Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00412194/01 - Wynik z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG LOKALNYCH I GMINNYCH W SEZONIE 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000
1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG LOKALNYCH I GMINNYCH W SEZONIE 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9de320-4300-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019264/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg lokalnych i gminnych w sezonie 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.zelow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl, e-mail: umzelow@zelow.pl oraz zpi@zelow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal. Szczegółowe informacje na temat parametrów zostały określone w rozdziale XII SWZ. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zelowa. tel. 44 634 10 00,
e-mail: umzelow@zelow.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zelow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.62.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg informacje ogólne:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, polegającej na odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych, chodników, jezdni, parkingów, usuwanie śliskości na drogach oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzenia, zlodowaceń, w razie potrzeby wywozu nadmiaru śniegu. Odśnieżanie i posypywanie chodników następuje na wyraźne polecenie zamawiającego.
Zamawiający w ramach zimowego utrzymania dróg wymaga od Wykonawcy odśnieżania oraz posypywania jezdni na całej długości oraz szerokości, materiałami do usuwania śliskości zimowej, zakupionymi przez Wykonawcę. Zakup materiałów do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt.
Odśnieżanie dróg ma na celu usunięcie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz zatok autobusowych, parkingów itp. Zakresy prac prowadzonych przy odśnieżaniu dróg i technologia wynikają z aktualnie obowiązujących standardów utrzymania i są zależne od warunków atmosferycznych, możliwości finansowych oraz aktualnego stanu utrzymania dróg.
Wykaz ulic zimowego utrzymania na terenie miasta Zelowa:
ul. Św. Anny (od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m)
ul. Bukowa (od ul. Leśnej do ul. Leśniczówka, dł. 1700 m)
ul. Boczna (od ul. Zachodniej do granic miasta, dł. 300 m)
ul. Cegielniana (od ul. Przejazd do ul. Herbertowskiej, dł. 2100 m)
ul. Ceramiczna (od ul. Cegielnianej, dł. 100m)
ul. Chrapkiewicza (od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m)
ul. Chrobrego (od ul. Mieszka I do ul. Łokietka, dł. 460 m)
ul. Cmentarna (od ul. Kilińskiego do ul. Przejazd, dł. 200 m)
ul. Pl. Dąbrowskiego (od ul. Kilińskiego – Św. Anny – Kościuszki, dł. 200 m)
ul. Górna (od ul. Kilińskiego do ul. Kątnej, dł. 500 m)
ul. Grzybowa (od ul. Leśnej do granic miasta, dł. 800 m)
ul. Herbertowska (od ul. Zachodniej do granic miasta, dł. 1200 m)
ul. Harcerska (od ul. Piotrkowskiej do granic miasta, dł. 2200 m)
ul. Kazimierza Wielkiego (od ul. Mieszka I do ul. Łokietka, dł. 445 m)
ul. Kątna (od ul. Harcerskiej do ul. Zofii, dł. 2000 m)
ul. Komeńskiego (od ul. Piotrkowskiej do ul. Lubelskiej, dł. 223 m)
ul. Krótka (od ul. Piotrkowskiej do ul. Wolności, dł. 233 m)
ul. Płk. Witolda Pileckiego (od ul. Żeromskiego/Płockiej do ul. Zachodniej, dł. 900 m)
ul. Leśniczówka (od ul. Kilińskiego do granic miasta, dł. 1550 m)
ul. Leśna (od ul. Kilińskiego do ul. Herbertowskiej, dł. 2000 m)
ul. Leśne Działy (od ul. Harcerskiej do granic miasta, dł. 1500 m)
ul. Lubelska (od ul. Sienkiewicza do granic miasta, dł. 1064 m)
ul. Łąkowa (od ul. Sienkiewicza, dł. 500 m)
ul. Łokietka (od ul. Kościuszki do ul. Poznańskiej, dł.230 m)
ul. Mieszka I (od ul. Kościuszki do ul. Poznańskiej, dł. 228 m)
ul. Jana Pawła II (od ul. Dzielnej do ul. Północnej, dł. 446 m)
ul. Nowy Rynek (od ul. Kilińskiego do Cmentarnej, dł. 300 m)
ul. Pabianicka (od ul. Kościuszki do ul. Kątnej, dł. 1500 m)
ul. Płocka (od ul. Kościuszki do ul. Cegielnianej, dł. 626 m)
ul. Podleśna (od ul. Kilińskiego do ul. Kątnej, dł. 750 m)
ul. Polna (od ul. Żeromskiego do ul. Cegielnianej, dł. 500 m)
ul. Południowa (od ul. Piotrkowskiej do ul. Lubelskiej, dł. 223 m)
ul. Poprzeczna (od ul. Kilińskiego do ul. Kątnej, dł. 700 m)
ul. Poznańska (od ul. Sienkiewicza do ul. Zachodniej, dł. 2000 m)
ul. Północna (od ul. Kilińskiego do ul. Pabianickiej, dł. 1100 m)
ul. Przejazd (od ul. Cmentarnej do ul. Leśnej, dł. 330 m)
ul. Sikorskiego (od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m)
ul. Sosnowa (od ul. Leśnej do ul. Leśniczówka, dł. 950 m)
ul. Sportowa (od ul. Piotrkowskiej do ul. Lubelskiej, dł. 223 m)
ul. Szkolna (od ul. Kościuszki do ul. Żeromskiego, dł. 200 m)
ul. Wąska (od ul. Kościuszki do ul. Poznańskiej, dł. 200 m)
ul. Wesoła (od ul. Cegielnianej do ul. Leśnej, dł. 650 m)
ul. Wolności (od ul. Sienkiewicza do ul. Leśne Działy, dł. 1716 m)
ul. Wrzosowa (od ul. Bukowej do ul. Leśniczówka, dł. 550 m)
ul. Wschodnia (od ul. Dzielnej do ul. Wolności, dł. 396 m)
ul. Złota (od ul. Wolności do ul. Północnej, dł. 825 m)
ul. Zofii (od ul. Podleśnej do ul. Kątnej, dł. 850 m)
ul. Żeromskiego (od ul. Kilińskiego do ul. Zachodniej, dł. 1900 m)
ul. M. Skłodowskiej – Currie (od ul. Północnej, dł. 197 m)
ul. Kopernika (od ul. Dzielnej, dł. 184 m)
ul. Królewska (200 mb)
ul. Ks. Józefa Stanke (200 mb)
ul. Ogrodowa (200 mb)
ul. Prosta (200 mb)
ul. Juliusza Słowackiego (300 mb)
ul. Zygmunta Wysockiego (400 mb)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas akcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
Zapewnienie przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi w ilości:
a) pługopiaskarka samochodowa (min. 12 ton) – 1 szt.,
b) pługopiaskarka ciągnikowa (od 40 kM) – 3 szt.,
c) koparko – ładowarki x 1,
d) równiarka-1x
e) pojazd z pługiem o szerokości do 1,5 m do odśnieżania chodników, np. mikrociągnik.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, iż dysponuje sprawnie technicznie wymienionym sprzętem, niezbędnym do terminowego i jakościowego wykonania zakresu rzeczowego usługi.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -formularz ofertowy
- odpowiednie pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
- zobowiązanie innego podmiotu (jeśli dotyczy)
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – stanowiący załącznik do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.2. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):
1. Pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP S.A. 24 1020 3916 0000 0202 0259 8530
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r.,poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniu, o których powyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych.
7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera załącznik do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na EPUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-10
INNE PRZETARGI ZELÓW
więcej: przetargi ZELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.