eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514354

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 430 34 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@szczecin.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuw.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f474e2b1-1fd5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093403/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego oraz innych pomieszczeń administracji publicznej dla ZUW w Szczecnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L-1.272.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321077,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego - wybrane pomieszczenie administracji publicznej w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz montaż i ustawienie mebli niezbędnych do utworzenia stanowisk pracy dla pracowników Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, tj.: szaf biurowych na wymiar, regałów, stołów i stolików, biurek, kontenerów biurowych, krzeseł, foteli biurowych, puf, paneli, przegród, sofy, zabudowy kuchennej bez sprzętu AGD (dostarczy Zamawiający) do wybranych pomieszczeń administracji publicznej zgodnie z potrzebami Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Szczegółowy opis I części przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna, który zawiera wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry techniczne zawarty jest w załączniku nr 1A do SWZ oraz we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 5A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39113100-8 - Fotele

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 306417,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup, dostawa i montaż mebli dla Kancelarii Ogólnej - wybrane pomieszczenie administracji publicznej w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Szczegółowy opis II części przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna, który zawiera wymagane przez
Zamawiającego minimalne parametry techniczne zawarty jest w załączniku nr 1B do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39113100-8 - Fotele

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 14659,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358933,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436287,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358933,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Attri Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524627101

7.3.3) Ulica: aleja Wyzwolenia 12-14

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-555

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358933,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16974,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76599,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21969,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JARD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017350570

7.3.3) Ulica: Al. Na Skarpie 21/11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-488

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21969,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.