eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokitnoWYMIANA SYSTEMU ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH ORAZ DRZWI SŁUŻĄCYCH do NAPOWIETRZANIA KLATEK SCHODOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKITNIE NR 38



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYMIANA SYSTEMU ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH ORAZ DRZWI SŁUŻĄCYCH do NAPOWIETRZANIA KLATEK SCHODOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKITNIE NR 38

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Rokitno

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpsrokitno38.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a4d4d99-1ee4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA SYSTEMU ODDYMIANIA KLATEK SCHODOWYCH ORAZ DRZWI SŁUŻĄCYCH do NAPOWIETRZANIA KLATEK SCHODOWYCH w DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ROKITNIE NR 38

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a4d4d99-1ee4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050904/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wymiana systemu oddymiania klatek schodowych oraz drzwi służących do napowietrzania klatek schodowych w Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 u

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261/2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131124,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: Wymiana systemu oddymiania klatek schodowych oraz drzwi służących do napowietrzania klatek schodowych Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38..
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi między innymi:
2.1. wymiana klap przeciwpożarowych:
- z owiewkami szt. 1 o wymiarach 100cm x 190cm
- z owiewkami i dyszą szt. 1 o wymiarach 130cm x100cm
2.2. zjazd windy do poziomu zero- parteru.
2.3. wymiana 4 szt. drzwi służących do napowietrzania klatek schodowych:
 w zakres prac wchodzi demontaż istniejących klap i drzwi, zakup, dostawa i montaż nowych klap i drzwi wraz z oprzyrządowaniem zgodnym z dokumentacją projektową,
 obecne klapy wentylacyjne o wymiarach 90 cm x 90 cm znajdują się w dachu budynku – dach kryty papą (przestrzeń pomiędzy stropem a dachem wypełniona żużlem),
 do robót towarzyszących należy wykonanie robót wykończeniowych w obrębie dachu od strony zewnętrznej i wewnętrznej od strony sufitu,
 wymiana urządzeń napowietrzających – drzwi – zgodnie z dokumentacją oraz wykonanie robót towarzyszących polegających na wykonaniu robót wykończeniowych,
 montaż centrali sterującej z synchronizowanej z wszystkimi elementami SSP (systemu sygnalizacji pożaru),
 zgodnie z projektem SSP musi być możliwe monitorowanie stanu klap (otwarta/zamknięta i stan pracy normalny/usterka) oraz ich sterowanie przez SSP wraz ze zautomatyzowanym powrotem do stanu normalnego, tak aby po każdym alarmie i jego skasowaniu nie było konieczności ręcznego otwierania/zamykania klap,
 podczas realizacji projektu należy uwzględnić wymianę drzwi zewnętrznych, które służą do ewakuacji osób niepełnosprawnych na wózkach. Drzwi te będą otwierane ręcznie i będą stanowiły dodatkowy otwór napowietrzający - nie uwzględniony w obliczeniach.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej dołączonej do ogłoszenia o zamówieniu.
4. Z uwagi na fakt, że prace objęte niniejszą Umową będą prowadzone na czynnym obiekcie zamieszkiwanym przez osoby niepełnosprawne intelektualnie, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności i zabezpieczenia strefy robót tak aby umożliwić korzystnie z obiektu z w niezbędnym zakresie.
5. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 10 wzoru umowy ( zał. Nr 9 do SWZ).
6. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
• 42521000 – 4 - urządzenia do odprowadzania dymu
• 44220000 – 8 - stolarka budowlana
• 44221220 – 3 -drzwi przeciwpożarowe
• 45210000 - 2 - roboty budowlane w zakresie budynków
• 45421100 – 5 - instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
• 45410000- 4 - tynkowanie
7. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji (,,Projekt systemu oddymiania klatek schodowych’’) wskazanej w załączniku nr 9 do SWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości.
Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji.
W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert, tj. do dnia 02.08.2023 r. do godziny10:00, wpłynęła jedna oferta. Oferta wykonawcy
Nowe Horyzonty Elektryki Sp, ,z o.o., ul. Dekoracyjna 3/510, 65-001 Zielona
Góra, która spełniała warunki określone w SWZ. W dniu 23.08.2023r. w obowiązującym terminie związania ofertą do 31.08.2023r. Oferent złożył informacje o wzroście ceny wykonania zadania z tytułu niezamierzonej i błędnej wyceny dostawcy stolarki drzwiowej. W zakresie regulowanym art. 454-455 zamawiający nie uwzględnił w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150137,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150137,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150137,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zakończono

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.