Og³oszenie z dnia 2022-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00438879/01 - Wynik z dnia 2022-11-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Artyku³y higieniczne pacjenta
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIÑSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Artyku³y higieniczne pacjenta
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c433b5e7-43dd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00376932
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.szpital.bydgoszcz.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmiñskiego SPZOZ. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-270-65-2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluszka jednorazowego u¿ytku dla noworodków o wadze 2 - 5 kg. zapinana na przylepce/rzepy szt. 21 444
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podk³ad ch³onny dla chorych wykonany z rozdrobnionej celulozy, rozmiar 60 x 90 cm szt. 64 470
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Myjka – rêkawica do mycia pacjentów, bez myd³a, wykonana z w³ókniny o rozmiarze minimum 15-16 x 23 cm, termin wa¿no¶ci minimum 12 m-cy, szt. 12 810
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦ciereczka sterylna do osuszania rak po myciu chirurgicznym wykonana z wielowartwowej bibu³y celulozowej o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm) szt. 8 803
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prze¶cierad³o higieniczne nieprzemakalne, wzmocnione pod³u¿nymi w³óknami, o wymiarach 210 x 80 cm (+/- 10 cm ) szt. 20 300
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Basen papierowy p³aski, jednorazowy o pojemno¶ci 2 l, przesi±kalno¶æ min 4 h szt. 400
2 Nerka papierowa jednorazowa wymiary 250x146x50 +/- 5% szt. 1305
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchmajtki dla doros³ych wykonane z warstw przepuszczaj±cych powietrze i parê wodn± . Zewnêtrzna warstwa izolacyjna - co najmniej w obszarze wk³adu ch³onnego - paroprzepuszczalna. Mo¿liwo¶æ wielokrotnego zapinania i odpinania rzepów/przylepcorzepów . Wk³ad ch³onny z superabsorbentem. System zapobiegaj±cy nieprzyjemnemu zapachowi . Indykator wilgotno¶ci. Zabezpieczenie zapobiegaj±ce wydostawaniu siê zawarto¶æi na zewn±trz - co najmniej wzd³u¿ wk³adu ch³onnego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Certyfikat CE wydany przez jednostkê notyfikowan± lub deklaracjê zgodno¶ci potwierdzaj±c± zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z dyrektyw± Europejskiego i Rady ( UE) nr 2017 /745a) w przypadku oferowania wyrobów medycznych klasy I, które posiadaj± deklaracjê zgodno¶ci EC(WE), po¶wiadczaj±c± zgodno¶æ z dyrektyw± 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycz±c± wyrobów medycznych, wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.:
- deklaracji zgodno¶ci EC(WE) sporz±dzonej przez producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, po¶wiadczaj±c± zgodno¶æ oferowanego wyrobu z dyrektyw± 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycz±c± wyrobów medycznych oraz
- o¶wiadczenie wykonawcy, importera, producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, w jêzyku polskim lub angielskim, ¿e oferowane wyroby zosta³y wprowadzone do obrotu przed dniem 26 maja 2021 r.;
b) w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3 rozporz±dzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych - tj. korzystaj±cych z okresów przej¶ciowych
- deklaracji zgodno¶ci oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, po¶wiadczaj±cej zgodno¶æ wyrobów z wymaganiami dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycz±cej wyrobów medycznych lub dyrektyw± nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbli¿enia ustawodawstw Pañstw Cz³onkowskich odnosz±cych siê do wyrobów medycznych aktywnego osadzania oraz
- o¶wiadczenia dostawcy, importera, producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, w jêzyku polskim lub angielskim, ¿e oferowany wyrób medyczny jest objêty okresem przej¶ciowym, o którym mowa w ww. przepisie oraz
- certyfikatu odnosz±cego siê do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkê notyfikowan± zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. lub dyrektywy nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbli¿enia ustawodawstw Pañstw Cz³onkowskich odnosz±cych siê do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dotycz±cej wyrobów medycznych (nie dotyczy wyrobów klasy I zgodnie z dyrektyw± 93/42/EWG, w przypadku których rozporz±dzenie nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych wymaga udzia³u jednostki notyfikowanej w procedurze oceny zgodno¶ci);
c) w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjêtych punktami a lub b:
- deklaracji zgodno¶ci, wystawionej przez producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, po¶wiadczaj±cej zgodno¶æ oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporz±dzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych oraz
- w przypadku wyrobów klasy innej ni¿ klasa I: certyfikatu odnosz±cego siê do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkê notyfikowan± zgodnie z wymaganiami rozporz±dzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych;;
Ulotki,karty katalogowe , techniczne itp. potwierdzaj±ce spe³nianie przez zaoferowany asortyment opisu przedmiotu zamówienia
