Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont podjazdu dla niepełnosprawnych, podestu i schodów zewnętrznych budynku PSSE w Leżajsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W LEŻAJSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690462447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 71
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.psse.lezajsk@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-lezajsk
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont podjazdu dla niepełnosprawnych, podestu i schodów zewnętrznych budynku PSSE w Leżajsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1317506d-376a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125017/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana solarki okiennej i drzwiowej, remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Leżajsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 w zakresie wsparcia organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art. 305 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 04.07.2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont podjazdu dla niepełnosprawnych, podestu i schodów zewnętrznych oraz wymiana stolarki budynku PSSE w Leżajsku”. Postępowanie to zostało podzielone na dwie części. W terminie składania ofert, (26.07.2023 r godz. 10:00) nie wpłynęła żadna oferta na realizację części 2 zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dokonał unieważnienia w/w części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp oraz podjął decyzję o wszczęciu nowego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ba4161ce-1a8a-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów i wejścia głównego: wymiana nawierzchni o pow. ok. 30 m2, wykonanie okładzin cokołów 9 m2 - nawierzchnia i okładziny - granit.
Zakres robót obejmuje:
- rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej, usunięcie istniejącej okładziny cokołu,
- demontaż i montaż barierek,
- wyrównanie, przygotowanie podłoża,
- wykonanie nawierzchni podjazdu i podestu: granit płomieniowany jasny brąz, grubość płyt 2 cm,
- wykonanie nawierzchni schodów: stopnie granit płomieniowany jasny brąz, grubość płyt 2 cm, boki schodów granit polerowany gr. 2 cm,
- wykonanie okładzin cokołów i krawężników: granit polerowany 1 cm, daszek krawężnika: płyty polerowane gr. 2 cm
- zagospodarowanie odpadów.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
- przygotowanie terenu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
- uporządkowanie terenu budowy.
4. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
- zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
- koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
- utylizacja odpadów,
- zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających - jeżeli wystąpią,
- oznakowanie prowadzonych robót,
- opracowanie kosztorysu powykonawczego,
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.
5. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji zamówienia winny spełniać i posiadać:
a) Polskie Normy;
b) polskie aprobaty techniczne;
c) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
d) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i musi zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Markowe Usługi Budowlane Marek Niemczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 361287387
7.3.3) Ulica: Wierzawice 306a
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Markowe Usługi Budowlane Marek Niemczyk
jakie przetargi wygrała firma
Markowe Usługi Budowlane Marek Niemczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa kruszywa na szlaki zrywkowe w 2025 roku
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.