eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³awaBudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin cz³onkowskich Zwi±zku Gmin Jeziorak



Og³oszenie z dnia 2024-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin cz³onkowskich
Zwi±zku Gmin Jeziorak

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZWI¡ZEK GMIN JEZIORAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510478050

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³awa

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgjeziorak@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zwiazekgmin.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin cz³onkowskich
Zwi±zku Gmin Jeziorak

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a931d22f-2efe-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00376702

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00367537/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gmin cz³onkowskich Zwi±zku Gmin Jeziorak

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zgjeziorak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgjeziorak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawc± okre¶lone
s± w SWZ Rozdzia³ X.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Informacje dotycz±ce komunikacji za po¶rednictwem Platformy:
1) Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub w przypadku posiadania konta na Platformie loguje siê zaakceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) szczegó³owa instrukcja obs³ugi Platformy, zawieraj±ca instrukcjê korzystania z platformy
przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem:
https://zgjeziorak.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3) za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania
na serwerach. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s±
w prawym górnym rogu platformy,
4) numer telefonu infolinii technicznej dotycz±cej Platformy: + 48 71787 35 34, e-mail:
helpdesk@logintrade.net
5. Korzystanie z platformy mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
1) oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego);
2) lista zalecanych przegl±darek internetowych: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek;
3) system operacyjny Windows 7 lub nowszy.
4) Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do Internetu,
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax,
c) w³±czona obs³uga JavaScript,
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowsze.
5) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Portalu wynosi 150 MB.
Za po¶rednictwem Platformy mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany
do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
6) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;
7) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) oferta z³o¿ona przez wykonawcê na platformie nie jest widoczna dla zamawiaj±cego, poniewa¿ widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otwarcia oferty dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert,
b) czas zapisywany jest w formacie YYY-MM-DD HH:MM;SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniecie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie. Wiadomo¶æ otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê : „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawców zalogowanych na platformie czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez platformê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Jeziorak tel. 89 648 81 95
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zwi±zku Gmin Jeziorak jest Pan Rafa³ Wisiñski, tel. 89 648 81 95, email: zgjeziorak@wp.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci prowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy pzp.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ
Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.71/ZP/2024/2

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalni± modu³ow± w miejscowo¶ci Ga³dowo Gmina I³awa.
Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na dwa etapy:
1) ETAP I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego oraz projektu technicznego o szczegó³owo¶ci projektu wykonawczego, przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych, sporz±dzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-U¿ytkowy, który stanowi szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowê /za¶wiadczenia/ñ o przyjêciu zg³oszenia zamiaru wykonania robot budowlanych (je¶li dotyczy).
2) ETAP II – wykonanie robot budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzysz±cymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcê bezwarunkowego pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po up³ywie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pe³nienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ulic osiedla Lubawskiego wraz z wymian± infrastruktury technicznej – etap I
Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na dwa etapy:
1) ETAP I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego oraz projektu technicznego o szczegó³owo¶ci projektu wykonawczego, przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych, sporz±dzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-U¿ytkowy, który stanowi szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowê /za¶wiadczenia/ñ o przyjêciu zg³oszenia zamiaru wykonania robot budowlanych (je¶li dotyczy).
2) ETAP II – wykonanie robot budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzysz±cymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcê bezwarunkowego pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po up³ywie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pe³nienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg g³ównych

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa lokalnych osiedlowych oczyszczalni ¶cieków wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w miejscowo¶ciach na terenie gminy Kisielice.
Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na dwa etapy:
1) ETAP I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego oraz projektu technicznego o szczegó³owo¶ci projektu wykonawczego, przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych, sporz±dzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-U¿ytkowy, który stanowi szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowê /za¶wiadczenia/ñ o przyjêciu zg³oszenia zamiaru wykonania robot budowlanych (je¶li dotyczy).
2) ETAP II – wykonanie robot budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzysz±cymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcê bezwarunkowego pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po up³ywie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pe³nienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uzbrojenie terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ulicy Wiejskiej w Suszu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
4.1) do¶wiadczenie zawodowe: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4.2) kadra techniczna: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, tj.:
Czê¶æ 1:
a) kierownikiem budowy posiadaj±cym odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
b) kierownikiem robót w specjalno¶ci elektroenergetycznej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci.
c) kierownikiem robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci.
d) projektantem bran¿y architektonicznej - osoba pe³ni±ca funkcjê koordynatora oraz odpowiedzialna za spójn± realizacjê us³ugi projektowej bêd±cej przedmiotem zamówienia, posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci architektonicznej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
e) projektantem bran¿y konstrukcyjno-budowlanej - osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
f) projektantem bran¿y sanitarnej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
g) projektantem bran¿y elektroenergetycznej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
Czê¶æ 2:
a) kierownikiem budowy posiadaj±cym odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie zamówienia.
b) kierownikiem robót w specjalno¶ci elektroenergetycznej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci.
c) kierownikiem robót w specjalno¶ci telekomunikacyjnej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci.
d) kierownikiem robót w specjalno¶ci sanitarnej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
e) projektantem bran¿y drogowej - osoba pe³ni±ca funkcjê koordynatora oraz odpowiedzialna za spójn± realizacjê us³ugi projektowej bêd±cej przedmiotem zamówienia, posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
f) projektantem bran¿y telekomunikacyjnej - osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
g) projektantem bran¿y sanitarnej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia,
h) projektantem bran¿y elektroenergetycznej – osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
Czê¶æ 3: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
Czê¶æ 4:
a) kierownikiem budowy posiadaj±cym odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej do kierowana robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie zamówienia.
b) kierownikiem robót w specjalno¶ci sanitarnej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
4.3) potencja³ techniczny: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 ppkt 1) lit. b, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³ad z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona albo nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów,
o których mowa w pkt. 4 ppkt 1) lit. b, zastêpuje siê je w ca³o¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Termin, o którym mowa w pkt. 5 stosuje siê odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 3 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego
bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i
powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-05 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zgjeziorak.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Czê¶æ 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do zapisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu765/2006
i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 wskazanej ustawy;
2) wykonawcê lub uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.
z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006
i rozporz±dzeniu269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej
o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 wskazanej ustawy;
3) wykonawcê lub uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 wskazanej powy¿ej ustawy.
Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 6

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.