eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f559d9-237b-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych w tym: Endoskopowy tor wizyjny, zestaw histeroskopowy, doposażenie zestawu laparoskopowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317435/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.11-AM.2022 Postępowanie nr 64

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Dostawa endoskopowego toru wizyjnego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Otolaryngologii.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 1 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Część nr 1 - endoskopowego toru wizyjnego – 1 zestaw, opisanego w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający przeprowadzał postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia: w Części nr 1 w oparciu o realizację umowy nr OZ.I.11/22 z dnia 08.02.2022r. – dotacji przyznanej
z Urzędu Marszałkowskiego na zadanie „Zakup aparatury i sprzętu medycznego” z przeznaczeniem na „Zakup endoskopowego toru wizyjnego dla Kliniki Otolaryngologii.”
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 – do 8 tygodni od daty zawarcia umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 277683,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Dostawa zestawu histeroskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 2 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Część nr 2 - zestawu histeroskopowego – 1 zestaw, opisanym w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający przeprowadzał postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia: w Części nr 2 w oparciu o realizację umowy nr S-II.3111.31.COVID-19/2022 na przyznanie w 2022r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zakupu inwestycyjnego zawartej w dniu 28.04.2022r. – dotacji przyznanej przez Skarb Państwa na zakup aparatury do zabiegów endoskopowych: zestawu histeroskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej i doposażenia zestawu laparoskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 – do 8 tygodni od daty zawarcia umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 389279,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Dostawa doposażenia zestawu laparoskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 3 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowych dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Część nr 3 - doposażenia zestawu laparoskopowego – 1 zestaw, opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający przeprowadzał postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia: w Części nr 3 w oparciu o realizację umowy nr S-II.3111.31.COVID-19/2022 na przyznanie w 2022r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zakupu inwestycyjnego zawartej w dniu 28.04.2022r. – dotacji przyznanej przez Skarb Państwa na zakup aparatury do zabiegów endoskopowych: zestawu histeroskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej i doposażenia zestawu laparoskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3 – do 8 tygodni od daty zawarcia umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 202794,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299889,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299889,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299889,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522 165 17 38

7.3.3) Ulica: Wynalazek 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299889,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-22 do 2022-11-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418915,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418915,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418915,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522 165 17 38

7.3.3) Ulica: Wynalazek 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418915,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-22 do 2022-11-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219931,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219931,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219931,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522 165 17 38

7.3.3) Ulica: Wynalazek 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219931,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-22 do 2022-11-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.