eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH, ROBOTACH MALARSKICH I STOLARSKICH ORAZ WYMIANIE NAWIERZCHNI NA PLACU ZABAW W BUDYNKU I NA TERENIE SPI NR 339



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH, ROBOTACH MALARSKICH I STOLARSKICH ORAZ WYMIANIE NAWIERZCHNI NA PLACU ZABAW W BUDYNKU I NA TERENIE SPI NR 339

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 339 im. Raoula Wallenberga w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012082721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Bonifacego 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-914

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 642 98 44

1.5.8.) Numer faksu: 22 642 27 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp339@eduwarszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spi339.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH, ROBOTACH MALARSKICH I STOLARSKICH ORAZ WYMIANIE NAWIERZCHNI NA PLACU ZABAW W BUDYNKU I NA TERENIE SPI NR 339

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45c2a6ba-2efe-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00376253/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH, ROBOTACH MALARSKICH I STOLARSKICH ORAZ WYMIANIE NAWIERZCHNI NA PLACU ZABAW W BUDYNKU I NA TERENIE SPI NR 339

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45c2a6ba-2efe-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania
Ofertę, a także oświadczenia składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01 / 2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo–budowlanych w Szkole Podstawowej Integracyjnej nr 339 im. Raoula Wallenberga w Warszawie przy ul. Św. Bonifacego 10, 02-914 Warszawa w zakresie:

1. KLEJENIE WYKLADZIN NA KORYTARZU PARTER

• Zerwanie istniejących wykładzin wraz z listwami podłogowym,
• Naprawa szlifowanie posadzki cementowej,
• Gruntowanie posadzki cementowej,
• Zerwanie drewnianej obudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych,
• Naprawa ścian pochylni z przygotowaniem do obłożenia wykładziną PCV,
• Klejenie wykładzin oraz ich zgrzewanie na powierzchniach podłóg i pochylni z elementami wykończeniowym,
• Wyizolowanie narożników styku ściany z podłoga systemowymi klinami,
• Klejenie cokołów z wykładziny PCV tj. elementów zachodzących zarówno na podłogę jak i ścianę tzw. pasy cokołowe przyścienne ,które mogą być w innym kolorze do powierzchni podłogi,
• Przewiduje się układanie metoda kombinowana do trzech kolorów wg wzoru ustalonego z Zamawiającym,,
• Czyszczenie i malowanie barierki metalowej na podjedzie dla niepełnosprawnych
• Inne roboty towarzyszące - zgodnie z pozycjami zapisanymi w przedmiarze robót.

2. WYMIANA NAWIERZCHNI NA PLACU ZABAW DLA DZIECI

• Rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt poliuretanowych z ich wywozem i utylizacja,
• Profilowanie istniejącej nawierzchni,
• Wykonanie podsypki piaskowej odsączającej i wyrównawczej z zagęszczeniem warstwowo do Is=1,0 gr 6 cm,
• Warstwa wyrównawcza z kruszyw naturalnych łamanych 0,05 - 4mm stabilizowana cementem w ilości 5kg/m2 - gr 4cm warstwa wyrównawcza: kruszywa łamane frakcji 0,2-20mm, alternatywnie mieszanka drobna granulowana ze skał magmowych o wskaźniku piaskowym >65% (0,075-4mm),
• Ręczne nakładanie EPDM na krawężnikach,
• Nawierzchnia poliuretanowa placu zabaw -konstrukcja : baza z granulatu gumowego SBR z lepiszczem poliuretanowym gr. 4cm, wylewka poliuretanowa EPDM w kolorze z zatopionym barwnym granulatem, GR 1 cm,
• wytrzymałość na rozciąganie >0,6 MPa,
• wydłużenie względne przy zerwaniu > 40%,
• wytrzymałość na rozdzieranie > 80 N,
• ścieralność < 0,4 mm,
• masa powierzchniowa nawierzchni 14,2 +- 10% kg/m2,
• twardość wg metody Shore'a >50 ( Sh.A),
• Grubość wierzchniej warstwy EPDM to min. 10 mm,
• Nawierzchnia odporna na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, elastyczna, trwała i przepuszczalna dla wody. Produkt posiadający atest Polskiego Instytutu Higieny i certyfikat zgodności potwierdzający spełnianie wymogów bezpieczeństwa zawartych w: PN-EN 1177:2018.,
• Regulacja studzienki kanalizacyjnej – zgodnie z pozycjami zapisanymi w przedmiarze robót.

