eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinPoprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Rypinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48542809632

1.5.8.) Numer faksu: +48542809654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/917399

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Rypinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2cf7d42-02cd-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej przyszkolnej bieżni o nawierzchni żużlowej na bieżnię okrężną trzytorową z czterotorową bieżnią prostą do biegu na 100 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej, budowę skoczni do skoku w dal z rozbiegiem oraz rzutni do pchnięcia kulą o polu rzutów z mączki ceglanej. Bieżnia zlokalizowana jest na sportowych terenach szkolnych przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 1 zlokalizowanym w Rypinie przy ul. Sportowej 24 na działce nr ewid. 353.
2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) rozbiórkę obramowania istniejącej bieżni z obrzeży betonowych wraz z ławą betonową oraz rozbiórkę nawierzchni żużlowej bieżni z wywozem i składowaniem (utylizacją) materiałów z rozbiórki,
b) korytowanie pod projektowaną bieżnię, elementy skoczni w dal oraz rzutni pchnięcia kulą z wywozem i zagospodarowaniem/składowaniem urobku,
c) wykonanie drenażu obwodowego bieżni z wpięciem do istniejącego systemu odwodnienia boisk,
d) obramowanie bieżni i rozbiegu skoczni z obrzeży betonowych na ławie betonowej,
e) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego pod bieżnię i elementy skoczni z dogęszczeniem podłoża gruntowego,
f) wykonanie warstwy podbudowy betonowej zbrojonej włóknem polimerowym z izolacją z folii PE,
g) ułożenie nawierzchni poliuretanowo - gumowej typu SANDWICH w kolorze ceglastym bieżni i rozbiegu skoczni,
h) wykonanie skoczni piaskowej z obramowaniem z obrzeży bezpiecznych z rozbiegiem o nawierzchni jak bieżnia z montażem progów do skoku w dal i trójskoku,
i) wykonanie rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni z mączki ceglanej oraz koła do rzutu o nawierzchni betonowej,
j) malowanie linii torów i linii pozycji start/meta, biegów na 60 m, 100 m, 200 m, 400 m, 600 m, 800 m i 1000 m,
k) wykonanie trawników pasem szer. 3,0 m wokół bieżni wokół wykonanej bieżni, skoczni i rzutni oraz miejscach gdzie „stara” bieżnia wykraczała poza obrys bieżni projektowanej,
l) wykonanie odcinka ogrodzenia panelowego 3 D.
3) Uwaga! Rozbiórka istniejącego ogrodzenia z elementów betonowych wykonana zostanie przez Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ - Dokumentacja projektowa.
5) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
6) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1a do SWZ – Dokumentacja projektowa w opisie technicznym dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej, które wymagane będą w celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni poliuretanowej weryfikowane będą przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1397984,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie Przedszkole Miejskiego nr 1 w Rypinie przy ul. Młyńskiej 3 na działce nr ewid. 905/3.
2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 228,00 m2 oraz trawiastej w ilości 300 m2,
b) przestawienie 2 istniejący urządzeń zabawowych (demontaż i ponowny montaż zgodnie z instrukcją producenta urządzeń),
c) dostawę i montaż 16 nowych urządzeń zabawowych, w tym:
- UP1- huśtawka z zawiesiem prostym oraz zawiesiem typu koszyk - 1 szt.
- UP2 - auto - 1 szt.
- UP3 - huśtawka z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP4 - zastaw zabawowy 1 - 1 szt.
- UP5 - zestaw zabawowy 2 - 1 szt.
- UP6 - huśtawka z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP7 - piaskownica - 1 szt.
- UP8 - zestaw zabawowy 3 - 1 szt.
- UP9 - huśtawka z dwoma zawiesiami prostymi - 1 szt.
- UP10 - kasa - 1 szt.
- UP11 - huśtawka z zawiesiem prostym - 1 szt.
- UP12 - domek - 1 szt.
- UP13 - zestaw zabawowy 4 - 1 szt.
- UP14 - zestaw zabawowy 5 - 1 szt.
- UP15 - wagon - 1 szt.
- UP16 - lokomotywa - 1 szt.
d) coroczną kontrolę podstawową w okresie trwania gwarancji,
e) uporządkowanie terenu po pracach.
f) Uwaga! Rozbiórka istniejących urządzeń zabawowych przewidzianych do demontażu wykonana zostanie przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1b do SWZ – Dokumentacja projektowa w opisie technicznym dokumenty dotyczące nawierzchni piaskowej, urządzeń placu zabaw i innych wbudowanych materiałów weryfikowane będą przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 20226,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie Przedszkole Miejskiego nr 2 w Rypinie przy ul. Wojska Polskiego 11 na działce nr ewid. 832/2.
2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 314,00 m2 oraz trawiastej w ilości 280 m2,
b) dostawę i montaż 9 nowych urządzeń zabawowych, w tym:
- UP1- lokomotywa - 1 szt.
- UP2 - wagon - 1 szt.
- UP3 - zestaw zabawowy 1 - 1 szt.
- UP4 - huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP5 - auto - 1 szt.
- UP6 - zestaw zabawowy 2 - 1 szt.
- UP7 - zestaw zabawowy 3 - 1 szt.
- UP8 - zestaw zabawowy 4 - 1 szt.
- UP9 - zestaw huśtawek - 1 szt.
c) montaż i wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod huśtawkę dostarczoną przez Zamawiającego,
d) coroczną kontrolę podstawową w okresie trwania gwarancji,
e) uporządkowanie terenu po pracach,
f) Uwaga! Rozbiórka istniejących urządzeń zabawowych przewidzianych do demontażu wykonana zostanie przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1c do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1c do SWZ – Dokumentacja projektowa dokumenty dotyczące przewidzianych do wbudowania materiałów budowlanych oraz urządzeń weryfikowane będą pod kątem zgodności z dokumentacji przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 203201,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie Przedszkole Miejskiego nr 3 w Rypinie przy ul. Sommera 16 na działce nr ewid. 984/7.
2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 254,50 m2 oraz trawiastej w ilości 323 m2,
b) dostawę i montaż 17 nowych urządzeń zabawowych, w tym:
- UP1- huśtawka z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP2 - zestaw zabawowy 1 - 1 szt.
- UP3 - auto - 1 szt.
- UP4 - akwedukt 1 - 1 szt.
- UP5 - zestaw zabawowy 2 - 1 szt.
- UP6 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP7 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP8 - linarium - 1 szt.
- UP9 - mini park linowy - 1 szt.
- UP10 - zestaw zabawowy 3 - 1 szt.
- UP11 - zestaw zabawowy 4 - 1 szt.
- UP12 - altana - 1 szt.
- UP13 - bramka - 1 szt.
- UP14 - bramka - 1 szt.
- UP15 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP16 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP17 - kosz do gry w koszykówkę - 1 szt.
c) coroczną kontrolę podstawową w okresie trwania gwarancji,
d) uporządkowanie terenu po pracach,
e) Uwaga! Rozbiórka istniejących urządzeń zabawowych przewidzianych do demontażu wykonana zostanie przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1d do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1d do SWZ – Dokumentacja projektowa dokumenty dotyczące przewidzianych do wbudowania materiałów budowlanych oraz urządzeń weryfikowane będą pod kątem zgodności z dokumentacji przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 249950,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1472925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523031270

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1472925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-13 do 2024-10-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248483,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270838,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248483,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280250174

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248483,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-13 do 2024-10-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249857,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269655,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249857,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280250

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249857,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-13 do 2024-10-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257133,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400419,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257133,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280250174

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257133,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-13 do 2024-10-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.