Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312017/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UTWARDZENIE NAWIERZCHNI W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTWARDZENIE NAWIERZCHNI W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a1a4e2b-1eeb-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072520/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Utwardzenie nawierzchni w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego w K-4984 w Braniewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1206526,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Utwardzenie nawierzchni w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego w Braniewie
Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni gruntowej pełnymi płytami betonowymi i ażurowymi wraz z robotami towarzyszącymi. Dodatkowo zostanie wykonana niwelacja terenu w celu odprowadzenia wód opadowych, oraz konserwacja istniejących rowów melioracyjnych. W części placu utwardzonej płytami YOMB wykorzystane zostaną istniejące krawężniki, które w całości podlegać będą regulacji, natomiast nowe odcinki krawężników ( oporników ) betonowych występują na całym obszarze utwardzenia z płyt MEBA. Część nawierzchni przy wjeździe zostanie utwardzona nowym kamieniem granitowym 15/17.
Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie:
- Regulacja krawężników (Rozebranie i ponowne wbudowanie ) – 30,50m
- Ułożenie nowych krawężników ( oporników ) betonowych na ławie z oporem – 210 m
- Ułożenie wjazdu z kamienia drogowego – 27,00 m2
- Utwardzenie powierzchni gruntu płytami YOMB 75x100x12cm
na podbudowie – 261,00 m2
-Utwardzenie powierzchni gruntu płytami pełnymi 1,5x3,0x0,15m
na podbudowie– 451,50 m2
- Utwardzenie powierzchni gruntu płytami ażurowymi typu MEBA 40x60x10cm
na podbudowie – 4200 m2
- Konserwacja istniejących rowów melioracyjnych – 100,00 mb
- Wykopanie nowych odcinków rowów melioracyjnych – 35,00 mb
- Niwelacja mechaniczna terenu pod odprowadzenie wód opadowych – 1600,00 m2
- Niwelacja mechaniczna pozostałego terenu – 1400,00 m2
- Ręczne plantowanie i obsiane całego terenu – 3000,00 m2
Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też, ze względu na specyfikę i czas wykonania proponuje się uczestnictwo w wizji lokalnej terenu obejmującego przedmiot zamówienia, aby uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na wycenę i realizacje zamówienia.
W przypadku udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegać one będą na powtórzeniu rodzaju robót z zakresu objętego przedmiarem robót zamówienia podstawowego na warunkach przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą w celu ustalenia istotnych postanowień dotyczących realizacji zamówienia.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107630,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1498544,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107630,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsięborstwo Robót Drogowych Janina Czerwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393127964
7.3.4) Miejscowość: Franknowo 140
7.3.5) Kod pocztowy: 11-320
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH JANINA CZERWIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH JANINA CZERWIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107630,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- ZP/8/2025 - Dostawa odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back-up
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Wykonanie klimatyzacji na trzech kondygnacjach od strony południowej w budynku Pawilonu Nr II Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie ...
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.