3. ROBOTY MALARSKIE SZATNI CZ III

• Zabezpieczenie podłóg i okien,
• Zeskrobanie, ługowanie farby ze ścian oraz ich szpachlowanie,
• Gruntowanie powierzchni ścian,
• Czyszczenie metalowych krat boksów szatniowych,
• Czyszczenie wieszaków szatniowych,
• Malowanie farbą olejną metalowych ścian boksów szatniowych,
• Malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów uprzednio przygotowanych do robot malarskich,
• Lakierowanie ścian z tynku na wys. 150 cm – lamperia,
• Demontaż, czyszczenie szlifowanie oraz malowanie lakierem i ponowny montaż drewnianych siedzisk szatniowych – ławek,
• Wymiana opraw oświetleniowych na LED,
• Wymiana łączników instalacyjnych,
• Mycie i sprzątanie po robotach malarskich – zgodnie z pozycjami zapisanymi w przedmiarze robót,

4. ROBOTY MALARSKIE GABINETU PSYCHOLOGA-PEDAGOGA

• Ługowanie, skrobanie farby ze ścian,
• Przecieranie i szpachlowanie ścian,
• Gruntowanie ścian,
• Malowanie ścian farbami lateksowymi na wys. 150 cm, lakierowanie,
• Wymiana kratek wentylacyjnych,
• Montaż listew osłonowych kątowych i odbojowych na ścianie,
• Malowanie grzejników i rur metalowych,
• Malowanie podokienników z lastryka farbami epoksydowymi,
• Montaż nawiewnika higrosterowanego w skrzydło okienne,
• Demontaż i montaż nowych łączników i gniazd instalacyjnych,
• Doposażenie w dodatkowe gniazda komputerowe i internetowe z wkuciem istniejących przewodów w ścianę,
• Wymiana opraw ściennych i sufitowych na LED,
• Wymiana skrzydeł drzwiowych wzmocnionych w okleinie oraz z kompletem okuć – skrzydło drzwiowe pełne,
• Demontaż kącika sanitarnego,
• Nowy kącik sanitarny wyłożenie ścian glazurą, nowy zlewozmywak z granitu z ociekaczem , nowa bateria zlewozmywakowa stojąca, przeróbka instalacji wod.-kan. oraz doposażenie w szafkę zlewozmywakowa i stojącą z blatem szer. 80 cm,
• Konserwacja czyszczenie i lakierowanie istniejącej wykładziny podłogowej,
• Sprzątanie i mycie po robotach malarskich – zgodnie z pozycjami zapisanymi w przedmiarze robót.

5. ROBOTY MALARSKIE SALI LEKCYJNEJ NR 111A

• Zabezpieczenie podłóg i okien folią,
• Ługowanie, skrobanie farby ze ścian,
• Przecieranie i szpachlowanie ścian,
• Gruntowanie ścian,
• Malowanie ścian farbami lateksowymi na wys. 150 cm, lakierowanie,
• Wymiana kratek wentylacyjnych,
• Montaż listew osłonowych kątowych i odbojowych na ścianie,
• Malowanie grzejników i rur metalowych,
• Malowanie podokienników z lastryka farbami epoksydowymi,
• Montaż nawiewnika higrosterowanego w skrzydło okienne,
• Demontaż i montaż nowych łączników i gniazd instalacyjnych,
• Doposażenie w dodatkowe gniazda komputerowe i internetowe z wkuciem istniejących przewodów w ścianę,
• Wymiana opraw ściennych na LED,
• Wymiana skrzydeł drzwiowych wzmocnionych w okleinie oraz z kompletem okuć – skrzydło drzwiowe pełne,
• Sprzątanie i mycie po robotach malarskich,
• Demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnicy,
• Nowa ościeżnica kątowa metalowa i drzwi wzmocnione w okleinie z kompletem okuć,
• Zerwanie wykładziny podłogowej,
• Naprawa i przygotowanie oraz zagruntowanie posadzki betonowej,
• Klejenie wykładzin podłogowych wraz z cokołami,
• Sprzątanie po robotach malarskich – zgodnie z pozycjami zapisanymi w przedmiarze robót.




6. ROBOTY REMONTOWE RAMPY ZEWNETRZNEJ PRZY KUCHNI

• Zerwanie lastryka,
• Naprawa posadzki oraz ścian,
• Wykonanie nowej posadzki betonowej w warstwie izolacyjnej,
• Okładziny powierzchni rampy masa lastryka płukanego,
• Miniowanie i malowanie balustrad i krat metalowych,
• Przygotowanie powierzchni ściany pod malowanie i tynk mozaikowy,
• Wykonanie tynku mozaikowego na wys. 150 cm oraz powyżej malowanie farbami silikonowymi,
• Sprzątanie po robotach malarskich,
• Prace zgodnie z ilościami i pozycjami przedmiaru robót.

