eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModliborzyceRemont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Modliborzyce w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie
Gminy Modliborzyce w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8715079

1.5.8.) Numer faksu: 158717102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://modliborzyce.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie
Gminy Modliborzyce w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95f8a2db-1304-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289403/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 56291,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych położonych na terenie gminy Modliborzyce. Zakres prac obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przez uzupełnienie tłuczniem kamiennym ubytków w górnych warstwach podbudowy dróg oraz podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami ubytków oraz wybojów
w nawierzchni dróg. Zakres zamówienia obejmuje:
1) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 3 cm, w ilości 226,43m2,
2) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość wyboi do 5 cm, w ilości 55,82m2,
3) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia -wypełnienie ubytków gł. do 7 cm łamanym kruszywem kamiennym frakcji 0/31,5
4) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia - głębokość ubytków do 10 cm, w ilości 1,00m2,
5) remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowe utrwalanie przy użyciu grysów - wyboje o głębokości 1.5 cm z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej i walca- podwójne utrwalenie powierzchniowe głębokości 3 cm emulsją asfaltową c69 B3 PU (K1-70) grysami frakcji 8/12 warstwa dolna oraz grysami frakcji 2/8 warstwa górna, w ilości 415,75m2,przewoźnej, w ilości 305,1m2. Sposób realizacji zamówienia opisano szczegółowo w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami
wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały wynosi minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne objęte zakresem zamówienia. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej z udziałem Wykonawców przed złożeniem oferty. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy. Zdecydowano, że podział zamówienia na części nie byłby właściwy, ponieważ
wiązałoby się to ze wzrostem kosztów robót, a tym samym wzrostem wartości cen ofert. Dodatkowo, podział na części zamówienia zmniejszyłby zakres zamówienia i w konsekwencji nieopłacalność ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51955,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51955,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51955,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Inżynieryjno – Budowlane Antoni Chorębała w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8620000820

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 4/6/4

7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51955,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.