Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301145/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Rypinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48542809632
1.5.8.) Numer faksu: +48542809654
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9173991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Rypinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2cf7d42-02cd-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301145
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej przyszkolnej bieżni o nawierzchni żużlowej na bieżnię okrężną trzytorową z czterotorową bieżnią prostą do biegu na 100 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie betonowej, budowę skoczni do skoku w dal z rozbiegiem oraz rzutni do pchnięcia kulą o polu rzutów z mączki ceglanej. Bieżnia zlokalizowana jest na sportowych terenach szkolnych przy Zespole Szkolno -Przedszkolnym Nr 1 zlokalizowanym w Rypinie przy ul. Sportowej 24 na działce nr ewid. 353.2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) rozbiórkę obramowania istniejącej bieżni z obrzeży betonowych wraz z ławą betonową oraz rozbiórkę nawierzchni żużlowej bieżni z wywozem i składowaniem (utylizacją) materiałów z rozbiórki,
b) korytowanie pod projektowaną bieżnię, elementy skoczni w dal oraz rzutni pchnięcia kulą z wywozem i zagospodarowaniem/składowaniem urobku,
c) wykonanie drenażu obwodowego bieżni z wpięciem do istniejącego systemu odwodnienia boisk,
d) obramowanie bieżni i rozbiegu skoczni z obrzeży betonowych na ławie betonowej,
e) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego pod bieżnię i elementy skoczni z dogęszczeniem podłoża gruntowego,
f) wykonanie warstwy podbudowy betonowej zbrojonej włóknem polimerowym z izolacją z folii PE,
g) ułożenie nawierzchni poliuretanowo - gumowej typu SANDWICH w kolorze ceglastym bieżni i rozbiegu skoczni,
h) wykonanie skoczni piaskowej z obramowaniem z obrzeży bezpiecznych z rozbiegiem o nawierzchni jak bieżnia z montażem progów do skoku w dal i trójskoku,
i) wykonanie rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni z mączki ceglanej oraz koła do rzutu o nawierzchni betonowej,
j) malowanie linii torów i linii pozycji start/meta, biegów na 60 m, 100 m, 200 m, 400 m, 600 m, 800 m i 1000 m,
k) wykonanie trawników pasem szer. 3,0 m wokół bieżni wokół wykonanej bieżni, skoczni i rzutni oraz miejscach gdzie „stara” bieżnia wykraczała poza obrys bieżni projektowanej,
l) wykonanie odcinka ogrodzenia panelowego 3 D.
3) Uwaga! Rozbiórka istniejącego ogrodzenia z elementów betonowych wykonana zostanie przez Zamawiającego.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ - Dokumentacja projektowa.
5) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
6) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1a do SWZ – Dokumentacja projektowa w opisie technicznym dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej, które wymagane będą w celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni poliuretanowej weryfikowane będą przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 1397984,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie Przedszkole Miejskiego nr 1 w Rypinie przy ul. Młyńskiej 3 na działce nr ewid. 905/3.2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 228,00 m2 oraz trawiastej w ilości 300 m2,
b) przestawienie 2 istniejący urządzeń zabawowych (demontaż i ponowny montaż zgodnie z instrukcją producenta urządzeń),
c) dostawę i montaż 16 nowych urządzeń zabawowych, w tym:
- UP1- huśtawka z zawiesiem prostym oraz zawiesiem typu koszyk - 1 szt.
- UP2 - auto - 1 szt.
- UP3 - huśtawka z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP4 - zastaw zabawowy 1 - 1 szt.
- UP5 - zestaw zabawowy 2 - 1 szt.
- UP6 - huśtawka z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP7 - piaskownica - 1 szt.
- UP8 - zestaw zabawowy 3 - 1 szt.
- UP9 - huśtawka z dwoma zawiesiami prostymi - 1 szt.
- UP10 - kasa - 1 szt.
- UP11 - huśtawka z zawiesiem prostym - 1 szt.
- UP12 - domek - 1 szt.
- UP13 - zestaw zabawowy 4 - 1 szt.
- UP14 - zestaw zabawowy 5 - 1 szt.