aktualne dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 974) w formie wpisu/zg³oszenia/powiadomienia do Rejestru Wyrobów Medycznych
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Certyfikat CE wydany przez jednostkê notyfikowan± lub deklaracjê zgodno¶ci potwierdzaj±c± zgodno¶æ przedmiotu zamówienia z dyrektyw± Europejskiego i Rady ( UE) nr 2017 /745a) w przypadku oferowania wyrobów medycznych klasy I, które posiadaj± deklaracjê zgodno¶ci EC(WE), po¶wiadczaj±c± zgodno¶æ z dyrektyw± 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycz±c± wyrobów medycznych, wprowadzonych do obrotu przed 26 maja 2021 r.:
- deklaracji zgodno¶ci EC(WE) sporz±dzonej przez producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, po¶wiadczaj±c± zgodno¶æ oferowanego wyrobu z dyrektyw± 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycz±c± wyrobów medycznych oraz
- o¶wiadczenie wykonawcy, importera, producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, w jêzyku polskim lub angielskim, ¿e oferowane wyroby zosta³y wprowadzone do obrotu przed dniem 26 maja 2021 r.;
b) w przypadku oferowania wyrobów medycznych, o których mowa w art. 120 ust. 2 i 3 rozporz±dzenia UE nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych - tj. korzystaj±cych z okresów przej¶ciowych
- deklaracji zgodno¶ci oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, po¶wiadczaj±cej zgodno¶æ wyrobów z wymaganiami dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotycz±cej wyrobów medycznych lub dyrektyw± nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbli¿enia ustawodawstw Pañstw Cz³onkowskich odnosz±cych siê do wyrobów medycznych aktywnego osadzania oraz
- o¶wiadczenia dostawcy, importera, producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, w jêzyku polskim lub angielskim, ¿e oferowany wyrób medyczny jest objêty okresem przej¶ciowym, o którym mowa w ww. przepisie oraz
- certyfikatu odnosz±cego siê do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkê notyfikowan± zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. lub dyrektywy nr 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbli¿enia ustawodawstw Pañstw Cz³onkowskich odnosz±cych siê do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dotycz±cej wyrobów medycznych (nie dotyczy wyrobów klasy I zgodnie z dyrektyw± 93/42/EWG, w przypadku których rozporz±dzenie nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych wymaga udzia³u jednostki notyfikowanej w procedurze oceny zgodno¶ci);
c) w przypadku oferowania wyrobów medycznych nieobjêtych punktami a lub b:
- deklaracji zgodno¶ci, wystawionej przez producenta lub upowa¿nionego przedstawiciela producenta, po¶wiadczaj±cej zgodno¶æ oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporz±dzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych oraz
- w przypadku wyrobów klasy innej ni¿ klasa I: certyfikatu odnosz±cego siê do oferowanych wyrobów, wystawionego przez jednostkê notyfikowan± zgodnie z wymaganiami rozporz±dzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych;;
Ulotki,karty katalogowe , techniczne itp. potwierdzaj±ce spe³nianie przez zaoferowany asortyment opisu przedmiotu zamówienia
aktualne dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 974) w formie wpisu/zg³oszenia/powiadomienia do Rejestru Wyrobów Medycznych
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wzór oferty na dostawy;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-12
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa czê¶ci do remontu aparatów oddechowych, masek, ubrañ gazoszczelnych produkcji MSA AUER, FASER, DRAGER, FENZY oraz czê¶ci do remontu podrêcznego sprzêtu ga¶niczego produkcji KZWM OGNIOCHRON
- Budowa bie¿ni oraz si³owni zewnêtrznej przy ulicy Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- 30/PA/2025 Przebudowa przegród zewnêtrznych oraz remont elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego przy ul. Ks. Skorupki 1 w Bydgoszczy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomo¶ci jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Naprawa obmurza ogniotrwa³ego w instalacji termicznego przekszta³cania odpadów medycznych
- ¦wiadczenie us³ugi nadzorów bran¿owych (...) nad realizacj± zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzy¿awa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 d³. 3,215 km
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i rêkawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
- Na dostawê ob³o¿eñ, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Dostawy majtek, pieluchomajtek i wk³adów anatomicznych dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej w Bielawie
- Dostawa pieluchomajtek i majtek ch³onnych wraz z innymi artyku³ami higienicznymi dla Zak³adów Opieki Zdrowotnej przy ul. Lubañskiej 16, nale¿±cych do SPZOZ w Nowogrod¼cu przy ul. A. Asnyka 55
- "DOSTAWA MATERIA£ÓW NIEZBÊDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZÊ¦Æ 1 - MATERIA£Y NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Dostawa artyku³ów gospodarczych i higienicznych, ¶rodków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dêbie.
wiêcej: Artyku³y higieniczne z papieru »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.