Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308854/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej o długości 22,616 km i sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku 18,09 km na obszarach wiejskich Gminy Miłakowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłakowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 16
1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milakowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6501291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej o długości 22,616 km i sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku 18,09 km na obszarach wiejskich Gminy Miłakowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c271f196-1e1f-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027625/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na obszarach wiejskich Gminy Miłakowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308854/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zadania przewiduje się wykonanie sieci wodociągowej na odcinkach:
- Boguchwały – Pojezierce
- Książnik – Mysłaki – Bieniasze (Etap I)
oraz sieci kanalizacyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz z przykanalikami do istniejących budynków pomiędzy miejscowościami Boguchwały – Pojezierce i Książnik – Mysłaki – Bieniasze (Etap I)
2. Realizacja przedmiotu umowy jest podzielona na 2 etapy:
1) ETAP I zadania– wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz technicznej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. W szczególności:
- Wykonanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej wraz z niezbędną infrastrukturą.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przyłączy do budynków uzgodnionej z właścicielami posesji.
- Wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przykanalików do budynków uzgodnionej z właścicielami posesji.
2) ETAP II zadania – wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną dokumentacją projektową, wcześniej uzgodnioną z Zamawiającym, oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania, wg sporządzonych opracowań projektowych, wykonania zamiennych i dodatkowych dokumentacji projektowych w zakresie i terminach niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy. W szczególności:
- Wykonanie robót budowlanych budowy sieci wodociągowej oraz niezbędnej infrastruktury zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
- Wykonanie robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
- Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.
- Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowlanych.
- Przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie niezbędnych dokumentacji odbiorowych i powykonawczych oraz uzyskanie wymaganych dokumentów w imieniu Zamawiającego związanych z oddaniem obiektu do eksploatacji i użytkowania,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4879410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13412512,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4879410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7440003354
7.3.3) Ulica: USŁUGOWA 8
7.3.4) Miejscowość: IŁAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4879410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.