Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281989/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Alfredówka, gm. Nowa Dęba
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 822 39 22
1.5.8.) Numer faksu: 15 822 39 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@tarnobrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b28e0ef7-166b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Alfredówka, gm. Nowa Dęba2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28e0ef7-166b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00087213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków, obręb Alfredówka, gm. Nowa Dęba
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Alfredówka, gm. Nowa Dęba”, w podziale na etapy prac:
a) Etap I - obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.1-7 Projektu modernizacji (załącznik nr 11 do SWZ),
b) Etap II – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.8-18 Projektu modernizacji,
c) Etap III – obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.19-21 Projektu modernizacji.
2. Zamówienie obejmuje:
• Aktualizację komputerowych baz danych ewidencji gruntów, budynków i lokali
• Aktualizację użytków gruntowych
• Uzupełnienie i ujednolicenie informatycznego ewidencji i dostosowanie go do obowiązujących przepisów
• Poprawa funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych
• Aktualizację części opisowej ewidencji gruntów, budynków i lokali w systemie EWOPIS
• Aktualizację mapy ewidencji gruntów i budynków w systemie EWMAPA
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124446,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124446,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO – PROJEKTOWYCH „GEOMIAR” SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920003549
7.3.3) Ulica: Kościuszki 35
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Cześć prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124446,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowych branży drogowej
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu"
- Usługi w zakresie odbioru, transportu, wywozu i utylizacji odpadów szpitalnych z Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla członków Powiatowej Rady Rynku Pracy i pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnobrzegu
- Modernizacja dwóch kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg powiatowych
- Przebudowa i budowa drogi gminnej Nr 101750L w Olszewnicy od km 0+003 do km 0+669
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4023W - budowa chodnika na odcinku Wałsnów - Bąków (dokumentacja)".
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101715L w Turowie od km 0+000 do km 0+566
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Nowy Bukowiec, gmina Stara Kiszewa
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4005W Huta - Borki - Rędocin - budowa chodnika wraz z odwodnieniem na odcinku Huta - Majdanki (dokumentacja)"
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.