Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00304471/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00311555/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL NEUROPSYCHIATRYCZNY IM. DR. EMILA CYRANA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 48
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsnlc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wsnlc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab4838f0-009c-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab4838f0-009c-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050168/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór autorski oraz opieka serwisowa modułów oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.261.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 669200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór autorski oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest objęcie nadzorem autorskim, w zakresie wskazanym w § 2 wzoru umowy, modułów Oprogramowania Aplikacyjnego InfoMedica Plus (następca InfoMedica) oraz AMMS Plus (następca AMMS) wymienionych w kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy (dalej: „Oprogramowanie Aplikacyjne”).
2. Świadczenie nadzoru autorskiego polega na zapewnieniu Zamawiającemu trwałej i niezakłóconej możliwości korzystania z Oprogramowania Aplikacyjnego objętego umową, w przypadku zmian przepisów prawnych, zmian struktury organizacyjnej, infrastruktury informatycznej Zamawiającego oraz w rozwiązywaniu sytuacji awaryjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy - załącznik nr 4.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 183600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS1. Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową, w zakresie:
- wskazanym w § 2 wzoru umowy, tj. modułów Oprogramowania Aplikacyjnego wymienionych w kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy;
- wskazanym w § 3 wzoru umowy, tj. infrastruktury sieciowej i serwerowej (dalej: „Infrastruktura sieciowa i serwerowa”)
2. Świadczenie opieki serwisowej wspomoże Zamawiającego w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania Oprogramowania Aplikacyjnego objętego nadzorem autorskim, o którym mowa w § 2 wzoru umowy, w przypadku zmian przepisów prawnych, zmian struktury organizacyjnej, infrastruktury informatycznej Zamawiającego oraz w rozwiązywaniu sytuacji awaryjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy - załącznik nr 4.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 485600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209592,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209592,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209592,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSECO POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010334578
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209592,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASSECO POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010334578
7.3.3) Ulica: ul. Olchowa 14
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-322
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca Asseco Poland S.A. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy MAXBIT Sebastian Mehlich, ul. Chorzowska 50, 44-100 Gliwice w zakresie prac serwisowych oprogramowania InfoMedica Plus, AMMS Plus, prac w zakresie nadzoru nad bazami
danych oraz serwisu infrastruktury sieciowej i serwerowej.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Dostawa serwerów, macierzy, przełączników, archiwizatora taśmowego wraz z oprogramowaniem oraz instalacją i wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.