eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81840ced-198e-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024859/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338037

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/UMSR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych dla Małopolskiego Systemu Radiołączności - Państwowego Ratownictwa Medycznego, w którego skład wchodzą następujące elementy oprogramowania i sprzętu (opisane w OPZ czyli w załączniku nr 1 do SWZ).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji Modułów Sterowników Radiowych do innych lokalizacji na terenie Województwa Małopolskiego w ciągu trwania umowy serwisowej. Przeniesienie sprzętu i rekonfiguracja sieci nie jest przedmiotem tego zamówienia.

2. Tryb i sposób zgłaszania usterek
a) Telefon serwisowy do zgłaszania usterek czynny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 365 dni
w roku.
b) Mail serwisowy do zgłaszania usterek mailowo.

3. W ramach umowy wykonawca musi zapewnić:
a) Monitoring, nadzór i utrzymaniu w sprawności podstawowego i backupowego serwera radiowego SS1-KR oraz SS2-KR, uruchomionego w środowisku wirtualnym zamawiającego. Utrzymanie środowiska wirtualnego i serwerów fizycznych po stronie zamawiającego.
b) Monitoring, nadzór i utrzymaniu w sprawności dodatkowego serwera radiowego SS-TA.
c) Zdalną diagnostykę, rekonfigurację i usuwanie usterek oprogramowania objętego umową serwisową. Czas rozpoczęcia zdalnych prac serwisowych maksymalnie do …parametr kryterium oceny ofert wskazany przez Wykonawcę (jednak nie więcej niż 4 godziny ) godzin od zgłoszenia usterki przez administratora systemu.
d) Utrzymanie w sprawności, przez cały czas trwania umowy serwisowej minimum dwóch rezerwowych modułów sterowników radiowych będący na stosie serwisowego w siedzibie zamawiającego w Krakowie
e) Naprawę uszkodzonych elementów sprzętowych systemu w terminie maksymalnie do …parametr kryterium oceny ofert wskazany przez Wykonawcę (jednak nie więcej niż 22 dni kalendarzowe ) dni od wysłania do serwisu wykonawcy.
f) Naprawę uszkodzonych urządzeń a w razie konieczności wymianę, w miejscu ich zamontowania w terminie maksymalnie do 24 godzin od zgłoszenia awarii
g) Koszt przesyłek kurierskich dla serwisowanego sprzętu po stronie wykonawcy
h) Dostarczenie wymaganych licencji oprogramowania firm trzecich wykorzystywanych w elementach systemu w przypadku konieczności wymiany urządzeń .

Planowany okres trwania usługi wynosi od dnia podpisania umowy ale nie wcześniej niż od dnia 01.07.2024r. do dnia 31.12.2024r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DGT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840152401

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 7

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.