Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284573/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 4 W BYTOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. LEGIONÓW 10
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital4.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_bytom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11255d49-1739-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020694/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja energetyczna budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Modernizacja energetyczna budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu wraz z instalacją systemu ogniw fotowoltaicznych i instalacją pomp ciepła w celu poprawy efektywności energetycznej modernizowanych budynków2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-21/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3314873,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku A2, A3, C2 oraz D2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności zakresu jn.:
a) kompleksowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku A2
- powierzchnia stolarki okiennej około 216 m2
- powierzchnia stolarki drzwiowej około 6,5 m2
b) kompleksowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku A3
- powierzchnia stolarki okiennej około 547 m2
- powierzchnia stolarki drzwiowej około 10 m2
c) kompleksowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku C2
- powierzchnia stolarki okiennej około 293 m2
- powierzchnia stolarki drzwiowej około 7 m2
d) kompleksowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku D2
- powierzchnia stolarki okiennej około 311 m2
- powierzchnia stolarki drzwiowej około 7 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262900-0 - Roboty balkonowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
09331000-8 - Baterie słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 2012190,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Montaż oświetlenia Led w budynku A2, A3, C2 i D2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności zakresu jn.:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń,
b) montaż nowych opraw z źródłem światła LED w ilości zgodnej z opracowaną dokumentacją projektową,
c) dokonanie odpowiednich przełączeń w zakresie istniejących opraw oświetleniowych, umożliwiających wprowadzenie nowych, projektowanych źródeł. Dopuszcza się ewentualną rozbudowę instalacji w formie natynkowej w korytkach instalacyjnych,
d) w toaletach ogólnodostępnych należy zastosować sterowanie oświetleniem poprzez czujnik ruchu z wyłącznikiem czasowym,
e) zastosować oprawy o skuteczności świetlnej minimum 140 lm/Wat za wyjątkiem pomieszczeń, w których jest wymagana oprawa IP65 lub wyżej oraz oprawa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
f) demontaż i utylizacja wymienianych opraw i źródeł światła.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1B do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262900-0 - Roboty balkonowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
09331000-8 - Baterie słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 618900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Instalacja systemu ogniw fotowoltaicznych o mocy min. 36,3 kw.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności zakresu jn.:
a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń,
b) montaż konstrukcji wsporczych na dachu budynku K. Sposób i dokładna lokalizacja na podstawie opracowanego projektu,
c) montaż paneli fotowoltaicznych,
d) montaż falowników,
e) wykonanie okablowania elektrycznego wraz z niezbędnym osprzętem umożliwiającym odbiór wyprodukowanej energii i wprowadzenie jej do wew. instalacji elektrycznej budynku,
f) system zarządzania energią powinien być wyposażony w specjalistyczne oprogramowanie do monitorowania nowo projektowanych instalacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262900-0 - Roboty balkonowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
09331000-8 - Baterie słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 212998,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnicznych poniżej poziomu gruntu w budynkach A2, A3, C2, D1 i D2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności zakresu jn.:
a) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnicznych poniżej poziomu gruntu w budynku A2
elewacja południowa
- wykonanie izolacji do głębokości 2 m poniżej poziomu terenu względnie do poziomu ław fundamentowych, w zależności co zostanie pierwsze osiągnięte, płyty styropianowe 12 cm,
- likwidacja naświetli kondygnacji podziemnej i zamurowanie okien piwnicznych,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w miejsce zamurowanych okien,
- z pomieszczenia sprężarki powietrza wyprowadzenie 0,5 m ponad teren przewodu wentylacyjnego 315 mm zakończonego daszkiem kominkowym,
- odtworzenie nawierzchni w pasie prac ziemnych z kostki brukowej betonowej 6 cm,
elewacja północna
- dokończenie prac izolacyjnych,
- uzupełnienie izolacji z płyt styropianowych 12 cm,
- zamontowanie listwy wykończeniowej folii kubełkowej, względnie uzupełnienie folii kubełkowej,
- odtworzenie nawierzchni z wykonaniem opaski z kostki brukowej 6 cm wokół ścian o szerokości około 40 cm
- humusowanie i obsianie terenu prac
b) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnicznych poniżej poziomu gruntu w budynku A3
