Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00313497/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stąporków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STĄPORKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290042670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niekłańska 15
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 512 250 947
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: staporkow@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://staporkow.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_staporkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stąporków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ecfe6d9-1f8c-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00255931/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313497/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 474643,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - „Remoncie drogi leśnej nr inw. 220-523-11 (Dojazd pożarowy nr 1) w leśnictwie Czarny Las”Zadanie obejmuje remont drogi na odcinku o długości 671 m. Roboty obejmują:
a) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej o szerokości 3,5 m, na odcinku o długości 671 m,
b) Oczyszczanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z rozplantowaniem materiału za skarpą oraz wyprofilowanie pobocza na długości 50 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 103322,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-2 (Dojazd pożarowy nr 4) w leśnictwie Odrowąż”Zadanie obejmuje remont drogi na odcinku o długości 23,90 m. Roboty obejmują:
a) remont cząstkowy nawierzchni o szerokości 3 m, na dwóch odcinkach o długości 17 m i 6,90 m;
b) remont cząstkowy obrukowania skarp rowów i stożków z kamienia łupanego tzw. dzikówki na zaprawie betonowej z zalaniem spoin zaprawą wraz z oczyszczeniem i odtworzeniem skarp powierzchnia brukowania 53,13 m2
c) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm na długości 32,80 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 33277,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-83 (Dojazd pożarowy nr 8) w leśnictwie Krasna”Zadanie obejmuje remont drogi na odcinku o długości 830 m. Roboty obejmują:
a) remont cząstkowy nawierzchni na całej szerokości drogi wynoszącej 3,5 m (poszerzonej o mijankę na jednym odcinku) na 4 odcinkach o długościach: 290 m, 380 m, 130 m oraz 30 m,
b) naprawę pojedynczych wyboi o łącznej powierzchni do naprawy o łącznej powierzchni do naprawy ok. 21,25 m2;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 134474,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220-523-84 (Dojazd pożarowy nr 16) w leśnictwie Kawęczyn”Zadanie obejmuje remont drogi na odcinku o długości 710,00 m. Roboty obejmują:
a) remont cząstkowy nawierzchni na całej szerokości drogi wynoszącej 3,5 m, na trzech odcinkach o długości 60 m, 610 m oraz 40 m;
b) naprawę pojedynczych wyboi o łącznej powierzchni do naprawy ok. 38 m2;
c) naprawę podbudowy na całej szerokości drogi wynoszącej 3,5 m, na odcinku o długości 50 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 129208,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - „Remont drogi leśnej nr inw. 220/92 DSD [249] w Leśnictwie Czarny Las”Zadanie obejmuje remont drogi na odcinku o długości 169 m. Roboty obejmują:
a) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej na całej szerokości drogi wynoszącej 3 m, na odcinku o długości 169 m;
b) mechaniczne ścinanie obustronnych poboczy na długości 169 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 74359,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103236,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103236,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103236,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Suchedniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103236,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33721,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35013,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33721,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Suchedniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33721,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142509,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142509,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142509,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Suchedniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142509,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131004,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131004,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131004,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Suchedniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131004,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74508,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74508,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74508,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP Deltabud Krzysztof Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-000-44-51
7.3.4) Miejscowość: Suchedniów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF ŁAKOMIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74508,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg gminnych polegający na ułożeniu nakładek asfaltowych na terenie gminy Jaktorów.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+877 do km 13+995 w miejscowości Grabianka, gmina Osieck, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 080/25
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E odc. Lipowczyce-granica powiatu
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Modernizacja odcinków DW 775 i 967 - z podziałem na części
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.