczego przewiduje badanie sprawozdań przez biegłych rewidentów. Jednakże PKW
zdecydowała o zleceniu opinii w trybie określonym art. 144 § 4 KW. Wybór firm audytorskich należy do ustawowych zadań PKW i to ona dokonuje go na podstawie przepisów KW. Firma audytorska została wybrana przez PKW postanowieniem podjętym w dniu 9.06.2024 r. Nie ma możliwości wyboru innych Wykonawców, a tym samym powierzenia tych zadań innym firmom, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBW-PZP/WR/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31608,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Komitet Wyborczy Nowa Lewica zarejestrowanego w wyborach do Sejmu RP i do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 15 października 2023 r., o przychodach, wydatkach i zobowiązaniach finansowych tego Komitetu, w tym o uzyskanych kredytach bankowych i warunkach ich uzyskania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Komitet Wyborczy Wyborców Mirosława Augustyniaka Kandydata na Senatora Rzeczpospolitej Polskiej zarejestrowanego w wyborach do Sejmu RP i do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 15 października 2023 r., o przychodach, wydatkach i zobowiązaniach finansowych tego Komitetu, w tym o uzyskanych kredytach bankowych i warunkach ich uzyskania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 4281,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Komitet Wyborczy Polska Jest Jedna zarejestrowanego w wyborach do Sejmu RP i do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 15 października 2023 r., o przychodach, wydatkach i zobowiązaniach finansowych tego Komitetu, w tym o uzyskanych kredytach bankowych i warunkach ich uzyskania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Komitet Wyborczy Wyborców Mniejszość Niemiecka zarejestrowanego w wyborach do Sejmu RP i do Senatu RP przeprowadzonych w dniu 15 października 2023 r., o przychodach, wydatkach i zobowiązaniach finansowych tego Komitetu, w tym o uzyskanych kredytach bankowych i warunkach ich uzyskania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 9027,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FTW AUDIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010960123

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 33 lok. 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5265,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5265,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5265,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FTW AUDIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010960123

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 33 lok. 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5265,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FTW AUDIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010960123

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 33 lok. 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11103,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11103,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11103,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FTW AUDIT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010960123

7.3.3) Ulica: Nowy Świat 33 lok. 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11103,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Właściwe dane:
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca4b95c-27ee-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy:
Tak.
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363861/01.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.