- UP15 - wagon - 1 szt.
- UP16 - lokomotywa - 1 szt.
d) coroczną kontrolę podstawową w okresie trwania gwarancji,
e) uporządkowanie terenu po pracach.
f) Uwaga! Rozbiórka istniejących urządzeń zabawowych przewidzianych do demontażu wykonana zostanie przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1b do SWZ – Dokumentacja projektowa w opisie technicznym dokumenty dotyczące nawierzchni piaskowej, urządzeń placu zabaw i innych wbudowanych materiałów weryfikowane będą przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 20226,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie Przedszkole Miejskiego nr 2 w Rypinie przy ul. Wojska Polskiego 11 na działce nr ewid. 832/2.2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 314,00 m2 oraz trawiastej w ilości 280 m2,
b) dostawę i montaż 9 nowych urządzeń zabawowych, w tym:
- UP1- lokomotywa - 1 szt.
- UP2 - wagon - 1 szt.
- UP3 - zestaw zabawowy 1 - 1 szt.
- UP4 - huśtawka bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP5 - auto - 1 szt.
- UP6 - zestaw zabawowy 2 - 1 szt.
- UP7 - zestaw zabawowy 3 - 1 szt.
- UP8 - zestaw zabawowy 4 - 1 szt.
- UP9 - zestaw huśtawek - 1 szt.
c) montaż i wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod huśtawkę dostarczoną przez Zamawiającego,
d) coroczną kontrolę podstawową w okresie trwania gwarancji,
e) uporządkowanie terenu po pracach,
f) Uwaga! Rozbiórka istniejących urządzeń zabawowych przewidzianych do demontażu wykonana zostanie przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1c do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1c do SWZ – Dokumentacja projektowa dokumenty dotyczące przewidzianych do wbudowania materiałów budowlanych oraz urządzeń weryfikowane będą pod kątem zgodności z dokumentacji przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 203201,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie Przedszkole Miejskiego nr 3 w Rypinie przy ul. Sommera 16 na działce nr ewid. 984/7.2) Roboty budowlane w ramach planowanej inwestycji obejmą m. in.:
a) wykonanie nawierzchni piaskowej w ilości 254,50 m2 oraz trawiastej w ilości 323 m2,
b) dostawę i montaż 17 nowych urządzeń zabawowych, w tym:
- UP1- huśtawka z zawiesiem bocianie gniazdo - 1 szt.
- UP2 - zestaw zabawowy 1 - 1 szt.
- UP3 - auto - 1 szt.
- UP4 - akwedukt 1 - 1 szt.
- UP5 - zestaw zabawowy 2 - 1 szt.
- UP6 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP7 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP8 - linarium - 1 szt.
- UP9 - mini park linowy - 1 szt.
- UP10 - zestaw zabawowy 3 - 1 szt.
- UP11 - zestaw zabawowy 4 - 1 szt.
- UP12 - altana - 1 szt.
- UP13 - bramka - 1 szt.
- UP14 - bramka - 1 szt.
- UP15 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP16 - huśtawka ważka - 1 szt.
- UP17 - kosz do gry w koszykówkę - 1 szt.
c) coroczną kontrolę podstawową w okresie trwania gwarancji,
d) uporządkowanie terenu po pracach,
e) Uwaga! Rozbiórka istniejących urządzeń zabawowych przewidzianych do demontażu wykonana zostanie przez Zamawiającego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1d do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4) Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
5) UWAGA! Wskazane w Załączniku Nr 1d do SWZ – Dokumentacja projektowa dokumenty dotyczące przewidzianych do wbudowania materiałów budowlanych oraz urządzeń weryfikowane będą pod kątem zgodności z dokumentacji przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 249950,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1472925,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAYDO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523031270
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1472925,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-13 do 2024-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248483,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270838,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248483,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280250174
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248483,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-13 do 2024-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249857,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269655,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249857,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280250
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249857,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-13 do 2024-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257133,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400419,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257133,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280250174
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257133,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-13 do 2024-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120641C ul. Dojazdowej - dokumentacja
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 120660C ul. W. Sikorskiego - projekt
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.