eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cz³opaZakup sprzêtu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"



Og³oszenie z dnia 2022-10-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzêtu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cz³opa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cz³opa

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 259 10 69

1.5.8.) Numer faksu: 67 259 10 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.czlopa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzêtu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6df56a02-42e4-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00376882

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00009739/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup sprzêtu komputerowego w ramach projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie dotyczy Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, O¶ Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU, dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ce realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje
przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie OpenNexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (zwanej
dalej: „Platform±").
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2)Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.3)Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.4)W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê,
aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym
wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 5)Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 6)Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do danego wykonawcy. 7)Zamawiaj±cy, okre¶li³ w Rozdziale II SWZ niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl.8)Wykonawca,
przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:1.akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,2.zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 9)Wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.10)Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.11)Zgodnie z przepisem art. 64ustawy Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przes³ania dokumentów niezbêdne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, w celu potwierdzenia czynno¶ci z³o¿enia oferty. 12)Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jego u¿ycia mo¿na znale¼æ na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców us³ug zaufania, których lista znajduje siê pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. W zale¿no¶ci od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu(zewnêtrzny, wewnêtrzny) wykonawca do³±cza do Platformy uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny):a)dokumenty w formacie .pdf nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES; b)zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ . pdf,wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES. Z uwagi

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Cz³opa reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Cz³opa. 2) Formy kontaktów: a) listownie: ul. Strzelecka 2, 78-630 Cz³opa; b) przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± dostêpn± na stronie www.czlopa.pl; c) telefonicznie: 67 259 10 69; d) Inspektor ochrony danych Zbigniew Gutowski e-mail: iod@czlopa.pl. 3) Cele i podstawy przetwarzania. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji zadañ zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych. Nastêpnie Pañstwa dane bêdziemy przetwarzaæ w celu wype³nienia obowi±zku archiwizacji dokumentów wynikaj±cego z ustawy
z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4) Odbiorcy danych osobowych. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, z którymi administrator posiada stosowne zapisy o powierzeniu danych. 5) Okres przechowywania danych. Pañstwa dane bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie - zgodnie z obowi±zuj±c± u administratora Instrukcj± kancelaryjn± oraz przepisami o archiwizacji dokumentów.
6) Prawa osób, których dane dotycz±. Zgodnie z przepisami prawa przys³uguje Pañstwu: a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych; e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 7) Informacja o wymogu podania danych. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Prawo zamówieñ publicznych. 8) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.5A.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup komputerów przeno¶nych, oraz tabletów wraz z systemem operacyjnym w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR.”
Przedmiot zamówienia stanowi dostawy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci zakup i dostawê poni¿szych urz±dzeñ komputerowych:
 komputer przeno¶ny – 319 szt.,
 tablet – 20 szt.
W ramach zamówienia przewidziano tak¿e konieczno¶æ wyposa¿enia urz±dzeñ w system operacyjny.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Wszelkie koszty dostawy bêdzie ponosi³ Wykonawca. W tym celu wszelkie koszty dostawy musz± zostaæ wycenione w
cenie z³o¿onej oferty, w tym m.in. koszty: za³adunku, transportu, zakupu paliwa, wynagrodzenia, roz³adunku i wniesienia,
zwi±zane z nale¿yt± realizacj± przedmiotowego zamówienia oraz zawart± na t± okoliczno¶æ umow±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja producenta

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: waga notebooka

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: klawiatura notebooka

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy zwykonawców.
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które dostawy, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
5) Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 3 000,00 z³otych (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto numer rachunku 22 8944 0003 3900 3883 2000 0030 z
dopiskiem Wadium na „ GRANTY PPGR ".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
4. W przypadku wadium wnoszonego w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty jego orygina³ w postaci elektronicznej przekazany przez wystawcê dokumentu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp) Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji)
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza
ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium
nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich
zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ
zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê
przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zakazuje siê dokonywania istotnych zmian zawartej umowy.
2. Dopuszcza siê dokonywania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy poprzez zmianê sposobu wykonania przedmiotu umowy, wyd³u¿enie czasu wykonywania umowy w przypadku:
1) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) zmian technologicznych – o ile s± korzystne dla Zamawiaj±cego i o ile nie powoduj± zwiêkszenia kosztów realizacji inwestycji, pod warunkiem, ¿e s± spowodowane szczególnie nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) zakoñczenie produkcji lub niedostêpno¶ci na rynku elementów sprzêtu po zawarciu umowy – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu przedmiotu umowy, pod warunkiem, ¿e nowy sprzêt bêdzie odpowiada³ pod wzglêdem funkcjonalno¶ci sprzêtowi pierwotnemu, a jego parametry pozostan± niezmienione lub bêd± lepsze od pierwotnego,
b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci przedmiotu Umowy.
3. Umowa mo¿e ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, które wp³ywaj±
b±d¼ mog± wp³yn±æ na nale¿yte wykonanie umowy, na warunkach
i w zakresie zgodnym z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2095 ze zm.).
4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia Umowy wymagaj± uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci, musz± byæ dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
5. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych nastêpuj±ce zmiany:
1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-12 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.