eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OkonekZakup nowego monitora wielofunkcyjnego LED



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowego monitora wielofunkcyjnego LED

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Okonek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 53

1.5.2.) Miejscowość: Okonek

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-965

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2669003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@okonek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://Platformazakupowa.pl/okonek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup nowego monitora wielofunkcyjnego LED

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-907e45a9-10ee-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITRiŚ.271.7.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia;
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego zestawu składającego się z następujących elementów: mobilny system LED do użytku na zewnątrz wraz z procesorem video do współpracy z systemem LED, bramką quadro system do powieszenia ekranu LED oraz mikserem video wraz z futerałem.
2) Wymagania Zamawiającego dotyczące dostarczanego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia:
a) cały zestaw ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, niewykorzystany na wystawach lub imprezach targowych, nie może być powystawowy, nie może posiadać żadnych zarysowań ani śladów użytkowania,
b) musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi certyfikatami, kartami produktu, niezbędnymi atestami dopuszczającymi do eksploatacji oraz instrukcją obsługi w języku polskim,
c) konstrukcja nie może stanowić żadnego zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi,
d) Wykonawca dostarczy sprzęt jednorazowo, na swój koszt i ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj. Okoneckie Centrum Kultury, ul. Leśna 35, 64-965 Okonek.
e) Wykonawca będzie odpowiedzialny za dojazd, montaż i uruchomienie całego zestawu,
f) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe podczas dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, które będzie musiał naprawić na własny koszt,
g) Wykonawca przeprowadzi szkolenie wskazanych przedstawicieli Zamawiającego z zakresu obsługi.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty.
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ,
2) Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego – Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212639,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244634,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212639,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDC POLSKA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642596452

7.3.3) Ulica: WARSZAWSKA

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 61-028

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212639,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.