eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzkowicePoprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice – część 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Gorzkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-350

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446818006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-010c0318-06e0-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice – część 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-010c0318-06e0-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580328/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice część 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2005437,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gorzkowice – część 5”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia został określony w dokumentacji projektowej
i obejmuje:
1. Roboty budowlane w zakresie remontu drogi gminnej w miejscowości Bujnice w km od 0+000,00 do 0+591,25. W zakres robót wchodzi remont nawierzchni jezdni, poboczy. Zakres prac pokazano na załącznikach graficznych.
Parametry charakterystyczne obiektu objętego zadaniem:
• Kategoria drogi - Gminna
• Rodzaj drogi - jednojezdniowa
• Szerokość jezdni - śred. ok. 4,0 ÷ 4,5m /wg rys. "Plan sytuacyjno-wysokościowy" (PSW)
• Długość odc. - 591,25 m
• Przekrój drogi - półuliczny, drogowy
• Zjazdy - zwykłe
• Odwodnienie drogowe - do istniejących rowów oraz na niżej położone tereny pasa drogowego
Zestawienie powierzchni:
• Jezdnia - 2592,4 [m2]
• Pobocza - 607,7 [m2]
2. Roboty budowlane w zakresie remontu drogi wewnętrznej w miejscowości Bujnice w km od 0+000,00 do 0+187,76. W zakres robót wchodzi remont nawierzchni jezdni, poboczy. Zakres prac pokazano na załącznikach graficznych.
Parametry charakterystyczne obiektu objętego zadaniem:
• Droga wewnętrza
• Rodzaj drogi - jednojezdniowa
• Szerokość jezdni - śred. ok. 3,0 /wg rys. "Plan sytuacyjno-wysokościowy" (PSW)
• Długość odc– 187,76 m
• Przekrój drogi - drogowy
• Odwodnienie drogowe - na niżej położone tereny pasa drogowego
Zestawienie powierzchni:
• Jezdnia – 613,3 [m2]
• Pobocza – 283,4 [m2]
3. Roboty budowlane w zakresie remontu drogi gminnej w miejscowości Pieńki Gorzkowskie - Bujniczki w km od 0+763,19,00 do 1+293,07. W zakres robót wchodzi remont nawierzchni jezdni, poboczy. Zakres prac pokazano na załącznikach graficznych.
Parametry charakterystyczne obiektu objętego zadaniem:
• Kategoria drogi - Gminna
• Rodzaj drogi - jednojezdniowa
• Szerokość jezdni - śred. ok. 4,0 ÷ 5,0m /wg rys. "Plan sytuacyjno-wysokościowy" (PSW)
• Długość odc– 529,88 m
• Przekrój drogi - drogowy
• Zjazdy - zwykłe
• Odwodnienie drogowe - do istniejących rowów oraz na niżej położone tereny pasa drogowego
Zestawienie powierzchni:
• Jezdnia – 2384,5 [m2]
• Pobocza – 794,80 [m2]
Przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 4.2 ppkt. 3 obejmuje wyłącznie zakres wskazany powyżej tj w km od 0+763,19,00 do 1+293,07, Wykonawca powinien uwzględnić, że nie należy wyceniać pozostałej długości odcinka. która została ujęta w dokumentacji projektowej.

4. Roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni drogi gminnej Plucice – Ryszardów w km od 0+230,00 do 0+639,81. W zakres robót wchodzi remont nawierzchni jezdni, poboczy. Zakres prac pokazano na załącznikach graficznych.
Parametry charakterystyczne obiektu objętego zadaniem :
 Kategoria drogi - Gminna
 Rodzaj dróg - jednojezdniowa
 szerokość jezdni – 4,0 m (wg rys. "Plan sytuacyjno-wysokościowy"),
 długość – 409,81,
 przekrój drogi - drogowy
 zjazdy – indywidualne,
 odwodnienie drogowe – wody opadowe odprowadzane na niżej położone tereny pasa drogowego.
Zestawienie powierzchni:
 nawierzchnia jezdni – 1699,70[m2],
 pobocza z kruszywa – 612,00[m2]
Przedmiot zamówienia wskazany w pkt. 4.2 ppkt. 4 obejmuje wyłącznie zakres wskazany powyżej tj w km od 0+230,00 do 0+639,81 Wykonawca powinien uwzględnić, że nie należy wyceniać pozostałej długości odcinka. która została ujęta w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1994076,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2994112,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1994076,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „PEUK” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7710008078

7.3.3) Ulica: ul. Roosevelta 39

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1994076,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.