Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322213/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko- ORLIK 2012” w Pleśnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6be0b994-11bf-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko- ORLIK 2012” w Pleśnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be0b994-11bf-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa inwestycja obejmuje remont – wymianę istniejącej nawierzchni na boisku do piłki nożnej o wymiarach 30x62m.
Remont boiska obejmuje:
a) Demontaż dwóch bramek
b) Usunięcie starej nawierzchni syntetycznej „ trawy sztucznej”
c) Utylizacja ściągniętej nawierzchni
d) Ułożenie nowej nawierzchni syntetycznej :trawy sztucznej” bez zasypowej na macie elastycznej
e) Ponowny montaż istniejących bramek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ:
- przedmiarze robót,
- projekt remontu cmentarza,
Klasyfikacja wg wspólnego słownika zamówień (CPV):
Roboty budowlane w zakresie obiektów rekreacyjnych - kod CPV 45212172
2.Wykonawca zgodnie z art. 100 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Jeżeli wymagania te wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu. Jak wskazuje art. 9 Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych dostępność oznacza umożliwienie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w każdej sferze życia, w sposób maksymalnie samodzielny, na równi z innymi obywatelami.
UWAGA: Wszystkie nazwy przedmiotów zamówienia lub nazwy ich elementów, producenci, znaki patentowe lub ich pochodzenie użyte w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do Specyfikacji należy traktować jako przykładowe tzn. dopuszcza się stosowanie innych równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych przedmiotów zamówienia.
Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie rozwiązań równoważnych, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rozwiązań równoważnych a do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto sposób realizacji zaproponowany w dokumentacji zamówienia.
4. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
5. Wykonawca podczas realizacji zamówienia przejmuje 60% „trawy sztucznej” do utylizacji i 100% granulatu.
6. Zadanie dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212172-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406212,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524642,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406212,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid-Stet Sp z o.o. Sp. k. ul. Międzyparkowa 12a/6, 71-346 Szczecin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522601903
7.3.3) Ulica: ul. Międzyparkowa 12a/6
7.3.4) Miejscowość: 71-346 Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-346
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SOLID-STET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406212,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI PLEŚNA
- "Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Pleśna"
- "Poprawa własnej infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Pleśna"
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja miejskich terenów publicznych, położonych w sąsiedztwie kompleksu Term Uniejów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną"
- Budowa Zespołu Obiektów Rekreacyjno - Rehabilitacyjnych z wykorzystaniem wód termalnych.
więcej: Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.