elewacja południowa i zachodnia
- wykonanie izolacji do głębokości 2 m poniżej poziomu terenu względnie do poziomu ław fundamentowych, w zależności co zostanie pierwsze osiągnięte, płyty styropianowe 12 cm
- likwidacja naświetli kondygnacji podziemnej i zamurowanie okien piwnicznych,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w miejsce zamurowanych okien,
- przy oknie pomieszczenia technicznego sterowni pracowni angiografii zamontować naświetle systemowe z tworzywa sztucznego wraz z kratą z stali ocynkowanej, odwodnienie poprzez minimum 2mb rury drenarskiej
- odtworzenie nawierzchni w pasie prac ziemnych z kostki brukowej betonowej 6 cm
elewacja północna
- dokończenie prac izolacyjnych,
- uzupełnienie izolacji z płyt styropianowych 12 cm,
- zamontowanie listwy wykończeniowej folii kubełkowej, względnie uzupełnienie folii kubełkowej,
- odtworzenie nawierzchni z wykonaniem opaski z kostki brukowej 6 cm wokół ścian o szerokości około 40 cm,
- humusowanie i obsianie terenu prac
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnicznych poniżej poziomu gruntu w budynku D1
elewacja zachodnia
- dokończenie prac izolacyjnych,
- uzupełnienie izolacji z płyt styropianowych 12 cm,
- zamontowanie listwy wykończeniowej folii kubełkowej, względnie uzupełnienie folii kubełkowej,
- odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej 6 cm,
elewacja północna
- dokończenie prac izolacyjnych,
- uzupełnienie izolacji z płyt styropianowych 12 cm,
- zamontowanie listwy wykończeniowej folii kubełkowej, względnie uzupełnienie folii kubełkowej,
- odtworzenie nawierzchni z wykonaniem opaski z kostki brukowej 6 cm wokół ścian o szerokości około 40 cm,
- humusowanie i obsianie terenu prac,
- wykonanie izolacji ściany ponad terenem wełną mineralną elewacyjną o grubości 16 cm, z wykończeniem tynkiem silikonowym, ziarno 1,5 mm, pow. około 14 m2
d) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnicznych poniżej poziomu gruntu w budynku D2
elewacja południowa, zachodnia, północna i wschodnia
- dokończenie prac izolacyjnych,
- uzupełnienie izolacji z płyt styropianowych 12 cm,
- zamontowanie listwy wykończeniowej folii kubełkowej, względnie uzupełnienie folii kubełkowej,
- odtworzenie nawierzchni z wykonaniem opaski z kostki brukowej 6 cm wokół ścian o szerokości około 40 cm,
- humusowanie i obsianie terenu prac,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian piwnicznych poniżej poziomu gruntu w budynku C2
elewacja południowa i północna
- wykonanie izolacji do głębokości 2 m poniżej poziomu terenu względnie do poziomu ław fundamentowych, w zależności co zostanie pierwsze osiągnięte, płyty styropianowe 12 cm,
- likwidacja naświetli kondygnacji podziemnej i zamurowanie okien piwnicznych,
- uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w miejsce zamurowanych okien,
- odtworzenie nawierzchni w pasie prac ziemnych z kostki brukowej betonowej 6 cm,
- odtworzenie nawierzchni z wykonaniem opaski z kostki brukowej 6 cm wokół ścian o szerokości około 40 cm,
- humusowanie i obsianie terenu prac,
elewacja zachodnia i wschodnia
- dokończenie prac izolacyjnych,
- uzupełnienie izolacji z płyt styropianowych 12 cm,
- zamontowanie listwy wykończeniowej folii kubełkowej, względnie uzupełnienie folii kubełkowej,
- rozebranie istniejących naświetli murowanych do głębokości 30 cm poniżej poziomu terenu
- zasypanie wnętrza istniejących naświetli,
- odtworzenie nawierzchni z wykonaniem opaski z kostki brukowej 6 cm wokół ścian o szerokości około 40 cm,
- humusowanie i obsianie terenu prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1D do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262900-0 - Roboty balkonowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
09331000-8 - Baterie słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 470785,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2474993,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3648180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2474993,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Twoje Okna Stolarka Budowlana Katarzyna Sobczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291854832
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 1
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA SOBCZYK TWOJE OKNA - STOLARKA BUDOWLANA
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA SOBCZYK TWOJE OKNA - STOLARKA BUDOWLANA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2474993,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie w/w pakietu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 i w związku z art. 63 ust. 2, jak również na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133392,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133392,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133392,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vatra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751195504
7.3.3) Ulica: Nad Wodą 54
7.3.4) Miejscowość: Zabierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133392,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1715303,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Zdzisław Olczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480101246
7.3.3) Ulica: 11-go Listopada 51
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
więcej: Baterie słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.