Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288302/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00362168/01 - Wynik z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii i Laboratorium Analitycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6470051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii i Laboratorium Analitycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c678727-1247-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023796/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Sprzęt laboratoryjny dla Zakładu Patomorfologii i Laboratorium Analitycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Doposażenie szpitali w województwie kujawsko – pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 – etap II”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288302/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36 Z TP 22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118291,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikroskop dla Zakładu Patomorfologii.Szczegółowe wymagane parametry zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1-1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 100161,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wirówka laboratoryjna na probówki typu Falcon 50 ml dla Zakładu Patomorfologii.Szczegółowe wymagane parametry zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1-2 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 10626,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie do wykonywania rozmazów dla Laboratorium Analitycznego.Szczegółowe wymagane parametry zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1-3 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38434500-1 - Analizatory biochemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wytrząsarka wraz z wyposażeniem dla Laboratorium Analitycznego- 2 komplety.Szczegółowe wymagane parametry zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1-4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436000-0 - Wstrząsarki i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 1253,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszadło hematologiczne tarczowe dla Laboratorium Analitycznego - 2 sztuki.Szczegółowe wymagane parametry zawiera Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1-5 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996400-8 - Mieszadła
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100796,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100796,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100796,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAWA.SKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231021965
7.3.3) Ulica: ul. Zaczarowanej Róży 1
7.3.4) Miejscowość: Zalesie Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 05-540
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100796,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10528,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11231,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11231,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MPW MED. INSTRUMENTS” SPÓŁDZIELNIA PRACY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000401029
7.3.3) Ulica: ul. Boremlowska 46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-347
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MPW MED. INSTRUMENTS" SPÓŁDZIELNIA PRACY
jakie przetargi wygrała firma
"MPW MED. INSTRUMENTS" SPÓŁDZIELNIA PRACY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11231,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa systemu do Real-PCR wraz z dostawą testów do wykrywania drobnoustrojów, mechanizmów oporności w materiałach klinicznych i hodowlach bakteryjnych
- SZP/242-265/2024_Dostawa zautomatyzowanego odwróconego mikroskopu fluorescencyjnego dla Katedry Optyki Materii Miękkiej Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa mikroskopu cyfrowego na potrzeby WIMiIP
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania parametrów biochemicznych.
- Dostawa mikroskopu cyfrowego z profilometrem.
- Dostawa leków oraz odczynników.
więcej: Analizatory biochemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.