Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=680771851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5aad96d-1999-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236246/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Obsługa okresowa i naprawa pojazdów oraz podwozi pojazdów specjalnych III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 28/IV/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych pojazdów mechanicznych, na potrzeby 31 Bazy LotnictwaTaktycznego w Poznaniu.
2. Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 1:
- 31. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań,
- Zamiejscowy Zespół Zabezpieczenia Leszno, ul. Racławicka 1 , 64-100 Leszno,
- Zamiejscowy Zespół Zabezpieczenia Śrem, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem,
- Sekcja Zabezpieczenia RCI Bydgoszcz, ul. Babicka 5a, 61-160 Babki,
- JW. 1156 kompleks 8652, ul. Radiowa, Borówiec, 62-023 Kórnik,
zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 81204,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów mechanicznych, na potrzeby31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 2-4:
Wykonawca wykona usługę w budynkach warsztatowych nr 335, 336 i 337, znajdujących się na terenie 31. BLT przy ul.
Silniki 1 w Poznaniu w godzinach od 800 do 1400 od poniedziałku do czwartku i od 800 do 1200 w piątki. W przypadku
braku możliwości realizacji usługi na terenie 31 BLT miejscem wykonania usługi będzie warsztat wskazany w ofercie.
W ZAKRESIE zadania nr 2-4:
warsztat naprawczy, wskazany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia nie może znajdować się w
odległości większej niż 70 kilometrów od siedziby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający przy ocenie odległości
będzie korzystał ze strony www.dojazd.org (wg. kryterium najkrótsza odległość). Wykonawca zobowiązany jest wskazać
miejsce warsztatu naprawczego w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w celu umożliwienia sprawdzenia odległości.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy
uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Wykonawca przed opracowaniem oferty dla ZADANIA NR 2-4 może dokonać wizji lokalnej w celu oględzin przedmiotu
zamówienia, jakim są urządzenia naziemnej obsługi statków powietrznych. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, osobą wyznaczoną do przeprowadzenia wizji jest:
st. chor. szt. Michał GÓRCZYŃSKI, tel. 261 547 369.
Dokonanie wizji nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej Zamawiający
nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SWZ.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów mechanicznych, na potrzeby31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 2-4:
Wykonawca wykona usługę w budynkach warsztatowych nr 335, 336 i 337, znajdujących się na terenie 31. BLT przy ul.
Silniki 1 w Poznaniu w godzinach od 800 do 1400 od poniedziałku do czwartku i od 800 do 1200 w piątki. W przypadku
braku możliwości realizacji usługi na terenie 31 BLT miejscem wykonania usługi będzie warsztat wskazany w ofercie.
W ZAKRESIE zadania nr 2-4:
warsztat naprawczy, wskazany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia nie może znajdować się w
odległości większej niż 70 kilometrów od siedziby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający przy ocenie odległości
będzie korzystał ze strony www.dojazd.org (wg. kryterium najkrótsza odległość). Wykonawca zobowiązany jest wskazać
miejsce warsztatu naprawczego w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w celu umożliwienia sprawdzenia odległości.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy
uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Wykonawca przed opracowaniem oferty dla ZADANIA NR 2-4 może dokonać wizji lokalnej w celu oględzin przedmiotu
zamówienia, jakim są urządzenia naziemnej obsługi statków powietrznych. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, osobą wyznaczoną do przeprowadzenia wizji jest:
st. chor. szt. Michał GÓRCZYŃSKI, tel. 261 547 369.
Dokonanie wizji nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej Zamawiający
nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SWZ.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów mechanicznych, na potrzeby31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 2-4:
Wykonawca wykona usługę w budynkach warsztatowych nr 335, 336 i 337, znajdujących się na terenie 31. BLT przy ul.
Silniki 1 w Poznaniu w godzinach od 800 do 1400 od poniedziałku do czwartku i od 800 do 1200 w piątki. W przypadku
braku możliwości realizacji usługi na terenie 31 BLT miejscem wykonania usługi będzie warsztat wskazany w ofercie.
W ZAKRESIE zadania nr 2-4:
warsztat naprawczy, wskazany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia nie może znajdować się w
odległości większej niż 70 kilometrów od siedziby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający przy ocenie odległości
będzie korzystał ze strony www.dojazd.org (wg. kryterium najkrótsza odległość). Wykonawca zobowiązany jest wskazać
miejsce warsztatu naprawczego w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w celu umożliwienia sprawdzenia odległości.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy
uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Wykonawca przed opracowaniem oferty dla ZADANIA NR 2-4 może dokonać wizji lokalnej w celu oględzin przedmiotu
zamówienia, jakim są urządzenia naziemnej obsługi statków powietrznych. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, osobą wyznaczoną do przeprowadzenia wizji jest:
st. chor. szt. Michał GÓRCZYŃSKI, tel. 261 547 369.
Dokonanie wizji nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej Zamawiający
nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SWZ.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6738,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103830,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103830,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103830,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROZ_MAT Serwis Mateusz Meller Pomoc Drogowa i Transport
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822492926
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Roz-Mat Serwis Mateusz Meller Pomoc Drogowa i Transport
jakie przetargi wygrała firma
Roz-Mat Serwis Mateusz Meller Pomoc Drogowa i Transport
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103830,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa Radiofarmaceutyków - generator molibdenowo - technetowy
- Sukcesywna dostawa standardowych odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- ZP/045/24 Dostawa urządzeń mobilnych do siedziby Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
- Zakup usług sportowo-rekreacyjnych na rok 2025 dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu
- DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO dla 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego II
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONYWANIE NAPRAW, KONSERWACJI I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ZABUDOWY SPECJALNEJ SPRZĘTU LOTNISKOWEGO
- Usługa wykonania badania doraźnego eksploatacyjnego zbiorników, próby szczelności zbiorników magazynowych, badanie grubości ścianek zbiorników magazynowych oraz wykonania pom.rezystancji uziemienia
- Usługa konserwacji i nadzoru eksploatacyjnego nad funkcjonowaniem urządzeń transportu bliskiego w obiektach Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na zadania.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.