eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=68077185

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OBSŁUGI OKRESOWE I NAPRAWY AWARYJNE WOJSKOWYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5aad96d-1999-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236246/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Obsługa okresowa i naprawa pojazdów oraz podwozi pojazdów specjalnych III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 28/IV/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych pojazdów mechanicznych, na potrzeby 31 Bazy Lotnictwa
Taktycznego w Poznaniu.
2. Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 1:
- 31. Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań,
- Zamiejscowy Zespół Zabezpieczenia Leszno, ul. Racławicka 1 , 64-100 Leszno,
- Zamiejscowy Zespół Zabezpieczenia Śrem, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem,
- Sekcja Zabezpieczenia RCI Bydgoszcz, ul. Babicka 5a, 61-160 Babki,
- JW. 1156 kompleks 8652, ul. Radiowa, Borówiec, 62-023 Kórnik,
zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 81204,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów mechanicznych, na potrzeby
31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 2-4:
Wykonawca wykona usługę w budynkach warsztatowych nr 335, 336 i 337, znajdujących się na terenie 31. BLT przy ul.
Silniki 1 w Poznaniu w godzinach od 800 do 1400 od poniedziałku do czwartku i od 800 do 1200 w piątki. W przypadku
braku możliwości realizacji usługi na terenie 31 BLT miejscem wykonania usługi będzie warsztat wskazany w ofercie.
W ZAKRESIE zadania nr 2-4:
warsztat naprawczy, wskazany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia nie może znajdować się w
odległości większej niż 70 kilometrów od siedziby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający przy ocenie odległości
będzie korzystał ze strony www.dojazd.org (wg. kryterium najkrótsza odległość). Wykonawca zobowiązany jest wskazać
miejsce warsztatu naprawczego w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w celu umożliwienia sprawdzenia odległości.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy
uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Wykonawca przed opracowaniem oferty dla ZADANIA NR 2-4 może dokonać wizji lokalnej w celu oględzin przedmiotu
zamówienia, jakim są urządzenia naziemnej obsługi statków powietrznych. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, osobą wyznaczoną do przeprowadzenia wizji jest:
st. chor. szt. Michał GÓRCZYŃSKI, tel. 261 547 369.
Dokonanie wizji nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej Zamawiający
nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SWZ.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów mechanicznych, na potrzeby
31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 2-4:
Wykonawca wykona usługę w budynkach warsztatowych nr 335, 336 i 337, znajdujących się na terenie 31. BLT przy ul.
Silniki 1 w Poznaniu w godzinach od 800 do 1400 od poniedziałku do czwartku i od 800 do 1200 w piątki. W przypadku
braku możliwości realizacji usługi na terenie 31 BLT miejscem wykonania usługi będzie warsztat wskazany w ofercie.
W ZAKRESIE zadania nr 2-4:
warsztat naprawczy, wskazany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia nie może znajdować się w
odległości większej niż 70 kilometrów od siedziby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający przy ocenie odległości
będzie korzystał ze strony www.dojazd.org (wg. kryterium najkrótsza odległość). Wykonawca zobowiązany jest wskazać
miejsce warsztatu naprawczego w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w celu umożliwienia sprawdzenia odległości.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy
uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Wykonawca przed opracowaniem oferty dla ZADANIA NR 2-4 może dokonać wizji lokalnej w celu oględzin przedmiotu
zamówienia, jakim są urządzenia naziemnej obsługi statków powietrznych. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, osobą wyznaczoną do przeprowadzenia wizji jest:
st. chor. szt. Michał GÓRCZYŃSKI, tel. 261 547 369.
Dokonanie wizji nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej Zamawiający
nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SWZ.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów mechanicznych, na potrzeby
31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu.
Miejscem wykonania usługi będzie:
Dla zadania nr 2-4:
Wykonawca wykona usługę w budynkach warsztatowych nr 335, 336 i 337, znajdujących się na terenie 31. BLT przy ul.
Silniki 1 w Poznaniu w godzinach od 800 do 1400 od poniedziałku do czwartku i od 800 do 1200 w piątki. W przypadku
braku możliwości realizacji usługi na terenie 31 BLT miejscem wykonania usługi będzie warsztat wskazany w ofercie.
W ZAKRESIE zadania nr 2-4:
warsztat naprawczy, wskazany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia nie może znajdować się w
odległości większej niż 70 kilometrów od siedziby 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający przy ocenie odległości
będzie korzystał ze strony www.dojazd.org (wg. kryterium najkrótsza odległość). Wykonawca zobowiązany jest wskazać
miejsce warsztatu naprawczego w Formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ w celu umożliwienia sprawdzenia odległości.
Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości umowy spowodowanej podniesieniem najniższego wynagrodzenia w
pierwszym roku obowiązywania umowy tj. w 2024 roku. Wzrost najniższego wynagrodzenia od 1 lipca 2024 roku należy
uwzględnić w kalkulacji zadania, do którego Wykonawca składa ofertę przetargową.
(Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893)).
Wykonawca przed opracowaniem oferty dla ZADANIA NR 2-4 może dokonać wizji lokalnej w celu oględzin przedmiotu
zamówienia, jakim są urządzenia naziemnej obsługi statków powietrznych. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji
lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców, osobą wyznaczoną do przeprowadzenia wizji jest:
st. chor. szt. Michał GÓRCZYŃSKI, tel. 261 547 369.
Dokonanie wizji nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej Zamawiający
nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SWZ.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a
możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6738,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103830,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103830,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103830,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROZ_MAT Serwis Mateusz Meller Pomoc Drogowa i Transport

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822492926

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103830,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.