Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312886/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00320537/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku Urzędu przy ul. Rakowieckiej 25/27
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/119756/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku Urzędu przy ul. Rakowieckiej 25/272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e721612-253a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00515833/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu oraz pomieszczeń biurowych przy ul. Marynarskiej 19A oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku Urzędu przy ul. Rakowieckiej 25/27
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.81.2023.MKA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 708514,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sprzątania obejmują pomieszczenia oraz ciągi komunikacyjne Urzędu m.st. Warszawy dla Dzielnicy Mokotów w 11 budynkach.
Ogólna powierzchnia podlegająca usługom porządkowym wynosi 12 399,55 m2 w tym:
powierzchnia podłóg pokrytych wykładziną dywanową nie przekroczy 61 %, powierzchnia podłóg pokrytych wykładziną PCV - 15%, powierzchnia z lastriko/gresu - 24%, ogólnej powierzchni podlegającej usługom porządkowym.
Usługa w czasie trwania umowy ma być wykonywana przy użyciu sprzętu i środków czystościowych Wykonawcy.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową segregację odpadów oraz zobowiązany do zapewnienia worków odpowiedniego koloru do ich segregowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707916,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1055890,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 835880,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BKA Grup sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242942412
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zatrudnienie osób z serwisu, sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych, sprzątanie archiwów, koordynacja prac w obiektach Urzędu, zaopatrzenie w środki higieniczne i czystości. Podwykonawca: Michał Bloch BM.COMPLEX.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 835880,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej na terenie Gminy Wieliszew w sezonie zimowym 2024/2025 w podziale na 2 części
- Kompleksowe świadczenie usług zimowego oczyszczania dróg powiatowych oraz dróg gminnych, na terenie Gminy Linia w sezonie zimowym 2024/2025, z podziałem na części
- "Zimowe utrzymanie dróg"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025 Obwód V Utrzymanie dróg i placów na terenie wsi Roztoka Wielka, Krzyżówka, Nowa Wieś, Łosie
- "Usługi związane z zimowym utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych - w sezonie 2024/2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.