7. ROBOTY REMONTOWE POKOJU NAUCZYCIELI WF Z CZESCIĄ GOSPODARCZĄ

• Zabezpieczenie podłóg i okien folią,
• Ługowanie, skrobanie farby ze ścian,
• Przecieranie i szpachlowanie ścian,
• Gruntowanie ścian,
• Malowanie sian farbami lateksowymi na wys. 150 cm, lakierowanie,
• Wymiana kratek wentylacyjnych,
• Montaż listew osłonowych kątowych i odbojowych na ścianie,
• Malowanie grzejników i rur metalowych,
• Malowanie podokienników z lastryka farbami epoksydowymi,
• Montaż nawiewnika higrosterowanego w skrzydło okienne,
• Demontaż i montaż nowych łączników i gniazd instalacyjnych,
• Doposażenie w dodatkowe gniazda komputerowe i internetowe z wkuciem istniejących przewodów w ścianę,
• Wymiana opraw ściennych na LED,
• Wymiana skrzydeł drzwiowych wzmocnionych w okleinie oraz z kompletem okuć – skrzydło drzwiowe pełne
• Sprzątanie i mycie po robotach malarskich,
• Demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnicy,
• Nowa ościeżnica kątowa metalowa i drzwi wzmocnione w okleinie z kompletem okuć,
• Czyszczenie i lakierowanie posadzki z wykładziny zgrzewalnej,
• Wymiana naświetla drewnianego na PCV FIX,
• Skucie glazury i rozebranie ścianki działowej WC i natrysku wraz z drzwiami
• Skucie posadzki cementowej,
• Nowe okładziny ścian i podłóg,
• Systemowa ścianka WC – natrysk z płyt HPL,
• Wymiana armatury i orurowania instalacji wod.-kan.,
• Wymian opraw oświetleniowych z wymianą przewodów instalacji elektrycznej,
• Sprzątanie po robotach malarskich,
• Zgodnie z pozycjami zapisanymi w przedmiarze robót.

8. WYMIANA DRZWI NA DRZWI OSZKLONE ALUMINIOWE

• Wykucie z muru ościeżnic -drzwi
• Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe wewnętrzne oszklone szkłem bezpiecznym P2, dodatkowo wyposażone w dwa zamki i samozamykacz
• Ścianka nadprożowa aluminium szyba P2
• Wycięcie posadzki z tworzyw sztucznych zgrzewalnych
• Listwa kątowa dekoracyjna z PCV przy drzwiach wejściowych 50x50mm drewnopodobna
• Izolacje szczelin pomiędzy profilem drzwiowym a ściana i sufitem np. silikonem lub taśmą z pianki PUR fabrycznie bitumowanej
• Przygotowanie podłoża pod malowanie

Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania oraz projektami.
Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej analizy dokumentacji, oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty, Zamawiający nie pokrywa kosztów z tym związanych. Wszelkie nazwy materiałów zawarte w przedmiarze odnoszące się do nazwy producenta należy rozumieć jako „nie gorsze niż ...” Oferta powinna być opracowana na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji \ma obejmować wszystkie niezbędne do prawidłowego wykonania roboty i materiały (główne i pomocnicze) oraz koszty ubezpieczenia. Należy uwzględnić również wszystkie roboty nieprzewidziane w SIWZ, a niezbędne do prawidłowego wykonania w/w roboty budowlanej. Cena będzie wartością ryczałtową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę remontowo-budowlaną, polegającą na remoncie lub budowie budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 350 000,- zł
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez zamawiającego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie (minimum po jednej osobie):
• kierownik robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, co najmniej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Kwota i termin wniesienia wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,- zł (słownie: siedem tysięcy zł)
2) Termin wniesienia wadium upływa dnia 12 lipca 2024 roku o godz. 12:00
3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 08 sierpnia 2024 roku.
2. Forma i miejsce wniesienia wadium

1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,

2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 88 1030 1508 0000 0005 5093 0064
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
3) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, wysokości wynagrodzenia, technologii wykonywania robót, zakresu rzeczowego wykonywanych robót, w następujących przypadkach:
1) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania i zdarzeń losowych,
2) zaniechania niektórych robót,
3) zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu zamówienia,
4) zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego – pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
5) Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje bezpośrednim związku przyczynowo skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.