eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWspółpraca w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych poprzez ich termiczne przekształcanie w Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Gdańsku w okresie rozruchu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Współpraca w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych poprzez ich termiczne przekształcanie w Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Gdańsku w okresie rozruchu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Port Czystej Energii Sp. z o.o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366163098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jabłoniowa 55

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-175

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58-767-41-96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@portczystejenergii.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.portczystejenergii.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcd61feb-1f5b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Współpraca w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych poprzez ich termiczne przekształcanie w Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Gdańsku w okresie rozruchu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcd61feb-1f5b-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Budowa zakładu termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Gdańsku”; Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347199

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 14 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 14 ustawy, w związku
ze spełnieniem przesłanek określonych w tym przepisie. Umowa wdraża współpracę pomiędzy dwoma
zamawiającymi (spółkami), których jedynym udziałowcem jest Gmina Miasta Gdańska. Współpraca ma na celu wykonanie
usług publicznych, w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych poprzez ich termiczne przekształcenie, do których
wykonania zamawiający zobowiązani zostali na podstawie umowy wykonawczej z dnia 28 grudnia 2016 roku zawartej przez
zamawiających z Gminą Miasta Gdańska. Umowa ma na celu zapewnienie wykonania zadań własnych gminy w zakresie
unieszkodliwiania odpadów komunalnych. Wdrożeniem współpracy pomiędzy zamawiającymi kierują jedynie względy
związane z interesem publicznym. Zamawiający realizujący współpracę spełniają wymóg wykonywania na otwartym rynku
mniej niż 10% działalności będącej przedmiotem współpracy. Wartość zam. jest poniżej progów unijnych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ustanowienie i wdrożenie współpracy Stron w celu zapewnienia wykonania usług
publicznych z zakresu gospodarki odpadami poprzez uruchomienie Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Gdańsku (ITPOK), wybudowanej w ramach Umowy PPP. Współpraca obejmie dostarczenie odpowiedniej ilości frakcji energetycznej z odpadów komunalnych celem przeprowadzenia rozruchu ITPOK.
Zakłada się, iż przez cały okres obowiązywania umowy ZU będzie dostarczał do PCE celem termicznego przekształcenia frakcję energetyczną z odpadów komunalnych w ilości około 1500 Mg tygodniowo. Masa odpadów kierowanych do termicznego unieszkodliwienia będzie uzależniona od zapotrzebowania zgłaszanego przez Wykonawcę Umowy PPP w celu
prawidłowego przeprowadzenia rozruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830002019

7.3.3) Ulica: Jabłoniowa 55

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Porozumienie zawarto na czas przeprowadzenia rozruchu ITPOK to jest do końca doby dnia uzyskania przez ITPOK Świadectwa Rozruchu zgodnie z Umową PPP, lecz nie dłużej niż do momentu, w którym suma wynagrodzenia wypłaconego przez ZU osiągnie wartość 1.000.000,00 zł. netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.